Tak przy okazji mojej wizyty w Krakowie urodziła się idea spotkania braci BOINC'owej w tym mieście ;)
Tak więc, jeżeli są chętni, to na 20 grudnia wieczorem planujemy imprezkę w Krakowie dla chętnych spotkania i dyskutowania o BOINC, Fundacji itd... A że przy okazji będzie okazja wypicia kilku :parrrty: więc powinno to zachęcić wszystkich ;)
Ja być, RK pewnie też.
nikłe szanse że się pojawię, ale postaram się być
Szkoda (dla mnie) że to sobota, bo w Krakowie już nie przebywam tak często.
Informujcie co i jak się rozwija, a ja się postaram zjawić, ale nic nie obiecuję :)
Zawszec masz wrocław :D
A co, to taki obwoźny zlot? :)
po drodze impra w opolu i katowicach?? :D melanż kilkudniowy....??
Cholera, na końcu lądowanie na odwyku? ;)
jeśli we Wrocławiu to na 100% mnie nie będzie
Cytat: Troll81 w 25 Sierpień 2014, 22:03
po drodze impra w opolu i katowicach?? :D melanż kilkudniowy....??
Głos na plus za Opolem :)
Nie wiem czy coś mi nie wypadnie w grudniu, ale wstępnie zgłaszam się - Kraków :p_arr:
prawdopodobnie będę w tym czasie w grodzie Kraka :) także wstępnie też się melduję ;)
Deklaracja wstępna: udział na tak + stawiam co najmniej metr piwa
Cytat: WUPES w 31 Sierpień 2014, 16:41
Deklaracja wstępna: udział na tak + stawiam co najmniej metr piwa
Nooo, takie deklaracje są zawsze mile widziane :parrrty:
:parrrty: a ja będę bardziej tradycjonalny ;) stawiam flaszeczke ;) :parrrty:
Właśnie rozmawiam z kolegą Goofyx'em nad pewnym pomysłem...
Otóż jest plan, aby 2-go dnia imprezowania, we Wrocławiu, w ramach rozrywkowo - edukacyjnych, postawić wspólnie serwer projektu BOINC :)
Oczywiście nie jakiś ambitny projekt, ale coś podstawowego (upper_case), tak aby wszyscy mogli się przekonać, że to wcale nie jest takie trudne jak się wydaje... Co Wy na to?
gdzies chyba leży mój tutorial na wiki :D
Cytat: Troll81 w 02 Listopad 2014, 09:50
gdzies chyba leży mój tutorial na wiki :D
Tak, jest też mój tutorial na mojej stronie, tyle że... już nieaktualny :)
ale zlot jest w Krk :)
Cytat: Cyfron w 02 Listopad 2014, 15:13
ale zlot jest w Krk :)
Wg moich informacji, pierwszy w Krakowie, poprawka we Wrocławiu :)
To na poprawkę na 100% się nie wybiorę ...
Można liczyć na jakiś zapis np. filmowy na YT albo gdzieś z tej akcji?
Co do samego zlotu, to może zrobić wydarzenie na FB? Mordi się zadeklarował, że zrobi jakąś grafikę jak dojedzie do wa-wy :)
Jak najbardziej :)
Wrocław! :p_arr: Będę!
kto ma uprawnienia na FB do zarządzania fanpage Boinc@poland? Trzeba będzie zrobić to wydarzenie, jak tylko mordi zrobi grafikę :)
Cytat: Cyfron w 03 Listopad 2014, 10:16
kto ma uprawnienia na FB do zarządzania fanpage Boinc@poland? Trzeba będzie zrobić to wydarzenie, jak tylko mordi zrobi grafikę :)
Ekhem... chyba znowu ja... ;)
To w razie czego możesz dać też mi - będę może coś wsadzał :)
Zrobione :)
Zamówiłem już bilety więc na 99% będę 20 w Krakowie a 21 we Wrocławiu
Aloha po długiej przerwie. :ahoy:
Z okazji przedświątecznego spotkania chciałbym tu oficjalnie spytać, czy jest zapotrzebowanie na warsztacik z edytowania wiki. Jednocześnie można go połączyć z kolektywną aktualizacją stron zespołu (zwłaszcza zasobów na wiki) oraz instruktażem jak pisać hasła w Wikipedii, zwłaszcza polskojęzycznej.
Sądząc po zespole i pogodzie, i tak będą laptopy i zebrani raczej zasiądą stacjonarnie i nim przejdą do rozmów bardzo swobodnych, mogliby chcieć coś fajnego i pożytecznego, choć wciąż bez napinki i w przyjaznej atmosferze lokalu gastronomicznego z siecią porobić. :)
Jeśli będzie zainteresowanie, popracuję nad dostarczeniem takiego warsztatu. 8)
Jest zainteresowanie, a Universalny czeka na swój wpis :)
Krzyśku a tak z spraw formalnych - to wiemy gdzie w jakim lokalu będziemy gościć? Może by Cyfrona poprosić o pomoc w tym względzie?
Propo wiki - to już ją z GRIDem naprawiliście i można zakładać ponownie nowe hasła?
Co do lokalu, to nie mam pojęcia, nie znam Krk w ogóle i myślę, że nasi "tambylcy" sprawę załatwią ;)
Co do wiki to tak, nasza jest naprawiona, ale nie zdjąłem blokady z tworzenia haseł, a chodzi mi o hasła dla naszych projektów (wszystkich) na polskiej Wikipedii.
To ja się cieszę. :)
Gdyby mieć potwierdzenie od innych zainteresowanych oraz info kogo się można spodziewać oraz jakim czasem i lokalem byśmy dysponowali.
Moim zdaniem to najlepsza okazja, byśmy wspólnie popracowali i wynieśli z tego coś bardzo konkretnego: praktyczne umiejętności oraz treści zgodne z wartościami zespołu i mu przydatne: dla opisu projektów, rekrutacji nowych członków, popularyzacji idei BOINC, przetwarzania rozproszonego i nauki obywatelskiej.
Cytat: Aegis Maelstrom w 29 Listopad 2014, 16:19
To ja się cieszę. :)
Gdyby mieć potwierdzenie od innych zainteresowanych oraz info kogo się można spodziewać oraz jakim czasem i lokalem byśmy dysponowali.
Moim zdaniem to najlepsza okazja, byśmy wspólnie popracowali i wynieśli z tego coś bardzo konkretnego: praktyczne umiejętności oraz treści zgodne z wartościami zespołu i mu przydatne: dla opisu projektów, rekrutacji nowych członków, popularyzacji idei BOINC, przetwarzania rozproszonego i nauki obywatelskiej.
