Uwaga, to wyścig jednodobowy. Tym bardziej liczy się dokładny start.
Ruszamy w piątek 24-01-2020 po pierwszej, czyli w środku nocy.
Mielimy tym razem w podprojekcie;
321 Sieve (321-Sieve)
Próbki są krótkie, więc w terminie wyrobi się każda maszyna.
Wszyscy na pokład i roześlijcie wici do tych, którzy codziennie forum nie odwiedzają.
Lubię takie krótkie wyścigi,
CytatRuszamy w piątek 24-01-2020 po pierwszej, czyli w środku nocy.
Tylko czas startu :deadman:
Melduję, że właśnie przed minutą wyścig się rozpoczął. Kto żyw niech maszyny podłącza. Każda próbka ma znaczenie.
Zapodano zadania do liczenia. Można iść spać :D
I wszystko jasne. International Education Day Challenge zakończony. Udział wzięło 112 grup Link (http://www.primegrid.com/challenge/2020_1/top_teams.html), a indywidualnie 583 uczestników Link (http://www.primegrid.com/challenge/2020_1/top_users.html). Z naszego teamu do wyniku przyczyniło się 9 liczydłowych.
Grupowo
1 Czech National Team 24 659 480.21 40 433
2 Aggie The Pew 21 720 444.39 35 614
3 [H]ard|OCP 15 894 212.99 26 061
---
23 BOINC@Poland 1 491 168.83 2 445
Indywidualnie z Boinc@Poland
117 Krzysiak_PL_GDA 353 733.30 580
121 necavi 343 365.26 563
144 4ys 268 349.40 440
153 matsu_pl 240 904.58 395
179 joseph 198 212.63 325
299 Ufol 67 697.24 111
435 vaclav_m 16 466.90 27
551 genek 1 829.66 3
583 PLZ 609.89 1
Komentarz: To to trochę dziwnie aby Dzień Nauczyciela obchodzić w styczniu, ale jak tak lubią to co mi szkodzi. Co do naszego teamu - wynik bardzo wyrównany - wszyscy na 3 cyfrowych pozycjach.
Chwała wszystkim, którzy udział w regatach wzięli. Mało nas niestety było. Następnym razem trzeba postarać się o lepszą promocję zawodów. Temat założę kilka dni wcześniej. Przydałoby się także wrzucić powiadomienie na stronę główną. Jakby co do kogo powinienem pisać w tej sprawie na pw?
Ja się nawet z 7-8 godzin spóźniłem ze startem ;)
Cytat: Ufol w 25 Styczeń 2020, 09:35
... Przydałoby się także wrzucić powiadomienie na stronę główną. Jakby co do kogo powinienem pisać w tej sprawie na pw?
Tylko do mnie.