Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Pokaż wiadomości Menuhttp://www.dobreprogramy.pl/Arcade-City-nastepca-Ubera-ktorego-nie-zdola-zablokowac-zadna-wladza,News,74825.html
Cytat: Tobas w 14 Marzec 2016, 08:56Cytat: Tobas w 18 Sierpień 2015, 10:07
Dokładnie tak jak powiedział AiDec. Od dłuższego czasu, w zasadzie od początku obserwuję kurs SJCX i w tej chwili cena jest b. korzystna.
Cena jest niestabilna i bardzo często skacze zwłaszcza, gdy twórcy ogłaszają milestony.
Aktualnie jest to jakieś 6000 Satoshi (0.00006000 BTC)
Cena wielokrotnie już przekraczała 10000 Satoshi, a nawet 16000 Satoshi.
Jestem przekonany, że aktualna cena jest korzystna i warto cały czas inwestować w SJCX.
IMHO jeśli projekt ruszy, to cena już nie spadnie poniżej 10000.
Poza tym nie jest to wydatek, tylko inwestycja - SJCX tak samo jak kupić, można w każdej chwili sprzedać.
Tutaj jest giełda z której korzystam i polecam:
https://poloniex.com/exchange#btc_sjcx
Oczywiście wszystko co piszę, są to tylko moje domysły i w świecie kwalut nikomu, niczego nie gwarantuję.
Traktuję to jako zabawę, naukę i pomoc w nowym, ciekawym projekcie.
Teraz mogę powiedzieć - a nie mówiłem.
Cena SJCX skoczyła 4-krotnie od czasu, kiedy napisałem powyższego maila.
Zapraszam wszystkich niedowiarków na lampkę szampana, gdyż ja mam co świętować :parrrty:
Trzymam jeszcze cały czas 10.000 SJCX na portfelu tzw. fundacyjnym:Cytat: Tobas w 27 Styczeń 2016, 10:50
Jeśli chcesz wspomóc projekt, a nie masz ochoty wydawać kasy na 10.000 SJCX, to mam rozwiązanie.
Zainstaluj klienta:
http://driveshare.org/download.html
Ustaw maksymalnie dużą przestrzeń do udostępniania dla testów.
W miejsce adresu SJCX wpisz:
1AyvhDrrHcVCGCJtQUq8uGTgRmbgx7iMwN
Odpal projekt i trzymaj go online jak długo to możliwe.
Obserwuj i dawaj znać czy rośnie kasa.
Jak zakładałem portfel to wpłaciłem tam równo 10.000 SJCX
Zobacz ile jest teraz.
Wszystko ponad 10.000 SJCX przeznaczę na cele fundacyjne.
Koledzy i koleżanki. Udostępniajcie proszę miejsca :attack:
Niech testy się wnet skończą i projekt zacznie normalnie działać.
Na tą chwilę jest 2.184 TB i ponad 800 osób udostępniających
Tu są statystyki:
http://driveshare.org/status.html
Zapraszam do podłączania się.
Cytat: Troll81 w 05 Wrzesień 2016, 20:01
Ciekaw jak szybko ustawa o OZE będzie miała odpowiednie rozwiązania dla fotowoltaiki....
Cytat
Storj Test Group C is Live!
Dear Storj Supporters,
We're thrilled to announce the start of our final testing stage before a full launch later this summer - Test Group C (TGC). TGC will be the first to test real world network conditions, and participants have a chance to get a portion of the rewards totaling 1,000,000 SJCX. Rewards will be distributed for telemetry reports, storing data, and transferring data on the network over the next few months.
TGC Software
To participate in TGC, please download the Storj Share application:
STORJ SHARE GUI
STORJ SHARE CLI
During the course of TGC you will be required to upgrade to new versions as they are released. These will include bug fixes and improvements. Remember that this is beta software and there will be issues along the way. Thanks for your patience and support!
