No mam dość duży problem z tym klientem poczty a mianowicie
Komp zaliczył restart i od tego momentu wszystko wyświetla się tak jak poniżej:
[smg id=376]
Czyli brak jakichkolwiek katalogów :wth:
Próbowałem
- przywrócić kopię zapasową
- reinstalację
- odinstalowanie z usunięciem pozostałych danych ręcznie i instalację na nowo
Ciągle to samo
sprawdzanie dysków na obecność błędów? reset uprawnień do katalogów?
Sprawdź czy masz coś w katalogu w którym Thunderbird trzyma pocztę.
(Windows XP)
C:\Documents and Settings\nazwa_konta\Dane aplikacji\Thunderbird\Profiles
(Windows 7)
C:\Użytkownicy\nazwa_konta\AppData\Local\Thunderbird\Profiles
Jeżeli masz tam katalog i jakiś normalny rozmiar to powinieneś odratować dane. Możesz spróbować skopiować to na innym kompie i zainstalować Thunderbird.
Czasami pomaga zainstalowanie starszej wersji Thunderbird.
Dobrą praktyką jest oczywiście tworzenie kopii swoich wiadomości i kontaktów. Przezorni mogą od razu ustawić sobie folder z pocztą na dysku D:
[smg id=377 caption="Opcje Thunderbird -> katalog poczty"]
Problem z malware i adware w Mozilla Firefox (http://doktorproblem.pl/problem-mozilla-firefox-reklamy-wirusy-adware/)
Dzięki chłopaki za zainteresowanie
problem rozwiązał się po przywróceniu starszej kopi (około 2 tygodniowej)
Tylko zastanawiam się czemu ta zrobiona 4 dni temu nic nie naprawiała (2 dni przed awarią) :wth:
Osobiście na skrzynkach pracuję z dwóch rożnych komputerów - więc zawsze listy potrzebne przechowywane są na 2 kompach + skrzynce odbiorczej