Menu

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wiadomości Menu

Wiadomości - hunkydoris

#1
właśnie zmieniłam firewalla z zone alarma na comodo i jak do tej pory wszystko było w porządku, jestem z niego zadowolona, więc na pewno nie będę zmieniać. i to nie jest system 64 bitowy.
#2
takie ustawienie miałam na początku...
widocznie moje comodo jest po prostu jakieś upośledzone...
na razie daję sobie spokój z tym i czekam na odpowiedź z forum comodo.
dzięki wszystkim za pomoc.
#3
tak, ale on nie sprawia żadnego problemu, BOINC działa bez problemu jak jest defense+ włączone, a wyłączony firewall.
chyba będę pisać na forum comodo.
#4
Cytat: buri w 04 Luty 2009, 17:29
Dlatego napisałem aby usunąc stare. Comodo czasami troche "odwala", lepiej wtedy od nowa dać.
Kurde jak bym mial XP ... tak z pamięci to ciężko  :-[

buri, tak też robiłam...
i mam Viste tak btw.
znalazłam taki oto poradnik:
http://www.boinc-wiki.info/Firewall
i nawet ustawiam specjalne rules dla wymienionego tam portu 31416, i dalej nic.
chyba jednak tym razem comodo zwycięży...
#5
TJM, no właśnie robiłam tak, ale comodo nie chce się słuchać...
jest już niby jakiś postęp, bo klient, czyli boinc.exe po włączeniu ładuje projekt milkyway (do którego zapisałam się w którymś momencie przy wyłączonym firewallu), ale manager nadal nie umie się połączyć z localhost... :(
#6
Dzięki :)

Nadal nie mogę ustawić comodo tak, żeby przepuszczał Managera...
Dałam mu już wszystkie pozwolenia, jakie są tylko możliwe, i nadal nie działa...
Czy ktoś ma może jakiś pomysł?
#8
wyłączenie comodo pomogło, mogłam się przyłączyć do projektu.
więc wiadomo w czym problem, teraz próbuję jakoś ustawić comodo.
#9
zainstalowałam dzisiaj BOINC po raz pierwszy - w wersji 6.4.5 na windowsa (mam Viste Home Premium)
i po uruchomieniu BOINC Managera, kiedy chcę się przyłączyć do projektu, wyskakuje wiadomość, że BOINC Manager nie jest obecnie połączony z żadnym klientem BOINC. I potem że trzeba wybrać Zaawansowane/Wybierz komputer i wpisać localhost, żeby połączyć się z komputerem lokalnym. I wpisuję localhost i za nic nie mogę się połączyć... Klient BOINC na pewno jest włączony, a w firewallu (comodo) potwierdziłam wszystkie okienka, które się pokazały przy pierwszym uruchomieniu.

Ups, zapomniałam dopisać - odinstalowałam wersję 6.4.5 i zainstalowałam wcześniejszą 5.10.45 i jest to samo...

Nie wiem w czym problem, pomóżcie proszę.