To zbyt piękne, żeby było prawdziwe. Pewnikiem nasza banda degeneratów się spotka i zanietrzeźwi w trybie pilnym napojami piwnymi :parrrty: %)
A tak na poważnie. Na tą chwilę potwierdzone są następujące osoby:
-krzyszp
-AL
-RK?
-Grid
-Cyfron (Krk only?)
Co do lokalu to ja właśnie Krk totalnie nie znam. Jedynie chyba w Cyfronie nadzieja w tym względzie.
Jeszcze będzie Kotfryc...
A na FB się 12 osób zadeklarowało...
tak, ja będę tylko w krk.
Co do lokalu, to ja się praktycznie już w ogóle nie znam. Ja tylko plener na miasteczku czasem uskuteczniam, ale w grudniu to może być trochę nieprzyjemne miejsce ;)
będę w Krakowie na 90% razem z kolegą
Cytat: AL w 29 Listopad 2014, 23:45
Cytat: Aegis Maelstrom w 29 Listopad 2014, 16:19
To ja się cieszę. :)
Gdyby mieć potwierdzenie od innych zainteresowanych oraz info kogo się można spodziewać oraz jakim czasem i lokalem byśmy dysponowali.
Moim zdaniem to najlepsza okazja, byśmy wspólnie popracowali i wynieśli z tego coś bardzo konkretnego: praktyczne umiejętności oraz treści zgodne z wartościami zespołu i mu przydatne: dla opisu projektów, rekrutacji nowych członków, popularyzacji idei BOINC, przetwarzania rozproszonego i nauki obywatelskiej.
To zbyt piękne, żeby było prawdziwe. Pewnikiem nasza banda degeneratów się spotka i zanietrzeźwi w trybie pilnym napojami piwnymi :parrrty: %)
A tak na poważnie. Na tą chwilę potwierdzone są następujące osoby:
-krzyszp
-AL
-RK?
-Grid
-Cyfron (Krk only?)
Co do lokalu to ja właśnie Krk totalnie nie znam. Jedynie chyba w Cyfronie nadzieja w tym względzie.
Zgadza się, maratony edycyjne rzadko wychodzą tak super, jak się planuje, choć mam też w swojej karierze też zaskoczenia pozytywne. Wszystko zależy od motywacji i siły woli. :)
Jeśli zacząć wcześnie w zmotywowanej grupie, to w kilka godzin z przerwą na posiłek można się bardzo wiele nauczyć; zrobić mniej (bo zapewniam, czas prędko leci gdy się ma 1) fun 2) challenge - a pisanie wiki to i fun, i challenge) - ale efekty zostają
na stałe, już stale pomagają innym i pozwalają budować dalej i to jest w tej zabawie najpiękniejsze.
Poważnie zachęcam, kilka zadeklarowanych na 100% osób, które już mają pojęcie co i gdzie chcą dodać i mogą poczekać z przebiciem tego promila czy półtora do godzin wieczornych i można bardzo wiele. :)
No tak, tylko że ja będę w godzinach wieczornych (lądowanie 20.55 na Balicach), więc pewnie już zrobicie swoje, zanim dotrę do punktu zbornego (no właśnie, jest chętny do odebrania mnie z lotniska?)...
Ale chętnie potem zobaczę wpisy o Universie i Radioaktywnym na Polskiej Wiki (bo Enigma chyba ma?) ;)
Hmm, jeśli trzeba, można to przenieść na inny dzień - choć ta niestacjonarna formuła mnie zaskakuje i nie do końca rozumiem, jak jest plan. XD
Tymczasem czy osoba z uprawnieniami administracyjnymi do wiki może mi przywrócić uprawnienia do tworzenia nowych wpisów (haseł/artykułów)? Poza tym takie uprawnienia mogą być przydatne innym, jeśli ktoś ma jeszcze tam dodawać nowe wpisy i się nie zniechęcać. %)
Cytat: Aegis Maelstrom w 30 Listopad 2014, 18:59
...nie do końca rozumiem, jak jest plan. XD
To my mamy jakikolwiek plan??? Kiedykolwiek mieliśmy??? XD
Cytat: Aegis Maelstrom w 30 Listopad 2014, 18:59
Tymczasem czy osoba z uprawnieniami administracyjnymi do wiki może mi przywrócić uprawnienia do tworzenia nowych wpisów (haseł/artykułów)? Poza tym takie uprawnienia mogą być przydatne innym, jeśli ktoś ma jeszcze tam dodawać nowe wpisy i się nie zniechęcać. %)
Co do naszej wiki, to o ile się orientuję, została przeniesiona na zasłużoną emeryturę... Ja mogę co prawda odblokować możliwość edycji i tworzenia wpisów, ale musimy w takim przypadku wyznaczyć kogoś na etat na froncie walki ze spamem...
A nie można na niej np. zablokować możliwości rejestracji albo dać uprawnienie tworzenia haseł tylko administratorom? Uprawnienia administratora mogę przyjąć - zresztą je można dawać stosunkowo szeroko, bo każdy administrator może np. przywrócić rzeczy skasowane przez innego administratora.
Ale to już taki off-topic. :)
Można :)
Ok, przypomnij mi się za kilka dni, dobrze?
Dobrze. To poczekam z tym dodaniem strony, ech. :P Proponuję też, by dodać innym zainteresowanym - może chcą się wykazać? :)
A co do planu: fajnie byłoby go znać, bo nie wiem czy i jak się zorganizować ze stolycy. A myślę, że okazja jest bardzo dobra: chyba, że ktoś chce np. łapać mnie i innych warszawskich Wikipedystów w Warszawie - wówczas można połączyć siły i można przyjść na nasze spotkanie/maraton edycyjny, porozumieć się i popracować. Ponownie można też łapać lokalnie - znam paru mocno zaangażowanych Wikipedystów fanów BOINC (i sympatyków BOINC@Poland, BTW).
Jak najbardziej przyjeżdżaj!!!
Toć od okazji 3 lata temu nie mieliśmy możliwości wspólnego spożycia napojów (nisko) alkoholowych :)
A przy okazji, możesz Ufola zabrać, bo on potrzebuje w tym drobnej pomocy :)
Możecie mnie dopisać do krakowskiej części spotkania. :parrrty:
Cytat: Kret_polny w 30 Listopad 2014, 19:35
Możecie mnie dopisać do krakowskiej części spotkania. :parrrty:
No i dobrze :)
:parrrty:
Są już może jakieś szczegóły co do zlotu: o której i gdzie w jakim lokalu?
