Sekcio

Zaczęty przez Sekcio, 21 Luty 2012, 16:19

Sekcio

Dzień dobry.

Jestem uczniem liceum w Piotrkowie Tryb. (woj. łódzkie). Moim największym zainteresowaniem jest szeroko pojęta informatyka, już od dzieciństwa. O przetwarzaniu rozproszonym dowiedziałem się... dawno temu, przeglądając płytkę z freeware'ami z PCWK natknąłem się na aplikację SETI@home, kusiło to strasznie, lecz nie mogłem się "przyłączyć", głównie z tego względu, że w tamtym czasie nie miałem dostępu do Internetu :wacko:. Potem odeszło to w niepamięć. Wszystko wróciło w grudniu 2011, kiedy to przeglądając na wiki informacje o LHC, znalazłem informacje o projekcie LHC@home. Zacząłem drązyć temat, zainstalowałem BOINCa i przyłączyłem się do paru projektów (niestety dodawanie wszystkiego na 'hurra' nie było dobrym pomysłem, więc zacząłem szukać informacji o efektywnym przetwarzaniu... i tak jakoś tutaj trafiłem ;D). Dołączyłem do zespołu, skupiłem się na paru konkretnych projektach. Forum tylko przeglądałem, aż do czasu gdy założyłem tutaj konto.

Ponieważ jeszcze nie pracuję, nie mam jakiegoś wybitnego sprzętu do liczenia. Aktualnie moja skromna maszynka to:
Intel Pentium D 3.0 GHz (podkręcony do 3.15 GHz, dalej płyta nie chce startować, nie wiem czemu...)
NVIDIA GeForce GT 430 (bieda, aż piszczy, ale lepsze to niż GF7600GS, który padł po zabawie w OC... no i oczywiście nie miał CUDA  :P)

Ponadto czasem uda mi się odpalić u siostry (Core i3 i Radek 6850) jakiegoś Collatza czy coś... XD

Projekty, które (głównie) liczę: SETI, WCG, Einstein, testowe, które mogę (taki wkład w rozwój oprogramowania, ogólnie lubię siedzieć na wersjach testowych).

Zainteresowania: nauki ścisłe (przede wszystkim fizyka i informatyka), muzyka, film.

Na razie chyba tyle, jak coś mi się przypomni to dodam :P

Pozdrawiam  :)

aborek

Witam na pokładzie :ahoy:


eyu

Witaj, oby ci sie spodobalo.

Cyfron

Witaj  :parrrty:

Cytat: Sekcio w 21 Luty 2012, 16:19