Witam,
DO tej pory jakoś liczyłem BURP-a, ale od dzisiaj w momencie odpalenia Blendera wywala błąd windows i chce wysyłać raport do Microsoftu. Resetowałem projekt, kompa, ale nic to nie pomogło. Macie jakiś pomysł co to może być?
Komp AMD 64 3000 Venice, 512MB, system XP 64
nie znam sie na tyle dobrze zeby wiedziec napewno
ale wydaje mi sie ze to moze byc spowodowane wykorzystwaniem niektorych bibliotek w systemie przez jeden i drugi program... być może chcą wymuszać uzytkowanie tych samych obszarów w pamięci...
blender o ile się nie myle służy do tworzenia grafiki 3-D i do renderowania a projekt BURP... odczytuje modele 3-D z jednostek i renderuje klatki animacji itp
ze strony projektu odczytałem takie oto informacje
CytatStatus
Stage
Alpha
Rendering
Waiting: 10611 WUs
Speed:
93 frames/hour
14.02 parts/min
50.9 CPUsec/sec
Render Support
Blender - v.2.42a
przyczyna lezy według mnie w tym co pogrubiłem :P
teraz pytanie... czy teraz już wogule nie możesz uruchomić ani blendera ani BURPa czy też wykrzaczanie pojawia się tylko kiedy chcesz uruchomić oba naraz?
problem może też stwarzać 64bitowa architektura PCta
Przede wszystki, czy Yoshi odpala blendera dla siebie? Bo aplikacja BURPa, to po prostu blender ;)
w gruncie rzeczy... racja :P
co prawda okrojony bo tylko czesc odpowiedzialna za rendering ale to dalej blender :P
Na stronie projektu piszą, że ostatnia sesja została wycofana, bo nie mieściła się w zapisanych na stałe w kliencie limitach. Może o to chodzi.
z ta sesja bylo tak iz jednostki dochodzily do 0.030% i konczyly sie z bledem ale burp sam z siebie sie nie rozkladal
Cytat: "Nietoperek"z ta sesja bylo tak iz jednostki dochodzily do 0.030% i konczyly sie z bledem ale burp sam z siebie sie nie rozkladal
Potwierdzam. U mnie średnio co druga jednostka się wykrzaczała, ale nie przestawała liczyć (i zajmować tym samym czasu procesora), więc musiałem obserwować, która się akurat zwiesiła, i ręcznie je wywalać :?
Mało precyzyjnie opisałem problem. Projekt BURP korzysta z Blendera i w momencie zaprzestania liczenia np SETI, a rozpoczęcia liczenia w projekcie BURP (programem Blender) następowało wykrzaczenie tego właśnie programu. Niestety dalej wisiał w pamięci i zajmował czas procesora, a co za tym idzie komp nie mógł liczyć nic więcej :)
Ok, spróbuję włączyć na nowo BURP, może aplikacja została poprawiona i już się nie będzie wykrzaczać :)
to jest dosc stary blad kiedys przy samym przelaczeniu jednoski i jej zakonczeniu blender pozostawal w pamieci i psul ine jednostki z innych projektow - teraz zauwazylem ze blender po przelaczeniu z innego projektu psuje calkowicie jednoski - najlepiej burp'a liczyc samego bez dodatkowych projektow (najbezpieczniej)
I chyba tak będę musiał zrobić. Dzisiaj znowu mi zawisł w pamięci i nic się nie chciało liczyć. Na razie podziękuję temu projketowi i jak znajdę odpowiednią maszynę do liczenia to wrócę :)