Pierwsze, testowe WU dla nowej aplikacji jak na razie liczą się poprawnie. Jeżeli cały test wyjdzie zadowalająco, to wkrótce wypuszczę ok 50-100k próbek.
Wreszcie! :p_arr:
:respect:
Poszło na serwer "trochę" WU do wzięcia.
Jako, że wydłużył się czas liczenia próbek, to również punktacja trochę poprawiona.
Onegdaj podpiąłem się pod Universe@ — ale potem już tylko zaciskałem zęby, bo okazało się, że ma to-to wymagania baaardzo wyśrubowane. Checkpoint'y są niezwykle odległe od siebie, i przy każdym zgaszeniu maszyny — do piachu szły całe... godziny! Stwierdziłem, że doliczę to, co już zacząłem (a potem sobie odpuszczę), ale aby to osiągnąć to w ogóle przestałem gasić PC-ta, i szedł 3 dni around... Czy po wejściu tej "nowej aplikacji" checkpoint'y są częstsze? No bo już to, że "wydłużył się czas liczenia próbek" — jednak nie zachęca... Tyle, że z poprzedniego kontaktu z projektem wiem, że punktuje bardzo szczodrze. Ale ważniejsze dla mnie jest to, iż temat mi się wydaje ciekawy i ważny, więc chętnie bym za-uczestniczył ponownie...
Już od dość dawna checkpointy są dość częste :)
Częste? Czyli co ile można się checkpointów spodziewać? No bo nie chce mi się próbować na własnej skórze (CPU time)...
Ale na razie i tak tego nie wezmę na swą leciwą maszynę, poczekam trochę, gdy już nowa :boing: będzie działać...
c_RaSzCytatpoczekam trochę, gdy już nowa :boing: będzie działać...
Tego serdecznie wszyscy ci życzymy!
PS. Co to znaczy nowa? Jaki konfig? Pochwal się...
Cytat: c_RaSz w 21 Sierpień 2015, 23:01
Częste? Czyli co ile można się checkpointów spodziewać? No bo nie chce mi się próbować na własnej skórze (CPU time)...
A to już zależy od maszyny...
Checkpointy są co 1000 powtórzeń pętli głównej, zaś całe WU ma tych pętli (obecnie) 20k, więc jest 20 checkpointów na WU (co 5%).
W przyszłym tygodniu na serwerze wylądują co najmniej 3 nowe aplikacje, z różnymi zestawami WU.
Obecnie mam już kody źródłowe, czeka mnie kompilacja i przeliczenie czasów, żeby dostosować punktację, oraz napisanie generatorów zadań do nich... To wszystko potrwa kilka dni, więc bez pośpiechu :)
:respect: i czekamy :)
Pierwsza z trzech zapowiadanych aplikacji i pierwszy faul...
Niestety, testy poza managerem nie pokazują niektórych problemów. W nowej aplikacji źle działa pasek postępu - pokazuje od razu 100% i w związku z tym nie wyświetla się prawidłowo czas do końca... Niemniej, powinno iść ok.
Na moim E3-1230v3 aplikacja powinna zająć ponad 3 godziny (mniej na maszynach Linuksowych)...
A nie można w jakiś sposób pomóc ?
Na przykład Supertajny projekt na hasło gdzie przeliczalibyśmy kilka próbek, w celu testu i określenia punktacji
Cytat: Krzysiak_PL_GDA w 07 Listopad 2015, 06:06
A nie można w jakiś sposób pomóc ?
Na przykład Supertajny projekt na hasło gdzie przeliczalibyśmy kilka próbek, w celu testu i określenia punktacji
Było takie coś... Serwer testowy się nazywało... niestety, skończyły mi się możliwości, żeby ze swoich pieniążków to utrzymywać...
Aplikację już poprawiłem, w nowej serii wyświetla czas poprawnie, niestety rsc_fpops_est jest źle dobrany i pobiera za dużo WU... Ale to krótka seria (2k WU), więc powinno w miarę gładko pójść.
Rozumiem że w ustawieniach będzie można wybrać jakie próbki ma liczyć CPU ?
Cytat: Krzysiak_PL_GDA w 07 Listopad 2015, 10:12
Rozumiem że w ustawieniach będzie można wybrać jakie próbki ma liczyć CPU ?
Będą oddzielne aplikacje, więc wybierając aplikacje będzie się też wybierać próbki.
Będzie dość istotna zmiana.
Ze względu na to, że będzie kilka aplikacji, a każda z nich będzie miała różny czas wykonywania dla różnych parametrów wejściowych, zmuszony jestem zastosować oryginalną punktację z BOINC za nie, więc generalnie chyba będzie miało mały sens dobierać sobie aplikację ze względu na punkty...
Tj masz na myśli "credit new"? No mam nadzieję, że to żart, bo generator liczb losowych byłby bardziej sprawiedliwy.
Cytat: tito w 07 Listopad 2015, 16:31
Tj masz na myśli "credit new"? No mam nadzieję, że to żart, bo generator liczb losowych byłby bardziej sprawiedliwy.
No niestety, właśnie widzę :bad:
Dawajcie pomysły (tylko w miarę realne w implementacji) jako alternatywę, biorąc pod uwagę, że już w obrębie jednej serii WU rozbieżności w czasie wykonywania mogą być na poziomie 40%. Do tego trzeba wziąć pod uwagę, że maszyny linuksowe liczę średnio 30% (czasami 50%) szybciej od tych z Windows...
Swego czasu w BURPie zastosowali credit new, zaś co jakiś czas uśredniali wyniki z całego renderingu. Nie do końca wiem jak to działało. https://burp.renderfarming.net/forum_thread.php?id=2101 tu jest to opisane.
Universe BHspin
rozumiem że to są te krótkie :)
Ale dla punktacji !
Przed V3 dla takiego samego czasu punktacja wynosiła 333
porównuje dla i7-4790k i i5-4670k
No widzę zmianę co do punktacji na lepsze :parrrty:
Cytat: Krzysiak_PL_GDA w 12 Listopad 2015, 08:31
No widzę zmianę co do punktacji na lepsze :parrrty:
Tak, ale jeszcze chyba nie są uwzględnione w total...
Zajmę się tym, jak się wyśpię (właśnie przyjechałem z wysp) ;)
[smg id=10491 type=preview align=center caption=""]
A podobno w tym pod projekcie miały być tylko krótkie próbki XD XD XD
Pozdrawiam