Mat

Zaczęty przez Mat, 06 Październik 2014, 23:54

Mat

Witam wszystkich serdecznie,

jak zapewne bardzo łatwo zgadnąć, nazywam się Mateusz. Wcześniej pod takim właśnie ambitnym nickiem (Mateusz) liczyłem pod banderą BOINC@POLAND, jednakże z jakiegoś powodu zgubiłem moje hasło do konta poprzedniego i poddałem się przy którejś kolejnej, nieudanej - a jakże by inaczej! - próbie odzyskania dostępu do mojego konta (ahh, te cudowne Wikipediowskie systemy!). Generalnie na poprzednim koncie starałem się brać jak najbardziej aktywny udział w Projekcie Miesiąca na CPU i będę to robić nadal.

Zarówno o BOINC, jak i o całej idei przetwarzania rozproszonego, dowiedziałem się ze... Szkolnego podręcznika od informatyki i postanowiłem spróbować. Kolejne wnioski są proste i nie ma sensu niczego tu ukrywać - jestem uczniem szkoły gimnazjalnej, pasjonuję się informatyką.

Przybywam do Was z odległego województwa Dolnośląskiego, z Legnicy konkretniej. Hmm, co jeszcze... Mam psa? Taaak, to tyle w tym temacie.

Sprzęt jakiś tam nie najgorszy mam, nie daje mu wytchnienia - jestem w szkole, sprzęt liczy. Wracam ze szkoły, sprzęt liczy. Jeżeli kogoś interesuje moja konfiguracja sprzętowa to mogę napisać, w sumie nic tajnego. No. Tyle. Jakieś pytania? :)

kva.pl

 :ahoy:

Bardzo pozytywne ze jednak mlodziez tez liczy :)

Pewnie ze napisz jaki sprzecior!

AL

Witamy i o sprzęt pytamy!

Mat

Oto i mój sprzęcior:
Płyta główna: MSI B85-G43;
CPU Intel Core i5-4570 3.20 [do 3.50 po podkręceniu], czterordzeniowy;
GPU NVIDIA GeForce GTX 760 [2GB];
RAM 16 GB;
HDD 1 TB;
Zasilacz 700 W.

iraz75

Witamy na naszym HMS BOINC@Poland  :ahoy:  :boing:

krzyszp


Fajne zegarki :)
Należę do drużyny BOINC@Poland
 Moja wizytówka

Tobas

Witaj na pokładzie. Jesteś tutaj mile widziany.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, pomysły - wal śmiało  :arrr:

PDH

 :ahoy:
Na grafie nie liczysz? W PM_GPU obecnie liczymy Einstein@home a GTX760 to przecież niezła karta...

sknd

Ahoj  :)