Aktualności:

Czy uczestniczysz w Projekcie miesiąca?

Menu główne

BM z czerwonym dynksem

Zaczęty przez 3Rni, 28 Październik 2009, 15:07

3Rni

na stacjach BM mi wariuje i nie weim co robic? help

po otworzeniu BM działa chwile normalnie ale przy przechodzeniu miedzy zakładkami pojawia się okienko o problemie polaczenia z klientem boinc"

reinstalacja nic nie daje... zaczyna się to na kilku już kompach.... co za cholera w nie wstąpiła.... macie jakieś pomysły????

Troll81

A jakie projekty liczysz??? FreeHal często tak ma :(

3Rni

w zasadzie całość była wstrzymana i właśnie odświeżałem BAM żeby podłączyć VTU

ksysju

Hi

Jak wersja BM?, kompy czymś jeszcze zajęte ?



ksysju

apohawk

Ja miałem takie hece, jak stacja miała problemy z rozwiązywaniem nazw domenowych (DNS), niby ma się łączyć z localhostem (lokalnie), a błędy połączenia z klientem co chwila. Przechodziło od razu, jak tylko net się pozbierał.
Nie korzystam z zarządania BAM.
No good deed goes unpunished.

Troll81

spróbuj odpalić linię komend i wpisać co następuje

ipconfig /flushdns
net stop dnscache
net start dnscache

Musisz mieć odpowiednie uprawnienia na stacji roboczej by wstrzymać i ponownie uruchomić cache dns :D

apohawk

Jeśli o mnie chodzi, to raz że to był linux, a dwa że komendą potrzebną do rozwiązania problemu było "idź wyłączyć liveboxa TP z prądu i włącz, bo znowu się ****** i poczekaj, aż nawiąże połączenie"  :D
No good deed goes unpunished.

Troll81

no to mogłeś od razu pisać że linux.... no i wspomnieć że masz liveboxa :D

3Rni

Cytat: Troll81 w 28 Październik 2009, 19:42
spróbuj odpalić linię komend i wpisać co następuje

ipconfig /flushdns
net stop dnscache
net start dnscache


to nic nie pomaga

idąc dalej:
odinstalowałem BM, wyciąłem w pień foldery i wrzuciłem nowy BM. Odpalam jest ok a przy probie połączenia wyskakuje problem z połączeniem z klientem boinc.
kompy pracuja w sieci pod SBSem
ma ktos jeszcze jakis pomysł?

Troll81

problemy z netem mogą być jeszcze efektem błędów w routowaniu. Tu już OxyOne ci może lepiej podpowiedzieć, ale ja miałem zonki na jednym z kompów w firmie dopóki nie ustawiłem sztywnej trasy do bramki (komenda add route)

3Rni

trochę poszperałem tu i tam i mam rozwiazanie braku komunikacji z klientem boinc:
trzeba zresetowac katalog winsock:

cmd
netsh winsock reset

potem restart i enjoy kamraci  :P

KrzychuP

chyba miałem tą samą przypadłość
dzięki za podpowiedź

p.s.
u mnie jeszcze się zaczęło to objawiać nieustannym samowolnym resetowaniem  |-?
mam nadzieję, że to była właściwa przyczyna i się teraz ustabilizuje wszystko

Troll81

resetowanie kompa czy projektów??

jak kompa to wymień zasiłkę.....

KrzychuP

następował reset kompa, ale to chyba zbytniego podkręcenia (jeśli się mylę poprawcie)
P4 2.8 podkręcony ze 133MHz na 153MHz.
Procek dawał spokojnie radę (temp. maks. 50st.C na zwykłym chłodzeniu), ale pamięci chyba już nie.
Obniżyłem mu do 145MHz resetowanie się ustało.

Tylko znów po 2 dniach powrócił problem z "czerwonym dynksem".
Spróbuję jeszcze raz zapodać rozwiązanie 3rniego, ale wrócę tym razem do BM 6.5.0.
Coś mi się zdaje, że ten problem pojawił się z zainstalowaniem BM 6.10.x