Aktualności:

Czy uczestniczysz w Projekcie miesiąca?

Menu główne

D_T_G

Zaczęty przez D_T_G, 21 Marzec 2007, 13:05

D_T_G

Imię: Dawid

Urodzony: 8 maja 1986
Zamieszkały: Dębowiec, pow. cieszyński

Stosunek do służby wojskowej:  :lol: Patrz dalej:  :lol:
Studiuję: 2 rok na kierunku Informatyka, Wydział Budowy Maszyn i Informatyki, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej

Zainteresowania: poza informatyką są to: mój region (mam się za lokalnego patriotę :P), książki - głównie fantasy, ale mam więcej zaległości w książkach kultowych, niż mógłbym polecić tytuły, jak się zwykło pocztą pantoflową między molami książkowymi ;)

BOINC: Choć o obliczeniach rozproszonych słyszałem już kilka dobrych lat wstecz, to zacząłem liczyć dopiero od końca stycznia 2007 roku. Skłoniła mnie do tego reklama World Community Grid - "My computer works for your health, your's too?" i jak dotąd jest to główny projekt, w którym uczestniczę.

Teraz to co tygryski lubią najbardziej czyli hosty

    My Main Host #1 (aka "moje narzędzie pracy") - C2D E6400

    [/list]

    Pulpit:



      [/list][/list]

        Host #2 (aka "komputer siostry") - Sempron 1.6Ghz [liczy niewiele]

        [/list]

        Pulpit (okropecznie szpetny i nic w nim nie jest co mogło by cieszyć oko, ale dla zasady zamieszczam  :wink: )

          [/list][/list]

            Host #3 - Duron 800 (really soon lanunching ;>) [pewnie nawet przegoni #2 :roll: ]

            [/list]

            Pulpit będzie w nim wyglądał coś w ten deseń:

              [/list][/list]

              Teraz coś o zasobach ludzkich i nieludzkich:

                1)Oto i ja:

                [/list][/list]

                  2)A to ten czynnik nieludzki, bezwzględny i okrutny w swojej nieczułości... Trzeba mieć mocne nerwy, żeby stanąć w nim twarzą w twarz!

                  [/list][/list]


                  Your feedback on this profile
                    Recommend this profile for User of the Day: