Aktualności:

Nowy polski projekt BOINC - Universe@Home

Menu główne
Menu

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wiadomości Menu

Wiadomości - Simek

#161
Rozmowy nieBOINCowane / Pomocy!!!
09 Lipiec 2006, 11:20
Reęcznie tego nie zrobisz. Polecił bym skanery online :D
http://skaner.mks.com.pl/
http://www.pandasoftware.com.pl/activescan
Może one poradzą sobie z wirusem, a jesli nie to moze go rozpoznają. Będziesz znał nazwe to i może szczepionka się znajdzie :D
#162
Archiwum / Odp: Użytkownik dnia
09 Lipiec 2006, 09:10
Dzięki za info :D Aha maila dostałem tez od nich :D
#163
BOINC / Tłumaczenie Rosetty!
08 Lipiec 2006, 13:33
Już przepisje :D Dziekuje wam wszytskim za pomoc :D Najgorsze jest to, ze w tym pliku jedzykowym brak połowy rzeczy wymagającyh tłumaczenia :( Ah
#164
BOINC / Tłumaczenie Rosetty!
08 Lipiec 2006, 13:21
Cytat: "bartsob5"ale to sie ciezko czyta jak jest zle kodowanie... jak trzeba omijac zwrokiem te wszystkie "?" to jest naprawde ciezko...

W FF Widok->Kodowanie-> Windows-1250 :D

Nie wiem co jest nei tak bo kodowanei na podstronach jest dobre a na głównej się sypie :(

Straszyna -> Jeslich chcesz to możesz tłumaczyć tylko napsiz co, zeby roboty nie dublować :D
#165
BOINC / Tłumaczenie Rosetty!
08 Lipiec 2006, 12:24
Tutaj masz stronke:
http://ralph.bakerlab.org/rosetta_site_dev/
Tłumaczysz sobie z niej te arty co podałem, nie musisz nawet całe :P Sprawdzasz czy nei ma literówek w przetłumaczonych już artach. Swoje obserwacje, tłumaczenia otd. wysyłasz do mnie. Wieczoram na powyższej stronce jst juz wszystko poprawione, uaktualnione :D
#166
BOINC / Tłumaczenie Rosetty!
08 Lipiec 2006, 09:02
Literówk jest sporo, bo głównie 3 działy to były kopiowane :D Ja postaram się cały tekst szybko przeglądnąc :D
#167
BOINC / Tłumaczenie Rosetty!
07 Lipiec 2006, 22:51
No to dizeki materialom bartosza tłumaczie zbiżyło sie ku końcowi. Zostało tylko do przetłumaczenia:
rah_research.php
rah_about.php
No i cała reszta jaest juz gotowa. Zostaje dodatkowo problem z kodowanie na stronie głównej :D
#168
Archiwum / Rectilinear Crossing Number
07 Lipiec 2006, 14:07
Właśnie zauważyłem :D
Success     Done     2,104.08     19.27     19.27
Bravo! :D
#169
Archiwum / Odp: Użytkownik dnia
07 Lipiec 2006, 13:37
MadMan przykro mi ze muszę Ci to powiedzieć ale tam UOTD działa inaczej niż w innych projektach :D

Kto sobie zrobi profil to od razu jest UOTD i zmienia się to tam 20 razy dziennie najmniej :D
#170
Archiwum / Rectilinear Crossing Number
06 Lipiec 2006, 23:26
Moja najdłuższa ma 35 min teraz ale licz ją tylko chwilami :P Jej nie skasuje :D
#171
Archiwum / Rectilinear Crossing Number
06 Lipiec 2006, 22:40
Nie ma już 31min i ja co jakis czas jak sie pobieraja nowe jednostki puszczam reszte powyzej 2 min jak sie licz przerywam :D
#172
Archiwum / Rectilinear Crossing Number
06 Lipiec 2006, 22:29
Powiem wam, ze boje sie zostawiac kompa jak liczy sie ten projekt, jezeli te jednostki sa zbugowane i licza sie w nieskonczonosc? :D
#173
Archiwum / Rectilinear Crossing Number
06 Lipiec 2006, 22:20
Ah ja juz mam druga jednostkę która się długo liczy juz 10 min :(
#174
Archiwum / Rectilinear Crossing Number
06 Lipiec 2006, 21:47
A ja się nartwię bo:
#175
Archiwum / Rectilinear Crossing Number
06 Lipiec 2006, 21:39
---------- 20:36 06.07.2006 ----------

Zróbcie sobie profile to tez będziecie bo to się szybko zmieni już dziś widziłem tam 3 userów :D