TGC Support
Support will be provided on our Storj Community Slack. We have dedicated channels for #test-group-c and #storjshare. We want to hear your feedback and your reports of any bugs or issues you may encounter during testing.
SJCX = reputation points, and license key
SJCX will be required as reputation points and licence key to participate in TGC. Maintaining a minimum SJCX balance may impact payouts to farmers as follows:
1,000 SJCX or more = Full Rewards
999 SJCX or less = Potentially Less Rewards
Be the cloud!
The Storj Team
Cytat: toms83 w 20 Czerwiec 2016, 18:12
Nie czytałem artykułu, ale nie ma nic gorszego niż wprowadzanie jakichś rozwiązań siłą.
Cytat: Troll81 w 14 Czerwiec 2016, 23:08
hm.... jak PIS CIT obniży to z czego pokryją wydatki jak już budżet się nie spina?? :D
Cytat: Troll81 w 12 Czerwiec 2016, 21:22
do maty jeszcze dłuuuuga droga. Pamiętacie plan rządu w sprawie OFE?? miało być tak pięknie. A teraz PIS zlikwiduje OFE całkowicie :D Ciekawe czy starczy im jaj by temat mikro-instalacji PV pociągnąć do końca :d
Cytat: Martin Fox w 03 Czerwiec 2016, 15:18Cytat: AiDec w 03 Czerwiec 2016, 14:591) Jeżeli nie jesteś w stanie dojechać z salonu do domu świeżo zakupionym autem... to o czym my mówimy? Elektryk dla mnie musi mieć ok 500km zasięgu żeby to miało sens - no i muszą być stacje ładowania dostępne co jakiś czas :P
Oficjalnie polacy sami sobie psuja biznes :P
Nikt nie chce elektrykow bo maly zasieg i drogie. Skoro nikt ich nie chce, to jest ich malo i sa drogie :)
Polacy wciaz wola smrodzic dieslami, bo taniej (rachunkow za leczenie i skrocenia dlugosci zycia oczywiscie nie biora pod uwage). Niestety edukacja w Polsce lezy totalnie, pod kazdym wzgledem, w zwiazku z tym za malo jest osob ktore rozumieja jak wazne jest czyste srodowisko.
2) Co do czystości środowiska - a ile zanieczyszczeń się tworzy podczas procesu produkcji baterii do aut "ekologicznych"?
A ile leci w powietrze podczas spalania węgla w elektrowni podczas wytwarzania prądu?
To nie jest tak że auta elektryczne powstają z materiałów ekologicznie obojętnych i są zasilane czystą energią a jakoś o tym większość osób zapomina (albo nie chce pamiętać).
Cytat: toms83 w 02 Czerwiec 2016, 18:08
Ja od kilku dni zacząłem rozglądać się za jakimś elektrykiem. Od paru miesięcy dojeżdżam do robótki, w sumie mam prawie 100 km dziennie do zrobienia. A to jest dystans, który praktycznie idealnie łapie się na elektryki. Nie narzekałbym tak, gdybym miał lpg zamontowany, ale tak nie jest i koszty mam spooore. Niestety rynek "elektryczny" u nas nie istnieje. Używek na palcach jednej dłoni drwala można poszukać, a nie będę przecież kupował nowego za worek kasy. Jakaś opcja ściągnięcia zza granicy chyba tylko zostaje.
Na razie tylko pobieżnie przejrzałem temat, ale zawsze chciałem przetestować elektryka na własnej skórze, a teraz chyba mam idealne do tego warunki. :)
Cytat: Troll81 w 11 Maj 2016, 22:04
Zbytnio upraszczasz sprawę Tobas. Gdyby ekonomia była tak prosta to uczyliby jej w podstawówce.
Cytat: Troll81 w 11 Maj 2016, 19:26
generalnie te 12% to wyssana z palca sumka. I fakt ze PO trochę starała się pomóc w tym zakresie (a mogła zrobić znaaacznie więcej).
PIS natomiast dalej tłumaczy swoje działania rządami PO, jakby to PO ponosiła odpowiedzialność za ich ustawy. Zwykłe bicie piany, ot co. Żeby na serio zdynamizować OZE w Polsce należałoby:
Obniżyć cenę technologii. Np ustanawiając 0 stawkę VAT na elementy typu falowniki, konwertery itp jak i na same PV.
Osobom fizycznym umożliwić np odpisanie od podatku PIT kwoty z faktury na instalację jak i zakup samych PV.
Ustanowić w BOŚ np kredyty preferencyjne dla osób fizycznych na zakup OZE (preferencyjne opodatkowanie).
to wszystko obłożyć klauzulą że OZE nie może być odsprzedane przed upływem np 5 lat (p[od rygorem zwrotu ulg)
Dla przedsiębiorstw natomiast wystarczyłoby ustalić preferencyjny kredyt (niższe oprocentowanie) bo i tak koszty zakupu i instalacji wbijają w koszty funkcjonowania firmy.
Ponadto na wzór ustaw które pozwalają istnieć mikrobrowarom czy sprzedawać rolnikom swe płody rolne należałoby pozwolić aby prąd z instalacji o mocy do 10KW mógł być odsprzedawany sąsiadom.
Przy takim postawieniu sprawy w 2020 przeskoczylibyśmy wymogi unijne :D
Cytat: Szymon w 11 Maj 2016, 17:44
http://gramwzielone.pl/trendy/21483/minister-tchorzewski-o-oze-bardzo-trudna-sprawa
Minister Tchórzewski zapewnił, że celem Polski jest realizacja unijnego celu 15-procentowego udziału zielonej energii w polskim miksie energetycznym do roku 2020.
Minister Tchórzewski powiedział przy tym, że na koniec 2015 r. Polska posiadała już 12-procentowy udział, a zgodnie z wyznaczoną ścieżką mieliśmy mieć 10 proc. – To znaczy, że pan i ja, przedsiębiorstwa i obywatele dołożyli w 2015 r. do energii odnawialnej około 4,7 mld zł – ocenił szef resortu energii.
– Cel był 10 proc. na 2015 r. Myśmy go o 2 proc. przekroczyli. Oczywiście możemy mieć satysfakcję w Unii. Tylko jako obywatele i przedsiębiorcy dodatkowo przez to zapłaciliśmy 700 mln zł, których nie musieliśmy w 2015 r. zapłacić. To przekroczenie nas kosztowało w 2014 r. 300 mln zł, a w 2015 r. już 700 mln zł. A więc czy stać nas na to, aby tak się spieszyć? – pytał w studio TVP Info Krzysztof Tchórzewski.
To jest prawdziwy cel zmiany ustawy o odnawialnych źródłach energii zahamować rozwój OZE, ponieważ rzekomo nam się to nie opłaca.
Cytat: Troll81 w 10 Maj 2016, 20:05
to ze PO nie dało nic nie tłumaczy ze PIS robi ludzi w wała. Ile jeszcze razy będą się tłumaczyć platformą?? Prawda jest taka ze ludzie którzy mogliby zbudować instalacje po to by produkować prąd teraz przytną te instalacje pod swoje potrzeby bo nie będzie im się opłacało inwestować ekstra. To co robi pis to kastracja ustawy i tyle.
Cytat: Martin Fox w 09 Maj 2016, 16:15CytatProjekt zmiany ustawy o odnawialnych źródłach energii (OZE) zakłada odebranie polskim rodzinom taryf gwarantowanych na energię z przydomowych elektrowni. Zaskoczenie jest tym większe, że projekt został złożony przez grupę posłów Prawa i Sprawiedliwości. To samo ugrupowanie niemal jednomyślnie w ubiegłym roku głosowało za wprowadzeniem taryf gwarantowanych. PiS dał nam wszystkim nadzieję na możliwość produkowania energii tylko po to, żeby ją zaraz odebrać.
http://greenpeace.natemat.pl/179339,pis-che-odebrac-polskim-rodzinom-wsparcie-na-inwestycje-w-przydomowe-elektrownie
Kasa na 500+ musi być, koniec ze wspieraniem zielonej energii...
Cytat: Mchl w 08 Maj 2016, 18:08
Jestem za
http://www.reo.pl/wiadomosci/w-polsce-sa-juz-pierwsze-zarejestrowane-toyoty-mirai-Bxr066
Cytat
Pierwsze wodorowe Toyoty zostały w kwietniu zarejestrowane w Polsce. Auta otrzymały czasowe tablice homologacyjne. Napędzane ogniwami paliwowymi Toyoty były testowane pod kątem procedury tankowania wodoru oraz użyteczności tego typu aut podczas codziennego użytkowania na polskich drogach.
Samochody otrzymały wspomniane tablice od Instytutu Transportu Samochodowego, który zajmuje się między innymi realizacją w Polsce projektu HIT-2-Corridors. W jego ramach powstaje europejska sieć stacji tankowania wodoru, która umożliwi podróż samochodami napędzanymi wodorem po całym kontynencie.
- Badania homologacyjne pojazdów są jednym z głównych obszarów działalności Instytutu Transportu Samochodowego. Każdy model samochodu przed dopuszczeniem do ruchu musi uzyskać świadectwo homologacji typu, potwierdzające spełnienie określonych przez prawo wymagań, więc przed rozpoczęciem sprzedaży proces homologacji musi również przejść model Mirai – informuje Mikołaj Krupiński, rzecznik prasowy ITS.
Podczas kilkudniowego pobytu w Polsce dwie Toyoty Mirai korzystały z mobilnej stacji wodoru udostępnionej przez firmę Linde. Pierwsze stacjonarne stacje tankowania wodoru powstaną w naszym kraju w ciągu kilkunastu najbliższych miesięcy. To otworzy drogę do rozpoczęcia sprzedaży wodorowej Toyoty.
- Producenci pojazdów zapowiadają wprowadzanie na rynki nowych modeli wyposażonych w ogniwa paliwowe. Przewidujemy systematyczny rozwój stacji tankowania wodoru także w Polsce, m.in. w oparciu o plan implementacji, tj. harmonogram budowy sieci stacji tankowania wodoru oraz prognozy pełnego urynkowienia tej technologii, autorstwa Instytutu Transportu Samochodowego – dodaje Krupiński.
Toyota Mirai już wcześniej gościła w Polsce. Po raz pierwszy ten przełomowy samochód został zaprezentowany w listopadzie 2015 roku. W ciągu kilkudniowej wizyty auto pojawiło się na targach Fleet Market, na konferencji Instytutu Transportu Samochodowego poświęconej wykorzystaniu wodoru w motoryzacji oraz podczas publicznego pokazu na Krakowskim Przedmieściu. Na początku kwietnia 2016 roku Toyota wystawiła Mirai na swoim stoisku podczas Salonu Samochodowego w Poznaniu.
- Wodorowa Toyota Mirai to samochód produkowany seryjnie, który jest już sprzedawany w Japonii, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Danii. W tym roku trafi także do Norwegii, Szwecji i Holandii. Do 2020 roku Toyota planuje zwiększyć produkcję do 30 tys. egzemplarzy rocznie – przypomina Robert Mularczyk, PR Manager Toyota Motor Poland. – W ubiegłym tygodniu gościliśmy w Polsce dwie Toyoty Mirai. Auta otrzymały czasowe tablice homologacyjne w związku z zaplanowanymi przez nas badaniami na polskich drogach. Stąd nasza współpraca z Instytutem Transportu Samochodowego. Chcieliśmy przekonać się, jak Mirai sprawdza się w ruchu ulicznym.
Auto napędzane ogniwami paliwowymi nie emituje podczas jazdy żadnych ,,spalin" oprócz pary wodnej, dlatego ma znacząco przyczynić się do zrealizowania deklaracji Toyota Environmental Challenge 2050. Program przewiduje między innymi zmniejszenie do 2050 roku łącznej emisji CO2 związanej z działalnością Toyoty o 90% w porównaniu do poziomu z roku 2010.
Mirai to pierwszy w świecie seryjny sedan zasilany wodorowymi ogniwami paliwowymi. Jego konstruktorzy wykorzystali wyniki badań nad technologią ogniw paliwowych rozwijaną przez Toyotę od ponad dwóch dekad oraz wiodące na świecie doświadczenia firmy w zakresie napędu hybrydowego. Wytwarzając prąd w zachodzącej w ogniwach paliwowych reakcji wodoru z tlenem, Mirai nie emituje do atmosfery żadnych substancji oprócz wody. Zasięg auta wynosi od 550 do ponad 750 km i jest porównywalny z zasięgiem samochodów z silnikami benzynowymi, a czas tankowania to około trzech minut. W 2016 roku Mirai otrzymał tytuł World Car of the Year w kategorii Green Car.
Cytat: Troll81 w 20 Kwiecień 2016, 11:33
ponieważ mój samsung Galaxy S4 ssie jeśli chodzi o GPS, ostatnio przez godzinę nie mógł złapać fixa.
Cytat: Cyfron w 14 Marzec 2016, 22:25
udostępniam pod kontem Tobasa miejsce (w ramach wspierania fundacji) i zauważyłem, że jak przedtem było już ~10200 pkt tak teraz jest praktycznie równo 10000 - co się stało?
Cytat: c_RaSz w 07 Marzec 2016, 00:52
Nie wiem jak mi niniejszy wątek mógł umknąć dotąd, a ciekawy bardzo. Dorzucę propozycję mocno kontrowersyjną, bo już w zbliżonym temacie kilku kolegów sprawa dogłębnie poruszyła, żeby nie powiedzieć zbulwersowała. Otóż jak wiadomo wśród BOINC-owych projektów jest i liczenie "rozwiązań" (haszowania) jakichś kryptowalut. Zgadzam się z zawartymi tam głosami, że pomaganie w tym - może być zwykłym frajerstwem. No bo dopłaca się do prądu, angażuje swoje jasne strony mocy - a korzyści, całkiem wymierne - może zgarnia jakiś cwaniaczek? Też bym odradzał uczestnictwo, no chyba że reguły są jasne, a wypracowane bit-grosze idą na całego BOiNC-a. Ale ja proponuję podejście chyba bardziej przejrzyste:
Aby nasza drużyna uruchomiła :whip: własny program w tym temacie, który by przynieść mógł jakąś kasę, chociażby na utrzymanie serwera, i konserwację oprogramowania. Kwestia jasności zasad jest tu kluczowa, aby nie było, że ktoś będzie mógł zarzucić, że to jakiś przekręt.
Dalej: jestem przekonany, że powinno się omijać projekt, w którym w ramach BOINC działa "ogólnoświatowy" przerób bit-forsy, a i zachęcać inne zespoły (czy też kraje?) do wdrażania własnego, lokalnego "przerobu". Bowiem to, co działa lokalnie, może (może!) być lepiej kontrolowane, niż rozwiązania zbyt ogólne, światowe.
Jeszcze o tym coś napiszę.
Cytat
Dear Storj Supporters,
We are thrilled to announce the release of the MetaDisk Alpha API. Our devs have been hard at work on this for the past few months and time has come to share our efforts with the community. Below is a demo that shows how simple our API is to use for developers.
