Tak kolejny dzień z rzędu (około tygodnia), aktualizacja menadżera nie pomogła. Deinstalacjia i zainstalowanie od nowa też. Czego to jest przyczyna? Menadżer w ustawieniach połączenie nie widzi żadnego..
Jeśli to zły dział proszę o przeniesienie.
1. Witamy na pokładzie :parrrty:
2. Jaki projekt?
3. A co jest w logach? Wklej messages/wiadomości z próby połączenia i pomyślimy.
Przydałoby się też info o twoim systemie operacyjnym, ewentualnie czy ostatnio coś zmieniałeś.....
poczytaj sobie wątek 3rni ikonka boinc z czerwonym dynksem - czy jakoś tak
http://www.boincatpoland.org/smf/boinc-manager/bm-z-czerwonym-dynksem/msg84260/#msg84260
Obecnie aktywnie liczę Aqua oraz Rossete.
OS Win 7 x64
Wiadomości- czysto ani jednej, reinstalowałem boinca myśląc że pomoże..
Jedyne co zmieniałem to podłączyłem inny dysk co skutkowało chwilową zmiana liter napędów. Podejrzewam ze boinc zmienił katalog z ważnym plikiem (do innego C:) i stąd to zamieszanie..
EDIT
http://www.boincatpoland.org/smf/boinc-manager/bm-z-czerwonym-dynksem/msg84234/#msg84234
Zastosowałem się do rad wklepując to do konsoli i nie pomogło
odinstalowanie BOINC
czyszczenie katalogow jego (recznie) + Cleaner
Instalacja nowej wersji w recznie stworzonych katalogach
Nie pomogło, czyściłem również klucze w rejestrze.
Teraz pokazuje mi wiadomość że nie mam uprawnień..
Nikt nie zna rozwiązania tutaj?
1. Czy zainstalowałeś poprawnie do osobiście stworzonych folderów? "Zaawansowane" podczas instalacji.
2. Zainstalowane jako usługa, czy odpalane jako bieżący użytkownik?
3. Czy proces boinc.exe chodzi? Jest w menedżerze zadań (wszystkich użytkowników)?
4. Czy liczą się jakieś zadania? (podprocesy boinc.exe)
EDIT
5. Tam gdzie ustawiłeś folder "data" dla boinc, sprawdź czy są i czy zawierają coś ciekawego logi stdoutdae.txt i stderrdae.txt.
EDIT2
6. Sprawdź, czy masz uprawnienia do odczytu pliku gui_rpc_auth.cfg w folderze "data" boinca.
A nie zainstalowales przypadkiem 32bitowej wersji BM?