---------- 20:39 ----------

Teraz jesteś ty Starszyna :D
#176
Archiwum / Rectilinear Crossing Number
06 Lipiec 2006, 21:34
---------- 20:32 06.07.2006 ----------

mają tylko 110pkt :P

u mnie jednostk liczy się już 13 min :/

---------- 20:34 ----------

O zostałem UOTD :P Jak fajnie :D
#177
Archiwum / Rectilinear Crossing Number
06 Lipiec 2006, 21:25
U mnie skonczyły się "szybkie" jednostki tezaz jedna liczy sie 5 min :D
#178
Archiwum / Rectilinear Crossing Number
06 Lipiec 2006, 21:18
U mnie to samo pełno jednostek :D
#179
Archiwum / Kilka nowych projektów!
06 Lipiec 2006, 20:09
Cytat: "bartsob5"ktos wie jak dostac ten kod?
musisz go dostać od jakiegos membera lub admina
#180
Archiwum / Kilka nowych projektów!
06 Lipiec 2006, 18:55
Jakieś nowe projekty:

VGTU@Home - niestty można stworzyc konto ale nie można się dołączyć do projektu
http://inga.vtu.lt/boincproject/

Nano-Hive@Home - 12 uczestników - w fazie dev beta test
http://nano-hive.org/atHome/

AlmereGrid Boinc testGrid - jest napisane ze to test i jak ktos chce wiecej info to moze maila wyslac
http://server5.almeregrid.nl/almeregrid/

Rectilinear Crossing Number - jestem 12 uczestnikiem, można dołączyć się do projektu poprzes BOINC Menagera, ale nic sie nie pobiera :(
http://dist.ist.tugraz.at/cape5/

Spinhenge@home - jakiś niemiecki projekt - tworzenie konta tylko gdy amamy invitation code
http://spin.fh-bielefeld.de/

EDIT:
ten projekt powyżej dział pręznie ok. 1000 jednostek do przeliczenia!
tutaj jest jakiś screen z wygaszacza

Ah już znalazłem czym sie zajmuje:
Molecular Magnetism: Controlled Nanoscale Magnetism :D

To tyle :D
#181
BOINC / Tłumaczenie Rosetty!
07 Lipiec 2006, 22:01
---------- 15:13 06.07.2006 ----------

Ok nie ma sprawy z tego cow eim on jescze nie zaczal pracy :P Zobaczymy jak sie sprawa rozwinie :D

---------- 07:10 07.07.2006 ----------

Dobra nie wiem co  twoim tłumaczenie bartos, ale moje możecie znaleźć tutaj:
http://ralph.bakerlab.org/rosetta_site_dev/
Pozwoliłem sobie wykorzystać materiały z B@P z wypisaniem kto tłumaczył :D

P.S jakie powinno byc kodowanie, bo czy w pliku bedzie windowes-1250 czy iso-8859-2 to i tak sypie się główna na arty są ok :(

---------- 21:01 ----------


Jestescie zatym, zby zmienic autora tłumaczenia na zespól Boinc Poland i mógłbym wtedy wywalić dopiski w na tych stronahc kto tłumaczył??
#182
BOINC / Tłumaczenie Rosetty!
06 Lipiec 2006, 12:03
gadałem znim juz od kilku dni i nic mi nei mowil ze juz maja tlumaczenie ciekawe :D

a kogo rozumiesz przez admina Rosetty?
#183
BOINC / Tłumaczenie Rosetty!
06 Lipiec 2006, 10:55
Aby nie było bałaganu zapraszam do tematu napisanego na forum PPB


Pozdrawiam Simek
#184
Archiwum / Odp: Użytkownik dnia
04 Lipiec 2006, 15:49
gosimek(at)gmail.com :D
#185
Archiwum / Odp: Użytkownik dnia
04 Lipiec 2006, 14:35
O joj :D jak fajnie ktoś robi screeny chociaż bo ja ciągle zapominam a chyab juz z 3 tytuły miałem :P
#186
Chess960@home / Chess960@home
03 Lipiec 2006, 18:44
Nie zrozumiełm postu Mchl, ale nei o to mi chodzi. Moje pytanie brzmi czy długie są jednostki w chess?? :D
#187
Archiwum / Odp: Użytkownik dnia
03 Lipiec 2006, 12:17
O ajk fanie nawet nie zauważyłem :P
#188
Orginalny news ze strony

1 Jul 2006
We have stopped our birthday search to continue with stage 2: completing a partial collision to a full MD5 collision. See the message boards for more information.

A tu post z forum:

Hello everyone!

I think everybody has been waiting for this project update.
Our server has caught up now with almost all results and I have updated the collisions page.
There are still some results in progress and they will be finished soon.
However, we will not continue with our birthday search since we feel we are ready for stage 2.

