Aktualności:

W MEDIA znajdziesz grafiki, banery i avatary

Menu główne

Brak połączenia z BoincBAM, brak projektów, pusty log

Zaczęty przez Arivald, 22 Marzec 2013, 11:10

Arivald

Cześć!

Mam problem z BM. Komputer z prockiem i7 / kartą Nvidii GT-640 / Win7 64bit pięknie działał przez miesiąc, aż tu nagle cisza. Nie ma żadnych projektów, nie ma żadnych zadań, nie mogę dodać żadnego projektu, nie łączy się z BAM. Log jest ciągle pusty. Reinstalacja nic nie pomaga. na dole wyswietla "Łączę s localhost". Po jakimś czasie wyświetla okienko "The BOINC client has exited unexpectedly 3 times within last 3 minutes. Would you like to restart it again?" i status zmienia się na "Rozlączony". W tej samej sieci chodzi mój laptop i normalnie pobiera paczki, przetwarza je i odsyła.

Na obu komapch mam tego samego antyvira: Kaspersky antivirus.

Macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam,
Andrzej.

Tobas

Jak reinstalowałeś to usunąłeś najpierw katalog c:\ProgramData\BOINC ?

Arivald

Nie mam takiego katalogu. Chodzi Ci o c:\ProgramFiles\Boinc ?
Ten się skasował podczas odinstalowywania. Widziałem jak zniknął.

Pozdrawiam,

Andrzej.

krzyszp

Cytat: Arivald w 25 Marzec 2013, 08:17
Nie mam takiego katalogu. Chodzi Ci o c:\ProgramFiles\Boinc ?
Nie, chodzi właśnie o C:\ProgramData\Boinc.
To katalog ukryty w którym manager zapisuje dane domyślnie w Win7.

Fajne zegarki :)
Należę do drużyny BOINC@Poland
 Moja wizytówka

Arivald

Hmmm.

Odzyskałem komputer (musiał popracować przy innym biurku), zainstalowałem managera i ... działał przez okres  majówki. Dzisiaj musiałem go zrestartować i kicha, nadal to samo. Wywalam katalog z ProgramData, odinstalowuję managera, instaluję na nowo i nadal nie może połączyć się z hostem. Wyłączam zaporę, wyłączam kasperskyego i dalej nic.

Ma ktoś jakiś pomysł? Laptop stojący obok liczy cały czas.

Pozdrawiam,

Andrzej.

Arthusp

A czy coś ciekawego pojawia się w dzienniku zdarzeń windows? Jakieś logi z samego boinc managera, które by opisały coś więcej o "nieoczekiwanych padach"?

Arivald

TAAAAAK!!! Niezła lista. Wszystkie logi dotyczą tego pliku .dll i pliku boinc.exe (jak na zdjęciu poniżej).

[smg id=9932 type=full align=center caption="WidowsLog"]


stiven

Przychodzi mi do głowy zmiana ustawień "Data Execution Prevention":

Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu sterowania\Konta użytkowników -> zmień ustawienia funkcji kontrola konta użytkownika.
Zdarza się czasami, że BOINC traci dostęp do katalogu Program Data\BOINC i objawy bywają podobne. Trzeba wówczas we właściwościach katalogu pogrzebać i dodać uprawnienia.

Jeszcze jedno upewnij się, że wersja którą instalujesz jest odpowiednia dla Twojego systemu operacyjnego. 

Arivald

Wersja zainstalowana jest wersją najnowszą ze strony boinc i jest dla systemu 64bit. Zdjąłem tę kontrolę i nadal nie działa.

Andrzej.

Argento

Ściągnij i podmień "ntdll.dll". Wcześniej zmień nazwę tej dll'ki, którą masz w systemie na np. ntdll_old.dll.
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ntdll

Próbowałeś instalować starszą wersję BOINC?


--
Pozdrawiam
Z poważaniem
Argento

Arivald

#10
Problemy zaczęły się na poprzedniej wersji managera.

Próbowałem przez godzinę podmienić ten plik dll, ale mój komputer mówi żebym usunął zabezpieczenia przed zapisem, albo żebym uzyskał uprawnienia od TrustedInstaller.
Andrzej.

Argento

Cytat: Arivald w 07 Maj 2013, 07:56
Problemy zaczęły się na poprzedniej wersji managera.

Cały czas zainstalowany jest Kaspersky z niezmienionymi ustawieniami? Zastanawiam się na "piaskownicą" w Kaspersky...


--
Pozdrawiam
Z poważaniem
Argento

Arivald

W Kasperskym nic nie zmieniałem. Próbowałem również managera na zamkniętym Kasperskym i nic się nie zmienia.

Argento

Spróbój zainstalować BOINC w innej lokalizacji.


--
Pozdrawiam
Z poważaniem
Argento