Cytat: necavi w 30 Listopad 2014, 19:49
Są już może jakieś szczegóły co do zlotu: o której i gdzie w jakim lokalu?
Jak pisałem, chłopaki z Krk muszą to ustalić, a czas już najwyższy, więc chętnie poczytam, jakie są propozycje.
Tylko wybierzcie proszę lokal z jakimś sensownym wifi...
ja zapewne dotre pociągiem. Gdzie będziemy spać? :D kto nas ugości?? I poda rano kiszonej kapusty?? :D
Łącząc propozycje z forum i irc'a spróbuje przedstawić bardzo wstępny plan.
Sobota 20.12.2014r.
Z racji tego, że będziemy się zjeżdżać z różnych miejsc i o różnym czasie proponowałbym aby pierwszą część zlotu połączoną najlepiej wg. sugestii Aegis Maelstrom z warsztatami nad edycją wiki odbyć w miejscu chyba najlepiej do tego stworzonym - czyli na uczelni u Cyfrona. Cyfron - byłaby taka możliwość? Potrzebowalibyśmy jakiejś salki oczywiście z dostępem do internetu (potrzebny zarówno do warsztatów i jak mniemam do uruchomienia transmisji/hangouta). Oczywiście podczas tej części nie byłoby spożycia napojów wyskokowych - a co najwyżej posiłków regeneracyjnych (zapewne w okolicach uczelni powinna się znaleźć jakaś stołówka, jadłodajnia, knajpa, bar mleczny etc).
Najbardziej zainteresowani nauką/edycją byliby od godzin przedpołudniowych - reszta na zasadzie zlotu gwiaździstego - będzie do nas dołączała w tej miejscówce (nie znam się na topografii Krakowa - ale ta uczelnia jest chyba gdzieś niedaleko centrum).
Ta część będzie trwała do wczesnych godzin wieczornych, kiedy to w komplecie? udamy się po krzyszpa (który najprawdopodobniej dotrze jako ostatni) i przeniesiemy się w miejsce gdzie odbędzie się część nazwijmy to nieco bardziej swobodna.
Co do tej części padły propozycje aby odbyła się ona w lokalach Krakowskich lub nieco bardziej na południowy zachód w okolice Kęt (gdzie też będzie bliżej do noclegów).
Przemieszczać się będziemy dwoma autami osobowymi (moim i RK - co daje łącznie z nami 10 osób max, ewentualnie RK ma w odwodzie jeszcze jednego kierowcę, ale tu musimy się konkretnie zdeklarować ile nas finalnie będzie i ile osób będzie potrzebowało noclegu - bo w razie czego jak będzie nas ponad 10 będzie to wymagało dodatkowych negocjacji z tymże kierowcą).
Lokale jakieś mamy na oku - ale im wcześniej ustalimy ile nas konkretnie będzie i które miasto wybieramy - tym wcześniej możemy zarezerwować dany lokal.
Noclegi.
Jak łatwo się domyślić w Krakowie będą najdroższe.
W Kętach na pewno będzie znacznie taniej. Dodatkowo RK ma tam jakieś chody i możliwości negocjacji promocyjnych cen.
Ja mogę zaoferować nocleg u mnie w domu - ale tu jedynie mogę zaoferować standard podobny jak dwa? lata temu u Tobasa na zlocie we Wrocławiu - czyli ograniczoną ilość łóżek (dwa dwuosobowe) i...ogrzewaną podłogę (czyli dla chętnych potrzeba sobie zorganizować śpiwór/karimatę itp.). Domek mam nie duży - ale myślę, że bez problemu 10 osób pomieści.
Możemy też się podzielić i część osób będzie nocowało w komfortowych warunkach hotelowych w Kętach, a część w warunkach domowych u mnie w Czechowicach-Dziedzicach.
Niedziela 21.12.2014r.
Rano....no dobra wczesnym popołudniem w niedzielę proponujemy razem z RK (w ramach wprowadzenia odrobiny rozrywki) krótką wycieczkę na górę Żar z elektrownią szczytowo-pompową. Tu do wyboru krótka wspinaczka na górę Żar i podziwianie niesamowitych widoków beskidów a także zbiornika szczytowego i powrót kolejką (ex Gubałówkową) lub ewentualnie zwiedzanie elektrowni szczytowo-pompowej (krótka wycieczka do wnętrza góry i podziwianie bebechów elektrowni - średnio spektakularne). Co do zwiedzania to też musiałbym ustalić czy w danym terminie jest to możliwe.
Na Żarze u góry jest restauracyjka, ewentualnie gdzieś w okolicy wstąpilibyśmy na obiad i w późnych godzinach popołudniowych udalibyśmy się do Wrocławia gdzie w wersji optymistycznej znaleźlibyśmy się ok. 17.
Gdybyśmy stali dobrze z czasem to możemy jeszcze po drodze zaliczyć zwiedzanie browaru w Tychach (różne trasy od 1do3h zakończone oczywiście degustacją :parrrty: ).
Co do części Wrocławskiej - to proszę o wypowiedzenie się kolegów z Wrocławia co proponują.
PS. Troll81 z kapustą domową może być na tą chwilę problem - gdzie się zaopatrujesz w kupną?
IMHO plan jest zacny i raczej wykonalny, jedynie ta wspinaczka w niedzielę może dla niektórych kiepsko wyglądać, ale cóż, straty muszą być ;)
Wg mnie :p_arr:
Tak, tak - szkolenie z edycji Wiki dać w 720p przez jakiś dobry stream ;)
Zróbcie dokument w wiki o edycji wiki oraz drugi wpis o szkoleniu z edycji wiki %)
Ja plan zlotu w Krakowie widzę tak:
1. Spotykamy się
2. Pijemy
3. Idziemy do baru pić
4. Jedziemy po krzyszp'a na lotnisko
5. Pijemy
6. W nocy chaftujemy
7. Rano trzeźwiejemy
8. Jedziemy do Wrocka... <- pić :parrrty:
Cytat: goofyx w 01 Grudzień 2014, 22:00
Ja plan zlotu w Krakowie widzę tak:
1. Spotykamy się
2. Pijemy
3. Idziemy do baru pić
4. Jedziemy po krzyszp'a na lotnisko
5. Pijemy
6. W nocy chaftujemy
7. Rano trzeźwiejemy
8. Jedziemy do Wrocka... <- pić :parrrty:
krzyszp - nie wiem jak tobie - ale mi ten plan podoba się bardziej od mojego :parrrty: XD
Totalna improwizacja XD
No fajne ale ten chaft to po jedzeniu by lepiej wyglądał.
