Kto wesprze 'naszych'?
http://innpoland.pl/116977,mlodzi-polacy-w-finale-konkursu-airbusa-chca-usprawnic-wprowadzanie-pasazerow-na-poklad
https://www.airbus-fyi.com/medias/best-videos
można głosować raz dziennie?
Będę szczery do bólu: nie wiem.
zagłosowane
+1
Sorki, ale... jakoś nie pociąga mnie ich idea...
(Dodam, że dość często mi się zdarza "latać" i przyczynę zatorów widzę po prostu w braku kultury naszych rodaków)
Cytat: krzyszp w 08 Maj 2015, 00:52
Sorki, ale... jakoś nie pociąga mnie ich idea...
(Dodam, że dość często mi się zdarza "latać" i przyczynę zatorów widzę po prostu w braku kultury naszych rodaków)
Myślę że jest to problem braku odpowiedniej organizacji bo nie dotyczy tylko zachowań na pokładzie lecz także na lotnisku. Gdyby mądrze pokierować pasażerami to chaos byłby mniejszy. Z moich obserwacji również wynika że nie tylko rodacy generują ten bałagan :)
Cytat: krzyszp w 08 Maj 2015, 00:52
Sorki, ale... jakoś nie pociąga mnie ich idea...
(Dodam, że dość często mi się zdarza "latać" i przyczynę zatorów widzę po prostu w braku kultury naszych rodaków)
Tak teraz mi się przypomniało w temacie wpuszczania ludzi na pokład:
http://flightclub.jalopnik.com/mythbusters-proves-most-airlines-board-planes-all-wrong-1636981904
(linkuję artykuł podsumowujący jeden z odcinków Pogromców Mitów, ale polecam obejrzeć źródło)
najlepiej byłoby wpuszczać pasazerów wszystkimi wejsciami :D
Przecież wpuszczają...
Cytat: krzyszp w 08 Maj 2015, 09:28
Przecież wpuszczają...
Nie zawsze i nie wszędzie. Przede wszystkim nie tam, gdzie samolot jest podpięty do rękawa. Ale jak maszyna stoi na płycie, a ludzie są dowożeni do schodów, to faktycznie, bywa, że pasażerowie są wpuszczani dwoma wejściami. Tyle, że bez żadnego porządku i planu. To, co postuluje troll, wymagałoby przeprojektowania i przebudowy terminali - a pewnie i samolotów (kilka rękawów do jednej maszyny)
EDIT: i zgadzam się z LQG - polacy nie mają monopolu na głupotę i buractwo przy odprawie i boardingu. Nie są nawet gorsi pod tym względem od innych nacji. A pomysł 'naszych' w ramach akcji ma właśnie lepiej zarządzać pasażerami podczas boardingu.