Czy są jakieś postępy w pracy nad rejestracją stowarzyszenia?
Od poniedziałku będę w Warszawie i wkładam to na szczyt swojej kolejki zadań.
Cytat: "Mchl"Od poniedziałku będę w Warszawie i wkładam to na szczyt swojej kolejki zadań.
Mchl, napisz coś w temacie, bo nie wytrzymam :oops:
Ponieważ w przypadku stowarzyszenia zwykłego do akceptacji trzeba przedłożyc regulamin stowarzyszenia to... potrzebny jest nam regulamin stowarzyszenia...
Trzeb aprzejrzeć kilka regulaminów i opracować nasz.
No cóż, to przemianujmy "Status" na "Regulamin", wprowadźmy poprawki nadające sens, zbierzmy podpisy, i...
Jutro przejrzę na naszej wiki i dam znać.
Myślę, że sporo rzeczy ze statusu wyleci. W końcu nie ma sensu wkładać to wszystko do regulaminu.
Cytat
2. Osoby w liczbie co najmniej trzech, pragnące założyć stowarzyszenie zwykłe, uchwalają regulamin działalności, określając w szczególności jego nazwę, cel, teren i środki działania, siedzibę oraz przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie.
Statut w pełnej wersji przyda się na przyszłość.
Oczywiście.
Przyznam, że troszkę "za lekko" odpowiedziałem.
Postaram się opracować wstępną wersję regulaminu i mam nadzieję, że przed końcem tygodnia ją uzgodnimy.
Sam jestem gotów do akcji rozsyłania maili do miast, pracuję nad uczelniami, itd.
Dobrze by było podpisywać je już "oficjalnie", jako stowarzyszenie.
Jeżeli dobrze pamiętam, po przedstawieniu uchwalonego regulaminu, musimy odczekac 30 dni. Jeżeli po tym czasie nie zostaną zgłoszone żadne uwagi ze strony urzędu, można działać.