Cytat: Teech w 02 Grudzień 2014, 15:33
No fajne ale ten chaft to po jedzeniu by lepiej wyglądał.
No co Ty, miejsce na piwo blokować???
Nie lubie piwa :sick:
Jeżeli udało by się możliwie szybko określić przybliżoną ilość uczestników piwnego spotkania (tzn krakowskiego w części piwnej wieczornej) to może uda się jeszcze zarezerwować miejsce w lokalu, który jest bardzo obłożony szczególnie w soboty. Moja propozycja to spotkanie tam np o godz 17-18:00 i pobyt do... (ok 21:00 ??) ( lokal czynny praktycznie do ostatniego klienta) , Na przykład 18:00 może równie dobrze być 15, 16 czy 17 ale to musimy się określić ! Ja mogę uczestniczyć niestety tylko w takiej krótkiej 3-4 godz części spotkania i ok 21 się odmelduję. Jeżeli dojdzie do konsumpcji w tym lokalu, to zgodnie ze złożoną wcześniej deklaracją zapraszam i stawiam uczestnikom metr piwa . Piszę "w tym lokalu" bo tylko tam można dostać piwo "z metra". Aha : i to metr jasnego i metr ciemnego. ;) I oczywiście "stawiam" to oznacza że pokrywam koszty.
http://www.ckbrowar.com/ck/mini_browar.html
Na dzień dzisiejszy rezerwacja na 20 grudnia jest możliwa, przed chwilą zadzwoniłem tam aby się upewnić. Trzeba się określić czy rezerwacja będzie do jakieś godziny (np 20, 21 - mogą wtedy po nas przyjąć inną rezerwację) )Ale sytuacja dynamicznie się zmienia i za kilka dni to może być nierealne. Oczywiście lokali w Krakowie jest mnóstwo, ale taki jest jeden niepowtarzalny.
Od AGH Cyfrona jest to spacerem 10 min.
Podejmuję się załatwienia czynności rezerwacyjnych, oczekuję na Wasze komentarze i ew sugestie godzinowe.
Jeżeli nie w CKBrowar to ewentualnie poza ścisłym centrum ale z dobrym dojazdem lub spacerem z dworca głównego do 15-20 min:
http://nullo.trattoriapergamin.pl/ , http://trattoriadamarco.pl/ - te sa czynne w soboty do 23:00
Ale tu także trzeba by dokonać rezerwacji na ilość miejsc aby złączyć stoliki.
Praktyczne wszędzie gdziebyśmy nie poszli w sobotę wieczorem to trudno będzie znaleźć miejsca obok siebie dla kilkunastu osób z możliwością złączenia stolików - jeżeli się wcześniej nie zarezerwuje.
Jestem za! Każdy "zaliczony" browar kraftowy to przygoda, rozkosz, wręcz rozpusta i... hmm ten 1 metr. :parrrty:
Właśnie moja obecność w Krakowie z 50% wskoczyła na 75. może nawet 90% prawdopodobieństwa :D
Też jestem za :)
@Tobas, Twoja wizyta jest już pewna na 100%, bo jak wiesz, nastąpiły zmiany w moich planach, i w Polsce będę już jutro, co oznacza że na Kraków będę uderzał z kierunku zachodniego przez Wrocław, więc "zgarnę" Cię po drodze (i nie dyskutuj, mówię jak będzie ;))
Ja i AL oferujemy transport z Krakowa w sobotę w okolice moje i AL, pytanie czy organizować jeszcze kogoś? to samo pytanie co do późniejszej wyprawy do Wrocławia?
chętnie skorzystam z gościny :D karimate i spiwór mam :D
Wybrałem się dzisiaj na rozmowę do CKBrowar w spr ewentualnej rezerwacji na 20.XII. Na razie miejsce jest. Aby mieć pewność trzeba zarezerwować do czwartku, wnosząc niewielką zaliczkę (30,- od głowy - która później jest rozliczana w konsumpcji). Trzeba więc ustalić TAK / NIE oraz godzinę rozpoczęcia spotkania, a także chociażby przybliżoną liczbę uczestników. W tej sytuacji proponuję: do środy włącznie ( praktycznie do czwartku gdzieś do godz 14) chętni potwierdzają udział. Proponuję rozpoczęcie o godz. 17:00. Zapłatę zaliczki biorę na siebie. W lokalu jest przyzwoita kuchnia, więc głodni mogą liczyć na coś więcej niż zupa chmielowa. Zarezerwuję na taką ilość miejsc ile będzie potwierdzeń uczestników. Zakładam że będzie to ok.10 .
I jeszcze jedno: rezerwacja może być w dużej sali (pub) lub w mniejszej (restauracyjnej). W restauracyjnej jest ciszej, można rozmawiać bez przekrzykiwania, wygodniejsza jest konsumpcja potraw; myślę że to lepsze rozwiązanie niż hałaśliwa sala pubu.
Jeżeli moja propozycja Wam odpowiada proszę o potwierdzenia.
Cytat: WUPES w 08 Grudzień 2014, 22:23
... W tej sytuacji proponuję: do środy włącznie ( praktycznie do czwartku gdzieś do godz 14) chętni potwierdzają udział.
Uzupełniam: oczywiście chodzi o najbliższą środę tj 10 grudnia, rezerwacji dokonam w czwartek 11 grudnia.
Jeżeli moja propozycja Wam odpowiada proszę o potwierdzenia.
30 od głowy? To za 10 toż to 300 będzie?
Mi pasuje - tym bardziej, że blisko Cyfronowego AGH, no i, że zjeść coś można.
Co do drugiego dnia zlotu - to chociaż osoby z Wrocka się na razie nie wypowiadają czy taki w ogóle będzie i w jakiej formie - to w razie czego też oferuję transport z naszych okolic do Wrocka (pewnikiem RK też).
Wstępna lista osób na zlocie w KRK:
1.AL
2.Cyfron
3.Krzyszp
4.Mordi (z Ufolem?)
5.RK
6.Troll81
7.Tobas
8.WUPES
Wstępna lista osób na zlocie we Wrocku:
1.AL
2.Krzyszp
3.RK
4.Troll81
5.Tobas
No osoby z Wrocka czekają co organizatorzy zlotu zaproponują :)
co do mnie to sobota nie jest 100% pewna :(
Ja nie podejmuję się roli organizatora zlotu :( proponuję jedynie zagospodarowanie części wieczornej - poprzez zaproszenie do CKBrowaru na spotkanie przy piwku; w zależności od tego jaki będzie pozostały program nasze spotkanie w CKB może rozpocząć się wcześniej lub później...
Przepraszam że tyle to trwało, ale ostatnio jestem dołożony robotą, a nie chciałem podejmować tej decyzji bez porozumienia z odpowiednimi osobami.
Miejscówka na uczelni na 20go już jest załatwiona. Będzie
- internet (po kablu i WiFi w standardzie G). Sieć uczelniana raczej jest szybka, wąskim gardłem będzie router WRT-54GL i switche 100Mbit.
- miejsce do siedzenia (zaraz przed komorą bezechową - taki trochę korytarz, ale nikt nas z tamtąd nie wyrzuci :) )
- projektor
- dostęp do prądu
- pyszna kawa, mleko, herbata
Komputery trzeba będzie załatwić samemu.
Jakieś pomysły jak zrealizować streaming? Kamery w laptopach są raczej nie najlepsze, a nie wiem czy uda się załatwić coś lepszego. Myślę, że zrobimy to tak jak w zeszłym roku - na hangoucie googla.
O której zaczynamy spotkanie szkoleniowe? 10?
Zaraz obok budynku w którym będziemy są 2 bary mleczne i jedna tania restauracja (też taki bar mleczny). Nie wiem jak z ich otwarciem w sobotę, ale myślę, że nie będzie problemu.
W części nieoficjalnej nie będę raczej uczestniczył, ponieważ muszę wrócić do Częstochowy w sobotę.
Cytat: AL w 09 Grudzień 2014, 00:29
30 od głowy? To za 10 toż to 300 będzie?
Mi pasuje - tym bardziej, że blisko Cyfronowego AGH, no i, że zjeść coś można.
Co do drugiego dnia zlotu - to chociaż osoby z Wrocka się na razie nie wypowiadają czy taki w ogóle będzie i w jakiej formie - to w razie czego też oferuję transport z naszych okolic do Wrocka (pewnikiem RK też).
Wstępna lista osób na zlocie w KRK:
1.AL
2.Cyfron
3.Krzyszp
4.Mordi (z Ufolem?)
5.RK
6.Troll81
7.Tobas
8.WUPES
Wstępna lista osób na zlocie we Wrocku:
1.AL
2.Krzyszp
3.RK
4.Troll81
5.Tobas
Do części w Krk jeszcze mnie proszę dopisać. :whistle:
Jeszcze 2 osoby ode mnie do Krk
Możliwe, że pojawię się we Wrocławiu.
Potrzebuję zaplanować sobie sobotę. Dlatego potrzebuję wiedzieć jak planujemy zacząć spotkanie szkoleniowe na AGH i o której je skończyć.
Krzyszp - robimy to szkolenie ze stawiania serwera? Ile to może zająć?
Czy będziemy jeszcze coś robić podczas tej uczelnianej części (mnie nie będzie później :( )
miało być edytowanie artykułów na Wiki
Cytat: Cyfron w 10 Grudzień 2014, 15:27
Potrzebuję zaplanować sobie sobotę. Dlatego potrzebuję wiedzieć jak planujemy zacząć spotkanie szkoleniowe na AGH i o której je skończyć.
Krzyszp - robimy to szkolenie ze stawiania serwera? Ile to może zająć?
Czy będziemy jeszcze coś robić podczas tej uczelnianej części (mnie nie będzie później :( )
rezerwację w CKBrowar planowałem od godz 17:00 ale może być też od 16:00
Wstępna lista osób na zlocie w KRK:
1.AL
2.Cyfron
3.Krzyszp
4.Mordi (z Ufolem?)
5.RK
6.Troll81 (niepewny)
7.Tobas
8.WUPES
9.Aegis Maelstrom?
10.Kret_polny
11.pawg + 2 osoby
12. Grid
Czyli razem wstępnie około 14 osób.
Wstępna lista osób na zlocie we Wrocku:
1.AL
2.Krzyszp
3.RK
4.Troll81
5.Tobas
6.apohawk
7. Grid
Cytat: Martin Fox w 09 Grudzień 2014, 08:39
No osoby z Wrocka czekają co organizatorzy zlotu zaproponują :)
Osoby z Wrocławia śmiało mogą się czuć współorganizatorami zlotu i zaproponować coś od siebie :p_arr:
:parrrty:
Tak generalnie to nikt oficjalnie chyba nie jest organizatorem zlotu - ot tradycyjnie taki mały sponton z kilkoma osobami próbującymi to ogarnąć w całość i nieco skoordynować.
Cytat: Cyfron w 09 Grudzień 2014, 09:57
Przepraszam że tyle to trwało, ale ostatnio jestem dołożony robotą, a nie chciałem podejmować tej decyzji bez porozumienia z odpowiednimi osobami.
Miejscówka na uczelni na 20go już jest załatwiona. Będzie
- internet (po kablu i WiFi w standardzie G). Sieć uczelniana raczej jest szybka, wąskim gardłem będzie router WRT-54GL i switche 100Mbit.
- miejsce do siedzenia (zaraz przed komorą bezechową - taki trochę korytarz, ale nikt nas z tamtąd nie wyrzuci :) )
- projektor
- dostęp do prądu
- pyszna kawa, mleko, herbata
Komputery trzeba będzie załatwić samemu.
Jakieś pomysły jak zrealizować streaming? Kamery w laptopach są raczej nie najlepsze, a nie wiem czy uda się załatwić coś lepszego. Myślę, że zrobimy to tak jak w zeszłym roku - na hangoucie googla.
O której zaczynamy spotkanie szkoleniowe? 10?
Zaraz obok budynku w którym będziemy są 2 bary mleczne i jedna tania restauracja (też taki bar mleczny). Nie wiem jak z ich otwarciem w sobotę, ale myślę, że nie będzie problemu.
W części nieoficjalnej nie będę raczej uczestniczył, ponieważ muszę wrócić do Częstochowy w sobotę.
