2010.11: Rosetta@home

Zaczęty przez Arthusp, 02 Październik 2010, 20:08

Co policzymy w listopadzie?

ABC@home
1 (1.4%)
AlmereGrid
0 (0%)
AQUA@home
2 (2.8%)
CAS@home
0 (0%)
Chess960@home
0 (0%)
Collatz Conjecture
4 (5.6%)
Cosmology@home
0 (0%)
DNETC
3 (4.2%)
DrugDiscovery@Home
0 (0%)
EDGeS@Home
0 (0%)
Einstein@home
1 (1.4%)
Enigma@home
10 (13.9%)
eOn
11 (15.3%)
FreeHAL@home
1 (1.4%)
Gerasim
0 (0%)
Goldbach's Conjecture Project
1 (1.4%)
GPUGRID
1 (1.4%)
IBERCIVIS
1 (1.4%)
Leiden Classical
2 (2.8%)
Malaria Control
0 (0%)
MicroFluids@home
0 (0%)
MilkyWay@home
2 (2.8%)
NFS@Home
0 (0%)
PicEvolvr
0 (0%)
PrimeGrid
2 (2.8%)
QMC@home
0 (0%)
Quake Catcher Network (QCN)
0 (0%)
Rectilinear Crossing Number
0 (0%)
Rosetta@home
22 (30.6%)
RSA Lattice Siever
0 (0%)
SETI@home
3 (4.2%)
SETI@home Beta
0 (0%)
SIMAP
1 (1.4%)
Spinhenge@home
1 (1.4%)
SZTAKI Desktop Grid
0 (0%)
UCT: malariacontrol.net
0 (0%)
Vtu@home
0 (0%)
WCG
2 (2.8%)
WEP-M+2 Project
0 (0%)
Yoyo@home
1 (1.4%)

Głosów w sumie: 72

Głosowanie skończone: 25 Październik 2010, 20:08

uczenn

Rosetta, darujmy sobie projekt, gdzie może być problem z próbkami ;).

Tomasz R. Gwiazda

co wy z tymi probkami ???

Primaboinca jest PM i liczy go ledwie 68 osob, a probek w **uj


przeciez to zenada

PanStaszek

Ja dołączyłem się zasadniczo wczoraj, bo do wczoraj liczyłem w konkursie Primegrid. Ale do końca miesiąca pociągnę ile się da.


"(...)Wrzućmy go do cysterny, nie mówi tego, co chcemy"

G

Głosowałem na eOn'a, chociaż nie znam projektu. Rosetę kiedyś liczyłem i miałem dużo błędów - może to już chopy poprawili, ale niesmak pozostał. Nie było różnicy winda, czy linux - procki nie kręcone. Zostaje jeszcze RAM, którego nie mam nigdzie więcej niż 1GB/jajo.


apohawk

Rosetta bierze ok. 200-400MB RAMu na próbkę i jest bardzo wrażliwa na wszelkie błędy. Poza tym jest ok. Mój głos poszedł na Rosettę, do czego wszystkich jeszcze niezdecydowanych także zachęcam.
No good deed goes unpunished.

Szopler

Zostało kilka godzin, głosujcie żeby potem nie żałować ;)

patyczak

Skeczu z papugą nie będzie



Hani

Głosować puki jeszcze czas ...... na rosette :p


Szopler


Hani



PanStaszek

No to już wiemy ... Rozetka. Nie głosowałem na nią ale oczywiście policzę  :)


"(...)Wrzućmy go do cysterny, nie mówi tego, co chcemy"

apohawk

No good deed goes unpunished.

Cyfron

ciesze sie, że jest Rozia, bo ją liczę jako główny projekt CPU :)

mimeq

To ja mam szybkie pytanie dotyczace Rosetta@home. Jaki wplyw na punktacje ma Target CPU run time (1hour-1day) i co najlepiej ustawic  ;)


apohawk

Wpływ pośrednio liniowy ;) Dostajesz tym więcej punktów im więcej modeli przeliczysz, a im dłużej liczy się próbka (target cpu run time) tym więcej modeli przeliczysz. Ustaw tak jak Ci wygodnie :P
No good deed goes unpunished.

astjan


Gargul


adam_plusnet

Cytat: mimeq w 25 Październik 2010, 22:48
To ja mam szybkie pytanie dotyczace Rosetta@home. Jaki wplyw na punktacje ma Target CPU run time (1hour-1day) i co najlepiej ustawic  ;)
A ja mam głupie pytanie - gdzie to się ustawia???

mimeq

Cytat: adam_plusnet w 26 Październik 2010, 23:05
Cytat: mimeq w 25 Październik 2010, 22:48
To ja mam szybkie pytanie dotyczace Rosetta@home. Jaki wplyw na punktacje ma Target CPU run time (1hour-1day) i co najlepiej ustawic  ;)
A ja mam głupie pytanie - gdzie to się ustawia???

Na stronie projektu:
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/ -> Twoje konto -> Resource share and graphics   Ustawienia Rosetta@home -> Target CPU run time


adam_plusnet

Большое спасибо :) Nigdy tam nie zaglądałem....