We have chosen one of the useful collisions with 8 remaining bitdifferences.
And in stage 2 we will cancel these 8 bitdifferences one by one, so that we will end with no differences and thus a full MD5 collision!!
For each of those bitdifferences we will have to go through the following two steps:


   * Creating a differential path:
     this is a precise description of how differences should pass through MD5 such that one bitdifference will be cancelled;
   * Finding a matching message block:
     find a real message block that satisfies this differential path.



Step 1 is something that is far easier to control on a simple cluster, and we are almost finished with this step for our first bitdifference.
For step 2 we really can use your help!

We will need some time to finish step 1 and start step 2. But until then there are plenty of other BOINC projects for which you can crunch while you wait. BOINC is very well capable of doing work for more than one project.
So there is no need to wait or to disconnect from HashClash.
Your help is really appreciated here!

As a final note I want to add that I always try to quickly respond to questions etc., however I am really busy with finishing my studies and writing my thesis. Project HashClash was part of my thesis and I will continue HashClash between everything else.

ZApraszam do lektury bo ciekawe :D
#189
"MASZ 17 I NIE WIĘCEJ NIŻ 25 LAT włącz się do gry."

Jakiaś kolejna bzdura :D
#190
Archiwum / Polska-Ekwador
09 Czerwiec 2006, 23:21
Moje zdanie: To nie mecz to posmiewisko! Ja w tym mundialu kibicuje Brazylii :D
#191
Nieaktywne / Wydzielony: VTU@home
09 Czerwiec 2006, 19:22
w tym ostatnim pobralem jednostke cos sie liczy ale nei amam pojecia o co chodzi :D
#192
BURP / Burp przyjmuje;]
09 Czerwiec 2006, 15:56
A u mnie cos takiego :(
2006-06-09 15:54:50|BURP|Message from server: Your computer has only 536133632 bytes of memory; workunit requires 737280 more bytes
2006-06-09 15:54:50|BURP|Message from server: No work sent
2006-06-09 15:54:50|BURP|Message from server: (there was work but your computer doesn't have enough memory)

Idzie sie pochlastać :(
#193
Archiwum / Odp: Użytkownik dnia
09 Czerwiec 2006, 08:29
O jak miło! :D Nawet maila od nich dostałem :P
#194
Zespół BOINC@Poland / Odp: Sukces!
06 Czerwiec 2006, 14:01
Jak dobrze pójdzie to w przeciągu 1-2 dni wskoczymy na 1 miejsce w projekcie RALPH :D

124,563.71 - Free-DC
123,518.89 - BOINC@Poland
#195
Co to jest SSE ładnie jest opisane tutaj
#196
Oki to macie na potwierdzenie mój screen:


Screen kszyszpa: (aby nie trzeba było ściągać
#197
Dziwne ja mam Spempronka 64 i mam 3DNow, MMX, SSE, SSE2, SSE3 i x64-86
#198
Rozruch strony / Hackowanie część 2
04 Czerwiec 2006, 14:10
Udało sie zalogować w końcu :D No i są tam takie linki:

modules/My_eGallery/public/displayCategory.php?basepath=
modules/4nAlbum/public/displayCategory.php?basepat h=
modules/coppermine/upload.php?basepath=
modules/coppermine/themes/default/theme.php?THEME_ DIR=
modules/coppermine/include/init.inc.php?CPG_M_DIR=
modules/coppermine/themes/maze/theme.php?THEME_DIR =
modules/coppermine/themes/coppercop/theme.php?THEM E_DIR=
/modules/xgallery/upgrade_album.php?GALLERY_BASEDI R=
/modules/PNphpBB2/includes/functions_admin.php?phpbb_root_path=
#199
Rozruch strony / Hackowanie część 2
04 Czerwiec 2006, 13:35
A ja już domyślam się jaką :D tylko to ich tureckie forum nie działą, więc wiele nei wyjaśnię :D
Przeglądałem je i tam był taki teamatt o hackowaniu phpBB i jakieś linki i w wiekszości z nimch było jakiś katalog coppermine - zastanawiałem się w gole od czego to jest i przez przypadek znalazlem rozwiązanie! :D To nasza galeria Powered by Coppermine for Php-Nuke v1.3.1c. Link podam jak zadziała to ich dziwne forum :D

Co do editu - to zapewne jakaś maska - coś w stylu Hide Ip. Koleś na 100% z Turcji jest :D
#200
Rozruch strony / Hackerstwo :D
04 Czerwiec 2006, 13:12
Nie! Co ty stona działą na silniku od początku do końca napisnym przez naszego kodera :D Nazywa sie Yellow Engine od jego ksywki :D