Świetne wiadomości. Mamy miejscówkę startową i miejsce do pracy w dodatku z tanim wyżywieniem w pobliżu. :p_arr:
Cytat: Cyfron w 10 Grudzień 2014, 15:27
Potrzebuję zaplanować sobie sobotę. Dlatego potrzebuję wiedzieć jak planujemy zacząć spotkanie szkoleniowe na AGH i o której je skończyć.
Krzyszp - robimy to szkolenie ze stawiania serwera? Ile to może zająć?
Czy będziemy jeszcze coś robić podczas tej uczelnianej części (mnie nie będzie później :( )
Myślę, że 10 o której wspominałeś jako godzina rozpoczęcia - jest ok. Im wcześniej zaczniemy - tym więcej zrobimy, a jednocześnie taka pora pozwoli dotrzeć jak największej ilości uczestników na miejsce.
Co do spotkania szkoleniowego z edycji wiki - to w tej kwestii najwięcej do powiedzenia będzie miał
Aegis Maelstrom - który to szkolenie zaproponował. Na tą chwilę nie potwierdził jeszcze swojej obecności w Krk (ale też ostatnio był aktywny 6 grudnia i mógł nie odczytać najnowszych wiadomości).
Gdyby szkolenie z edycji wiki nie doszło do skutku - musimy znaleźć coś zastępczego i propozycja szkolenia ze stawiania serwera boincowego wpisuje się w to idealnie.
Dodatkowo chciałbym zaproponować spędzenie czasu pomiędzy szkoleniami (i oczywiście rozmowami kuluarowymi) pracą u podstaw na rzecz rozwoju drużyny po przez aktualizowanie artykułów na naszej wikipedii tudzież zmianie wyglądu głównej strony wikipedii (tak by jednoznacznie kojarzyła się z wiki - a nie stroną główną zespołu). Można by też było dopracować wygląd nowej głównej po przez przeniesienie części "ramek" z głównej wiki na nową główną.
Cytat: WUPES w 11 Grudzień 2014, 06:44
rezerwację w CKBrowar planowałem od godz 17:00 ale może być też od 16:00
Jak się rozkręcimy może też być i 18. Od której do której ten lokal jest czynny i w jakiej odległości od punktu startowego u
Cyfrona? Jest tam jakiś parking dla zmotoryzowanych? Czy to jakieś ścisłe centrum?
Parking koło AGH jest częściowo w strefie. Jak jest tydzień, to najbliżej, za darmo można zaparkować dopiero pod akademikami AGH. Może w sobotę będzie trochę lepiej (strefa kończy się dokładnie pod budynkiem w którym będziemy obradować) i będzie dało się zaparkować bliżej.
Budynek gdzie się spotykamy:
https://www.google.pl/maps/place/AGH+D1/@50.064744,19.919578,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47165ba12cdd8f11:0xc6eb81d0447f7123
Ja myślałem, że tylko będziemy stawiać serwer boinca :)
Zapowiada się ciekawie :)
Jako, że dotarłem do kraju znacznie wcześniej niż się spodziewałem, więc oczywiście planuję być w Krk od rana (uzależniony od transportu publicznego).
Jedzie ktoś samochodem z Wrocławia/Zielonej Góry/gdziekolwiek z kierunku zachodniego? Uprościło by mi to logistykę dotarcia, a i do paliwa bym się dołożył...
Co do stawiania serwera, to będzie potrzebny jakiś VPS, żeby można to było sprawnie przeprowadzić plus oczywiście jakiś komp z Putty na pokładzie (może być 386 ;))
Oczywiście nie oczekujcie, że zrobię wykład tak jak Cyfron potrafi, ot po prostu wspólnie postawimy sobie serwer... Kto wie, czy nie na przykładzie Plagiatowego? Byłby to fajny sposób reaktywacji tego projektu (backup mam) i przygotowania pod dalszą developerkę...
Miejsce w CKBrowar zarezerwowane. Od godz 17:00, na 10 osób. Bez problemu zmieści się więcej.
Jak będzie ze zbiórką na AGH? Może dla łatwiejszego rozpoznania ubierzmy się w koszulki B@P? Oczywiście kto ma ;D
Aloha,
przepraszam za lag, przed świętami obowiązki gonią obowiązki. %)
Sala ze sprzętem: super. Od 10.00 może być, jeśli dla Was to nie za wcześnie. Pod względem długości: tu się dostosowuję do Waszych potrzeb oraz Obiektywnych Warunków Logistycznych (trzeba coś zjeść, będą inne tematy itp.). Jeśli jest taka potrzeba/wola, poedytować można też w luźnych warunkach (przy kawie, małym piwie :) a nawet w przerwie między I daniem a II daniem też się da i bywa całkiem sympatycznie).
W zakresie programu:
- mogę wykorzystać rzutnik: prezentacyjnie + rzut ekranu komputera, który edytuje
- poruszyłbym kilka różnych tematów: od spraw czysto technicznych (np. składnia tego języka, jak pewne rzeczy fajnie rozwiązać redakcyjnie), przez możliwości innych mediów (z czego można korzystać, na jakich zasadach edytuje się Wikipedię itp.) po sprawy ogólne (kwestie praw autorskich, źródeł, zasady BHP na takim projekcie rozproszonym).
Generalnie przez lata się sporo nauczyliśmy i można tu dokonać transferu wiedzy. :) Natomiast: bardzo byłoby fajnie, gdyby każdy chętny sobie poedytował i wstawił treści, których jego zdaniem brakuje. Chyba wszyscy czujemy, że to najlepszy sposób nauczenia się czegokolwiek no i to fajne poczucie coś zrobić. :)
P.S. Na część wieczorną można ofc mnie dopisać. :)
Też mam laga (internet porażka, a jeszcze ogarniam kilka spraw niezależnych od naszych imprez), dlatego bardzo proszę o numer telefonu kogokolwiek z Wrocławia wybierającego się na zlot (na PW), bo kwestia jest do dogrania. Jeżeli nikt nie może mnie z Wrocka zabrać, to dotrę autobusem, a w takim przypadku będę trochę spóźniony na część AGH...
Wstępna lista osób na zlocie w KRK:
1.AL
2.Cyfron
3.Krzyszp
4.Mordi
5.RK
6.Troll81 (niepewny)
7.Tobas
8.WUPES
9.Aegis Maelstrom
10.Kret_polny
11.pawg + 2 osoby
12. Ufol
13.GRID
14.Kotfryc
Czyli razem wstępnie około 15 osób z czego w części wieczornej nie wliczając Troll81 i Cyfrona - powinno być 15 osób.