Tomasz R. Gwiazda

i jaka jest sugestia ustawiania tego czasu
dla prockow Quad, C2D ?



apohawk

Jeśli chodzą non-stop to bez znaczenia. Jeśli komputer chodzi raz na tydzień, to ustaw tak, aby w czasie działania zdążył przeliczyć coś i odesłać. Jeśli próbka będzie wymagać więcej czasu na przeliczenie modelu niż target time to i tak będzie liczyć dłużej, żebyś dostał jakiekolwiek punkty za próbkę.
No good deed goes unpunished.

Cyfron

Pierwsze 2 tygodnie Listopada i już 2 wyścigi w naszym projekcie z Projektu Miesiąca:
http://www.boincatpoland.org/smf/wyscigi-teamow/%282010-11-08-2010-11-15%29-rosettahome-rosettahome-nov-challenge/
http://www.boincatpoland.org/smf/wyscigi-teamow/%282010-11-01-2010-11-08%29-rosettahome-nospreading3criseskiller/

Do pierwszego już można zapełniać buforki, przeliczać i wysyłać dopiero 1wszego listopada  :ph34r:

Troll81

Widać że inne teamy bywaja na naszym forum :D

Cyfron

no ja nie wiem, czy by zakładali wyścig wiedząc, że to nasz PM  :arrr:

Troll81


Szopler

Rosetta po blisko 6h liczenia (czyli u mnie pod sam koniec bo mam dł WU na 6h ustawioną) wywala mi co któryś WU
<core_client_version>6.10.58</core_client_version>
<![CDATA[
<stderr_txt>
[2010-10-31  0:28:11:] :: BOINC:: Initializing ... ok.
[2010-10-31  0:28:11:] :: BOINC :: boinc_init()
BOINC:: Setting up shared resources ... ok.
BOINC:: Setting up semaphores ... ok.
BOINC:: Updating status ... ok.
BOINC:: Registering timer callback... ok.
BOINC:: Worker initialized successfully.
Registering options..
Registered extra options.
Initializing broker options ...
Registered extra options.
Initializing core...
Initializing options.... ok
Options::initialize()
Options::adding_options()
Options::initialize() Check specs.
Options::initialize()  End reached
Loaded options.... ok
Processed options.... ok
Initializing random generators... ok
Initialization complete.
Initializing options.... ok
Options::initialize()
Options::adding_options()
Options::initialize() Check specs.
Options::initialize()  End reached
Loaded options.... ok
Processed options.... ok
Initializing random generators... ok
Initialization complete.
Setting WU description ...
Unpacking zip data: ../../projects/boinc.bakerlab.org_rosetta/minirosetta_database_rev38513.zip
Unpacking WU data ...
Unpacking data: ../../projects/boinc.bakerlab.org_rosetta/control_256bA.vT.zip
Setting database description ...
Setting up checkpointing ...
Setting up graphics native ...
Setting up folding (abrelax) ...
Beginning folding (abrelax) ...
BOINC:: Worker startup.
Starting watchdog...
Watchdog active.
Starting work on structure: _00001
# cpu_run_time_pref: 21600
Starting work on structure: _00002
Starting work on structure: _00003
Starting work on structure: _00004
Starting work on structure: _00005
Starting work on structure: _00006
Starting work on structure: _00007
Starting work on structure: _00008
Starting work on structure: _00009
Starting work on structure: _00010
Starting work on structure: _00011
Starting work on structure: _00012
Starting work on structure: _00013
Starting work on structure: _00014
Starting work on structure: _00015
Starting work on structure: _00016
Starting work on structure: _00017
Starting work on structure: _00018
Starting work on structure: _00019
Starting work on structure: _00020
Starting work on structure: _00021
Starting work on structure: _00022
Starting work on structure: _00023
Starting work on structure: _00024
Starting work on structure: _00025
Starting work on structure: _00026
Starting work on structure: _00027
Starting work on structure: _00028
Starting work on structure: _00029
Starting work on structure: _00030
Starting work on structure: _00031
Starting work on structure: _00032
Starting work on structure: _00033
Starting work on structure: _00034
Starting work on structure: _00035
Starting work on structure: _00036
Starting work on structure: _00037
Starting work on structure: _00038
Starting work on structure: _00039
Starting work on structure: _00040
Starting work on structure: _00041
Starting work on structure: _00042
Starting work on structure: _00043
Starting work on structure: _00044
Starting work on structure: _00045
Starting work on structure: _00046
Starting work on structure: _00047
Starting work on structure: _00048
Starting work on structure: _00049
Starting work on structure: _00050
Starting work on structure: _00051
Starting work on structure: _00052
Starting work on structure: _00053
Starting work on structure: _00054
Starting work on structure: _00055
Starting work on structure: _00056
======================================================
DONE ::     1 starting structures  21242.1 cpu seconds
This process generated     56 decoys from      56 attempts
======================================================

BOINC :: Watchdog shutting down...
BOINC :: BOINC support services shutting down cleanly ...
called boinc_finish

</stderr_txt>
<message>
<file_xfer_error>
 <file_name>TEMP_0.5_control_256bA_SAVE_ALL_OUT_22400_24_0_0</file_name>
 <error_code>-161</error_code>
</file_xfer_error>

</message>
]]>


Co ciekawe przy walidacji na kompie z innym prockiem i systemem jest to samo... para w gwizdek :(

Aegis Maelstrom

Uu, widzę Twoje konto Szoplerze.