For all of you out there who like coding we are also launching an app competition. Build apps that use MetaDisk and be rewarded for it in Storjcoin X (SJCX). The first 25 working applications submitted to us will receive a prize of 1,000 SJCX (~90 USD at current prices), the top 5 apps will receive an additional 5,000 SJCX (~450 USD at current prices).
You are free to design any kind of app so long as it's functional and doesn't promote or includes illegal material. Furthermore entries must be open source, on Github, and be publically accessible and executable. Once you are ready you can submit your apps in the #metadisk channel on our Slack which is open for everyone to join.
The Storj team will judge the entries. We will reject silly entries, and direct submissions to fix obvious issues before accepting an entry.
Documentation
MetaDisk API Documentation: http://storj.github.io/metadisk-api/
MetaDisk Client Documentation: http://storj.github.io/metadisk-client/
Node.js Protocol Implementation: http://storj.github.io/node-storj/
Tutorial for Farmers to Seed MetaDisk: http://storj.github.io/node-storj/tutorial-cli-usage.html
This is a working alpha release, however there will be bugs and things that need fine-tuning, please add issues on GitHub if you encounter any problems.
We are looking forward to see all your ideas, they don't need to be perfect or advanced, feel free to be as creative as you wish.
Have a great day,
The Storj Team
Cytat: Tobas w 18 Sierpień 2015, 10:07
Dokładnie tak jak powiedział AiDec. Od dłuższego czasu, w zasadzie od początku obserwuję kurs SJCX i w tej chwili cena jest b. korzystna.
Cena jest niestabilna i bardzo często skacze zwłaszcza, gdy twórcy ogłaszają milestony.
Aktualnie jest to jakieś 6000 Satoshi (0.00006000 BTC)
Cena wielokrotnie już przekraczała 10000 Satoshi, a nawet 16000 Satoshi.
Jestem przekonany, że aktualna cena jest korzystna i warto cały czas inwestować w SJCX.
IMHO jeśli projekt ruszy, to cena już nie spadnie poniżej 10000.
Poza tym nie jest to wydatek, tylko inwestycja - SJCX tak samo jak kupić, można w każdej chwili sprzedać.
Tutaj jest giełda z której korzystam i polecam:
https://poloniex.com/exchange#btc_sjcx
Oczywiście wszystko co piszę, są to tylko moje domysły i w świecie kwalut nikomu, niczego nie gwarantuję.
Traktuję to jako zabawę, naukę i pomoc w nowym, ciekawym projekcie.
Cytat: Tobas w 27 Styczeń 2016, 10:50
Jeśli chcesz wspomóc projekt, a nie masz ochoty wydawać kasy na 10.000 SJCX, to mam rozwiązanie.
Zainstaluj klienta:
http://driveshare.org/download.html
Ustaw maksymalnie dużą przestrzeń do udostępniania dla testów.
W miejsce adresu SJCX wpisz:
1AyvhDrrHcVCGCJtQUq8uGTgRmbgx7iMwN
Odpal projekt i trzymaj go online jak długo to możliwe.
Obserwuj i dawaj znać czy rośnie kasa.
Jak zakładałem portfel to wpłaciłem tam równo 10.000 SJCX
Zobacz ile jest teraz.
Wszystko ponad 10.000 SJCX przeznaczę na cele fundacyjne.
Koledzy i koleżanki. Udostępniajcie proszę miejsca :attack:
Niech testy się wnet skończą i projekt zacznie normalnie działać.
Na tą chwilę jest 2.184 TB i ponad 800 osób udostępniających
Tu są statystyki:
http://driveshare.org/status.html
Cytat: Troll81 w 27 Styczeń 2016, 22:36Teraz są testy. Na tym miejscu nikt nic nie trzyma. Ewentualnie puste dane.
Nadal mam opory przed udostęonianiem miejsca innym :(
Cytat: mimeq w 27 Styczeń 2016, 17:05
nie wiem ocb ale skoro miejsce sie "marnuje" uczynilem co radziles ;p