Wstępna lista osób na zlocie we Wrocku:
1.AL
2.Krzyszp
3.RK
4.Troll81
5.Tobas
6.apohawk
7.GRID?
8.Kotfryc?
To teraz kolejne pytanie organizacyjne. Ile osób z pierwszego dnia wybiera się do wrocka na drugi dzień i potrzebuje noclegu?
1.krzyszp
2.Kotfryc
Ktoś jeszcze?
pawg - chodzenie w samych koszulkach w zimie to trochę ryzykowne :)
Jako miejsce spotkania proponuję holl w budynku D1 (ten we wcześniejszym moim linku). Tam już prędzej mogę pomykać w koszulce :)
Cytat: Cyfron w 15 Grudzień 2014, 06:29
pawg - chodzenie w samych koszulkach w zimie to trochę ryzykowne :)
Jako miejsce spotkania proponuję holl w budynku D1 (ten we wcześniejszym moim linku). Tam już prędzej mogę pomykać w koszulce :)
1)Tak, chodziło mi w budynku
2)Niestety listę obecności trzeba ciut zredukować: pawg + 1
Melduję posłusznie, że powinienem być i w KRK i we Wrocku. W KRK prosto z trasy i późnym popołudniem, więc pewnie tylko na :parrrty: się załapie.
PS będę wdzięczny jeśli u kolegów znajdzie się kawałek podłogi
Komu wysłać nr telefonu? ( w celu odnalezienia się np. )
Aloha wszystkim!
Jako przyjezdny z stolycy ;) chciałbym dograć logistykę. W ramach uściślenia całości programu:
1. Chciałbym wysondować, kto będzie twardo od 10:00. Zdaje się, że wiele osób dojeżdża: przyjeżdżacie na rano czy dzień wcześniej wieczorem?
2. Nie chcę, by koledzy słabli z głodu czy braku kawy. :) Można na miejsce przemycić/zakupić coś do picia/jedzenia i na którą przewidujemy jakąś część obiadową?
3. Część wieczorna i niedziela. Rozumiem, że wieczorem spotykamy się jakoś pod Krakowem. Jak planujecie niedzielę, kiedy się żegnamy i co z osobami nie jadącymi do Wro? Ja z powodu obowiązków czasowych raczej nie mógłbym jeszcze jechać do Wrocławia. %)
4. W zakresie noclegu: jeśli to jakoś mocno pod Krakowem, mogę potrzebować kawałka podłogi / łóżka - ale tu proszę o szczegóły, bo wypada zrobić rezerwacje noclegowe. :)
Cytat: Aegis Maelstrom w 17 Grudzień 2014, 09:34
Jako przyjezdny z stolycy ;) chciałbym dograć logistykę. W ramach uściślenia całości programu:
..... Rozumiem, że wieczorem spotykamy się jakoś pod Krakowem...
CK Browar jest w centrum Krakowa. Rezerwacja jest od godz 17:00
Witajcie
Najwyższa pora uściślić ilość uczestników spotkania piwnego - zarezerwowane jest 10 miejsc. W piątek muszę się określić ile osób będzie - aby ewentualnie dołożyć jeszcze kolejne miejsca. Np że nie będzie 10 tylko 14. Początek rezerwacji to godz 17:00, zakończenie dowolne bo lokal jest czynny praktycznie do ostatniego klienta.
Przejście spacerem z AGH zajmuje ok 10-15 min.
Dla zmotoryzowanych: strefa płatnego parowania obowiązuje od poniedziałku do piątku. Sobota jest bez opłat.
http://www.krakow.pl/informacje_praktyczne/1155,artykul,samochodem.html
A więc te osoby które będą tylko patrzyć na kufle piwa ;) mogą podjechać bliżej z AGH
Lokalizacja pubu: obok Teatru Bagatela, przy skrzyżowaniu 5 ulic: Dunajewskiego, Karmelicka, Krupnicza, Podwale, Szewska;
https://www.google.pl/maps/place/C.K.+Browar/@50.0632067,19.933009,17z/data=!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0x697029f5272badca
Program:
woda mineralna, soki - dla kierowców :(
piwo metrowe 4 gatunki
zakąski (?) - kapitalny chlebuś ze smalcem ?
Do ustalenia sposób kontaktu ze mną w sobotę, najlepiej na tf kom
Wg moich wyliczeń i info powyżej, możesz spokojnie podać, że będzie 12 osób, ale zakładam, że dobijemy do 14-tu (Tobas i Troll niepewni).
Cytat: krzyszp w 17 Grudzień 2014, 15:20
Wg moich wyliczeń i info powyżej, możesz spokojnie podać, że będzie 12 osób, ale zakładam, że dobijemy do 14-tu (Tobas i Troll niepewni).
Podpowiedz proszę jak mam podać nr mojego tf kom aby go nie upubliczniać ? Jak się umówić na kontakt z Wami gdy będziecie na AGH ?
Najlepiej przez PW do ludzi z listy...
Ale tak naprawdę, jak wyślesz do Cyfrona i RK z pozwoleniem na rozesłanie, to on się rozejdzie już sam po odpowiednich osobach ;)
PW z numerami tel. kom. proszę pisać do mnie - ja będę ogarniał ludzi w sobotę na oficjalnej części od 10 :)
Kiedy się wyjaśni kwestia późnowieczorna i późnych noclegów kamrrrratów oraz dnia następnego, dajcie proszę znać czy brać karrrrimatę czy nocleg w Krrrrra. ;)
Sam będę w Kra już w piątek późnym wieczorem by Wam nie przysypiać. Gdybym był potrzebny, można mnie łapać. :)
Pozdrawiam i do zobaczenia!
P.S. Gdyby można było prosić Krzysztofa o odblokowanie wiki / nadanie uprawnień kamrratom celom warsztatowym, byłoby super. :)
Krzysztof właśnie wybywa, ale na zlocie odblokujemy :)
Aegis, dzwoń do mnie, RK, lub Mordiego jutro, to wszyscy się w piątek spotkamy :)
Odblokowałem wiki do edycji Dla zarejestrowanych.
22 grudnia rano mam samolot powrotny z Krakowa. Więc jeżeli ktoś będzie jechał z Wrocławia do Krakowa wieczorem 21 gru to ja się chętnie zabiorę.