Sam mam aktualnie jedną zwaloną próbkę (po 8 godzinach). Pojawia mi się pomysł, by tymczasowo skrócić czas na jedną próbkę - wprawdzie tak obciąża się im bardziej serwer, ale chyba będzie mniejszy wpływ błędów.

Na oko ryzyko jest z tymi nowymi próbkami TEMP, napiszę zgłoszenie na forum Rosetty.

apohawk

Wszystkie TEMP też mi się wywalają. Mam czas liczenia domyślny, czyli 3 godziny. Reszta próbek liczy się w porządku póki co.
No good deed goes unpunished.

Szopler

Próbuję zmusić Rosettę aby na kompie z 4GB ramu i 6-cioma rdzeniami liczyła się tylko na trzech. Przez ustawienia projektu oczywiście!
Niestety nadal uparcie liczy na wszystkich i zajeżdża dysk pakując dane do swapa. Any ideas?

Cyfron

chyba tylko ustawienie w BM, bo inaczej to nie mam pomysłu.
Co do katowania dysku - po aktualizacji programu coś zaczęły się jakieś problemy z mieleniem dysku - zmniejszyłem mu ilość pliku wymiany, z jakiego może korzystać BM i poprawiło to sytuacje, ale jeszcze się to zdarza...

mimeq

295 osob sklasyfikowanych w PM  :parrrty:


apohawk

Bo mnóstwo ludzi to liczy na co dzień, bez patrzenia czy jest PM i w ogóle zaglądania na forum. Jeszcze trochę osób dojdzie. W WCG byłoby pewnie jeszcze więcej. W tym miesiącu trzeba będzie zapracować na punkty do klasyfikacji.
No good deed goes unpunished.

mimeq

#73
Staram sie staram ale pewnie niedlugo wypadna mi 2 maszyny liczace w Cloud`ie  :wth: (20789pkt w poprzednim PM) bo $ juz nie duzo w skarbonce ;p

EDIT:

Mialem juz 2gi przypadek WU gdzie postep % zatrzymal sie w miejscu (w tym przypadku 54,xx%), czas przetwarzania biegl dalej (ponad 13h przy ustawieniu target cpu time 8h) i jeden z procesow w menadzerze 0% CPU Usage (3 pozostale 25%).
WU anulowalem (T0523_AG_rs ...) ....


apohawk

Bywa, że czas liczenia próbki się wydłuża, jeśli cały czas przelicza jeden model. Pasek postępu zwalniał wtedy u mnie tak ok. 90% i parę minut przed targetem. Ustawiłem 3h, a liczył po 7h. Po prostu inaczej nie byłoby czego sensownego odsyłać.

Spojrzałem w menedżery i też mam TOxxx_AG, które już podbiły estimate ponad target, ale nie mam ostatnio problemów od czasu wywalenia tych próbek TEMP. Zostaw najbardziej zaawansowaną i zobacz, kiedy się przeliczy.
No good deed goes unpunished.

mimeq

Cytat: apohawk w 02 Listopad 2010, 21:02
Bywa, że czas liczenia próbki się wydłuża, jeśli cały czas przelicza jeden model. Pasek postępu zwalniał wtedy u mnie tak ok. 90% i parę minut przed targetem. Ustawiłem 3h, a liczył po 7h. Po prostu inaczej nie byłoby czego sensownego odsyłać.

Spojrzałem w menedżery i też mam TOxxx_AG, które już podbiły estimate ponad target, ale nie mam ostatnio problemów od czasu wywalenia tych próbek TEMP. Zostaw najbardziej zaawansowaną i zobacz, kiedy się przeliczy.

apohawk ale na co mam czekac i zostawiac jak teraz 3 na 4 z tego rodzaju WU ma zatrzymany postep (% pasek) czas uplywa i NIEUZYWA WOGOLE zasobow CPU:

http://i54.tinypic.com/30salc7.jpg


Troll81

MOze jakis inny proces wpieprza procka?

dziubas

na to kiedyś pomagał restart boinca, powieszone próbki albo się definitywnie wywalały albo kończyły liczenie i odsyłaly (punktów dawało mało, ale zawsze coś)
* Death is the highest priority non-maskable interrupt *

mimeq

Dzieki dziubas tak wlasnie sie stalo, pomogl restart menagera. Pierwsze z WU zakonczylo po 5h43min 100% (8h target) reszta jak narazie liczy dalej.


apohawk

A czemu te aplikacje rzekomo 64bitowe rosetty są pokazywane jakby liczyły się w trybie 32bitowym??
No good deed goes unpunished.