Aktualności:

Nasz kanał IRC - Porozmawiaj z nami.

Menu główne

Eyu

Zaczęty przez eyu, 17 Luty 2012, 21:02

eyu

Witam wszystkich liczących.
Mam na imię Andrzej rocznik 78
Dołączyłem kilka dni temu zupełnie przypadkiem, przeglądając stronę chip.pl natrafiłem na link do Boinc poland
Mam na imię Andrzej i obecnie mieszkam w Londynie, z Polski pochodzę z Strzyżowa w woj Podkarpackim . Jestem fotografikiem z zamiłowania, i tak też staram zarobić na życie. Mieszkając w Polsce pracowałem jako informatyk, sprzedawca sprzętu komputerowego a później awansowałem na administratora sieci komputerowej, była to jedna z największych sieci w naszym województwie. Dodatkowo pracowałem przez ponad 10 lat w dyskotece jako dj oraz jako tzw zlota raczka, od elektryki po gipsowanie scian. Hobbystycznie interesowałem sie działaniem telewizji cyfrowej oraz jej zabezpieczeniami. Bardzo lubie elektronikę, informatykę i fotografie.

Liczę na kompie z intelem i5 2500k na pokładzie z zegarem 4.3 ghz na 4 rdzeniach, na chwilę obecną niestety tylko na jednym komputerze. Dodatkowo liczę na gpu nvidia geforce gtx 570.


Janek

Witamy na pokładzie  :ahoy:

pawg

 :ahoy:  :parrrty:
Liczysz też na GPU?



Troll81

witam :D nieźle podkręciłeś procka.

eyu

Cytat: pawg w 17 Luty 2012, 21:17
:ahoy:  :parrrty:
Liczysz też na GPU?

Dopiero poznaje program do liczenia i teoretycznie mam zaznaczone liczenie na gpu ale nie wiem jak sprawdzić czy działa to po mojej myśli. Mam dość mocną kartę graficzną geforce gtx 570 więc chyba warto dac jej trochę wycisku :D

Cytat: Troll81 w 17 Luty 2012, 21:26
witam :D nieźle podkręciłeś procka.

To wersja 2500k z fabrycznie odblokowanym mnożnikiem więc podkręcanie go to czysta przyjemność.

pawg

Wpierw sprawdź czy Manager wykrywa kartę, potem zaawansowane->preferencje lokalne->"używaj procesora karty graficznej gdy komputer jest w użyciu"
:)



Troll81