Cytat22 grudnia rano mam samolot powrotny z Krakowa. Więc jeżeli ktoś będzie jechał z Wrocławia do Krakowa wieczorem 21 gru to ja się chętnie zabiorę.
Wstępnie planuje w niedziele wieczór wracać z Wrocławia, wiec możesz liczyć. A kiedy i gdzie przybywasz? Bo umnkneła mi ta informacja.
Około 12-13:00 (20.12.2014) wyląduje na dworcu głównym w Krakowie,
W rano o 8:00 w poniedziałek muszę być na lotnisku w Krakowie.
Jeżeli jest możliwość wrócić wieczorem do Krakowa to super więc zapewne będe również na zlocie we Wrocławiu.
Potwierdzam swoje przybycie. Nocować nie będę. Wracam tego samego dnia do wrocka.
Cytat: Troll81 w 19 Grudzień 2014, 15:07
Potwierdzam swoje przybycie. Nocować nie będę. Wracam tego samego dnia do wrocka.
Zabieram się jutro z Trrrrollem. Do zobaczenia w Krrra.
Za daleko :)
Ale miłej zabawy koledzy
Tak jak pisałem osobom do których mam numer telefonu-w wyniku siły wyższej musze odwołać cześć zlotu na agh. Jak coś to piszcie i dzwońcie do mnie-jak dam rady to będę pomagał.
Cyfron mam nadzieję że nic poważnego.
A ja siedzę od godziny w KRK i czekam na jakieś wieści od chłopaków :whip: :whip: :whip: :attack:
Witajcie,
po rozmowach z paroma osobami:
* Cyfron nie dojedzie :( i nie mamy sali na AGH: musimy sobie znaleźć przestrzeń do popracowania, pojawiły się koncepcje przy AGH, Galerii Krakowskiej i Rynku, np. kawiarnia de Revolutionibus może mieć projektor, są inne takie miejsca.
* Musicie gdzieś zaparkować, a do alei trzech wieszczów jest strefa zakazu wjazdu. Dlatego albo przy Galerii (płatne), albo na AGH (bezpłatne).
* Ponieważ do wszystkich nie dotrzemy z informacją, proponuję się spotkać na AGH jak było w planie i wspólnie się relokować na nowe miejsce. Samochody i tak trzeba zostawić, a zasięg wszędzie jest pieszy.
* Zlot jako taki się odbywa. :)
BTW: jestem teraz w okolicy AGH na Czarnowiejskiej, zaraz idę wrzucić śniadanie. :)
A to się porobiło.. :( Ja niestety nie mogę przyjąć koordynacji, jestem wyłączony do ok godz 15-16. Natomiast postaram się być jak najwcześniej - czyli może już ok 16:30 w CKBrowarze i będę oczekiwał na zlotowiczów.
Miejsce jest zarezerwowane w dużej sali, na wprost wejścia, po lewej stronie (niskie ławy) przed ladą obsługi.
Do zobaczenia
część Krakowska zlotu była całkiem udana :D
Trollu, ty nie wiesz, co się działo później, więc się nie wypowiadaj ;).
Wreszcie dotarłem do domu...
Właśnie w tej chwili jedzie w kierunku Wrocławia ośmioosobowa grupa kamratów.
Zarezerwowałem stolikna godz. 17:30 w Browarze Widawa (Gospoda pod Czarnym Kurem)
https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&es_th=1&ie=UTF-8#q=gospoda%20pod%20czarnym%20kurem
https://www.facebook.com/BrowarWidawa
Kto żyw z Wrocławia - zapraszam.
Cytat: Tobas w 21 Grudzień 2014, 15:10
Właśnie w tej chwili jedzie w kierunku Wrocławia ośmioosobowa grupa kamratów.
Zarezerwowałem stolikna godz. 17:30 w Browarze Widawa (Gospoda pod Czarnym Kurem)
https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&es_th=1&ie=UTF-8#q=gospoda%20pod%20czarnym%20kurem
https://www.facebook.com/BrowarWidawa
Kto żyw z Wrocławia - zapraszam.
W Chrząstawie? To tam jest jakaś cywilizacja?
Jako podsumowanie zlotu, a właściwie to chyba raczej oblotu (bo RK w dwa dni ponad 1k km nastukał) można podać informację zwrotną odnośnie przeprowadzonych rozmów i różnorodności wykonywanych przez członków zlotu zawodów iż po przez aklamację postanowiono pod egidą naszej drużyny postawić kałaszomaty w całej Polsce poczynając od wiejskiej. RK już pracuje nad prototypem.
Ja ze swojej strony chciałbym podziękować wszystkim uczestnikom za przybycie i wkład, a już w szczególności organizatorom i kierowcom za cały wysiłek. I Ogólnopolski Rajd BOINC@Poland uważam za udany. :)
Bardzo miło był Was spotkać i poznać i cieszę się, że udało się ruszyć podstawy w sprawie wiki: uprawnienia, ustawienia, pierwsze kroki edycyjne itp. Oczywiście apetyt miałem na więcej i mam nadzieję, że będziemy potrafili pociągnąć temat: może spotkać się online, może gdzieś fizycznie i popracować. :)
Pozdrowienia! :)
Ja właśnie wróciłem do domu. Też wielkie dzięki, miło było zobaczyć was osobiście :)
Mam potwierdzenie, że kotfryc żyje ;). Wysyłał nam SMSy wczoraj, ale gdzie poginęły.
Kamraci było MEGA zacnie :D kałaszomaty to chyba najlepszym pomysłem na jaki wpadliśmy podczas tego wypadu :D sam zrobiłem samochodem podobny dystans jak RK ale powiem jedno: było warto! :D
Cieszę się że wszyscy żyją i mają się dobrze :parrrty:
To skoro Kamraci już pozbyli się resztek C2H5OH z organizmów to może ktoś skrobnie coś na główną?
Część zdjęć zaczyna wypływać tutaj:
https://www.facebook.com/events/937403959620787
Kilka słów podsumowania napiszę pomiędzy obżarstwem świątecznym
Albumy wszystkich zlotów (http://www.boincatpoland.org/smf/media/?sa=album;in=97) które znalazłem w dziale Media (http://www.boincatpoland.org/smf/index.php?action=media) w tym również ostatni zlot (http://www.boincatpoland.org/smf/media/?sa=album;in=98)
Zachęcam do dodania swoich zdjęć poprzez upload do galerii Zlot 2014 Kraków [20.12]|Wrocław [21.12] (http://www.boincatpoland.org/smf/media/?sa=mass;album=98)