Cześć!
Mam problem z BM. Komputer z prockiem i7 / kartą Nvidii GT-640 / Win7 64bit pięknie działał przez miesiąc, aż tu nagle cisza. Nie ma żadnych projektów, nie ma żadnych zadań, nie mogę dodać żadnego projektu, nie łączy się z BAM. Log jest ciągle pusty. Reinstalacja nic nie pomaga. na dole wyswietla "Łączę s localhost". Po jakimś czasie wyświetla okienko "The BOINC client has exited unexpectedly 3 times within last 3 minutes. Would you like to restart it again?" i status zmienia się na "Rozlączony". W tej samej sieci chodzi mój laptop i normalnie pobiera paczki, przetwarza je i odsyła.
Na obu komapch mam tego samego antyvira: Kaspersky antivirus.
Macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam,
Andrzej.
Jak reinstalowałeś to usunąłeś najpierw katalog c:\ProgramData\BOINC ?
Nie mam takiego katalogu. Chodzi Ci o c:\ProgramFiles\Boinc ?
Ten się skasował podczas odinstalowywania. Widziałem jak zniknął.
Pozdrawiam,
Andrzej.
Cytat: Arivald w 25 Marzec 2013, 08:17
Nie mam takiego katalogu. Chodzi Ci o c:\ProgramFiles\Boinc ?
Nie, chodzi właśnie o C:\ProgramData\Boinc.
To katalog ukryty w którym manager zapisuje dane domyślnie w Win7.
Hmmm.
Odzyskałem komputer (musiał popracować przy innym biurku), zainstalowałem managera i ... działał przez okres majówki. Dzisiaj musiałem go zrestartować i kicha, nadal to samo. Wywalam katalog z ProgramData, odinstalowuję managera, instaluję na nowo i nadal nie może połączyć się z hostem. Wyłączam zaporę, wyłączam kasperskyego i dalej nic.
Ma ktoś jakiś pomysł? Laptop stojący obok liczy cały czas.
Pozdrawiam,
Andrzej.
A czy coś ciekawego pojawia się w dzienniku zdarzeń windows? Jakieś logi z samego boinc managera, które by opisały coś więcej o "nieoczekiwanych padach"?
TAAAAAK!!! Niezła lista. Wszystkie logi dotyczą tego pliku .dll i pliku boinc.exe (jak na zdjęciu poniżej).
[smg id=9932 type=full align=center caption="WidowsLog"]
Przychodzi mi do głowy zmiana ustawień "Data Execution Prevention":
Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu sterowania\Konta użytkowników -> zmień ustawienia funkcji kontrola konta użytkownika.
Zdarza się czasami, że BOINC traci dostęp do katalogu Program Data\BOINC i objawy bywają podobne. Trzeba wówczas we właściwościach katalogu pogrzebać i dodać uprawnienia.
Jeszcze jedno upewnij się, że wersja którą instalujesz jest odpowiednia dla Twojego systemu operacyjnego.
Wersja zainstalowana jest wersją najnowszą ze strony boinc i jest dla systemu 64bit. Zdjąłem tę kontrolę i nadal nie działa.
Andrzej.
Ściągnij i podmień "ntdll.dll". Wcześniej zmień nazwę tej dll'ki, którą masz w systemie na np. ntdll_old.dll.
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ntdll
Próbowałeś instalować starszą wersję BOINC?
Problemy zaczęły się na poprzedniej wersji managera.
Próbowałem przez godzinę podmienić ten plik dll, ale mój komputer mówi żebym usunął zabezpieczenia przed zapisem, albo żebym uzyskał uprawnienia od TrustedInstaller.
Andrzej.
Cytat: Arivald w 07 Maj 2013, 07:56
Problemy zaczęły się na poprzedniej wersji managera.
Cały czas zainstalowany jest Kaspersky z niezmienionymi ustawieniami? Zastanawiam się na "piaskownicą" w Kaspersky...
W Kasperskym nic nie zmieniałem. Próbowałem również managera na zamkniętym Kasperskym i nic się nie zmienia.
Spróbój zainstalować BOINC w innej lokalizacji.