Aktualności:

Czy uczestniczysz w Projekcie miesiąca?

Menu główne

Crash

Zaczęty przez Crash, 19 Luty 2012, 17:21

Crash

Witajcie :)
Mam na imię Kuba ( chociaż znajomi mówią do mnie Piotruś )
w sierpniu skończę 23 lata. Pochodzę z małej podkrakowskiej wsi :)
Z zawodu jestem informatykiem jednak brak funduszy uniemożliwiło mi dalsza naukę i musiałem poszukać jakieś pracy. Na chwile obecna zajmuje się stolarstwem...
Interesuje się naukami ścisłymi jednak najbardziej chyba astronomia. Posiadam nawet skromny teleskop o średnicy lustra 76mm :)
Regularne liczenie zacząłem na przełomie sierpnia i września zeszłego roku.
Mój Skromny sprzęt w którym jest jakiś pentium dual core e5200 ( 2x2,5Ghz ) 2Gb RAM DDR2 667Mhz oraz GTS250 z 512 Mb DDR3 może nie robi wielkiego RAC ale za to działa 24 na dobę :)
Być może w niedalekiej przyszłości uda się zorganizować fundusze na bardziej wydajna maszynę do liczenia :D jednak wychodzę z założenia  "jak sie nie ma co się lubi, to się lubi co się ma" czy jakoś tak :)
Mam wiele zwariowanych ale realnych pomysłów które staram się zawsze realizować.

Pozdrawiam Wszystkich Tu obecnych :)


ryszard.korczyk

Witamy. :)

tito

 :arrr:
Liczenie 24/dobę jest o wiele lepsze niż mocny sprzęt. Nie mówiąc o zaangażowaniu na forum - to jest bezcenne.
Witam i zapraszam.

GRID

Witam Cię Crash
Astronomią interesuje się wielu członków B@P. Czasami nawet zbierają się razem aby pooglądać coś przez lunety.
Każdy wkład w BOINC jest ważny.
Dzięki że do nas zawitałeś.
Pozdrawiam
Rafal

Hani

Witamy  :parrrty:


EDU Enthusiast

witamy na pokladzie  :p_arr:

eyu

Cześć, skąd dokładnie pochodzisz ? ja również z Podkarpacia

Crash

okolice wieliczki :) 20 km od krakowa

eyu

No to jakies 70 km od mojej miejscowości.

legis


aborek

 :ahoy:

pawg

 :ahoy:



Troll81

i ja witam kamrata zapaczonego w gwiazdy :D widzę że juz zacząłeś się udzielać na forum. W kraku powinno byc sporo robotydla nformatyków. Podeśli mi swoje CV. moze cię zarekomenduję do IBM kraków?