Zbiórka Starych części

Zaczęty przez Crash, 10 Październik 2011, 16:17

Crash

Witajcie. Nie mam doświadczenia w otwieraniu nowych wątków dlatego prosze o wyrozumiałość ale przejdźmy do rzeczy.

Chciałbym zaproponować abyśmy przeprowadzili ZBIÓRKE STAREGO,ZEPSUTEGO, i NIEPOTRZEBNEGO SPRZETU KOMPUTEROWEGO który zalega w katach piwnicach i na strychach naszych domostw. Chodzi mi dokladnie i zepsute plyty główne, pamięci RAM, procesory, karty graficzne, karty rozszerzeń, zasilacze dyski i napedy.
Pytacie PO CO TA ZBIÓRKA?
Odpowiedz jest prosta.
Możemy upłynnić zebraną elektronikę a kwotę za ten sprzęt przeznaczyć w całości na nowy SK@B lub modernizacje juz istniejących. Allegro jest dobrym przykładem gdzie skupuje sie złom elektroniczny do odzysku złota i innych metali szlachetnych jednak tylko zbiórka większej ilości złomu jest opłacalna.
przykłady:
http://allegro.pl/zlom-komputerowy-plyty-glowne-zasilacze-napedy-i1843850581.html
http://allegro.pl/zlom-komputerowy-34-plyty-glowne-44-karty-i1859779806.html
http://allegro.pl/zlom-komputerowy-i1863597034.html

Jesteśmy dość liczna grupą dlatego akcja ma bardzo duże szanse powodzenia :)
Wystarczy tylko sie zmobilizować i pokazać ze potrafimy a wynik może byc interesujacy. Nie mamy nic do stracenia bo prędzej czy później sprzęt taki wyrzucimy i przepadnie a moze jeszcze przynieść Drużynie korzyści.

Moglbym sie zając taka zbiórką jesli nikt nie mialby nic przeciwko. ok 12 km od mojego miejsca zamieszkania znajduje sie nawet skup elektroniki uzytkowej w ktorej mozna sprzedac zlom elektroniczny. ( nie wiem ile w tym prawdy ale z tony elektroniki odzyskuje sie 4 kg czystego złota).
Prosze o opinie na ten temat :)

Troll81

z tymi 4kg to chyba przesada. Złocone sa tylko styki a i to nie wszystkich elementow.

Jeden - Zorientuj się po ile skupują taki złom.

Dwa to przeprowadzenie zbiórki. Ma to sens tylko w dużych miastach bo transport nie będzie opłacalny. no ale zauzmy że ja taką zbiórkę zrobie we wrocku cyfron w krakowie.