BOINC@Poland

Inne => Archiwum => Ciekawostki => Wątek zaczęty przez: Troll81 w 29 Październik 2012, 17:55

Tytuł: X-Com za trudny
Wiadomość wysłana przez: Troll81 w 29 Październik 2012, 17:55
http://www.northamptonchron.co.uk/lifestyle/games-gaming/game-review-xcom-enemy-unknown-1-4420528

po raz pierwszy widzę by recenzent gry narzekał że gra za trudna.....

CytatXCOM: Enemy Unknown - difficult enemy types that at first you will know nothing about and what attacks they have in their arsenal.
- myślę że ktoś nie przeczytał tytułu.

CytatThey can kill aliens with a single shot, they will be able to move greater distances and provide better cover, only to be shot by a single enemy and killed and once a soldier dies, they are gone for good.
- Upsie.... tak jak w normalnej wojnie?
Tytuł: X-Com za trudny
Wiadomość wysłana przez: krzyszp w 29 Październik 2012, 18:08
Ostatnio sobie pograle troche w XCOMM sciagniety sentymentem do UFO z Amigi i moim zdaniem, nowa wersja jest... okrojona w stosunku do pierwowzoru (przynajmniej jeśli chodzi o bronie i jednostki). Natomiast zapewne jest bardziej rozbudowana AI - tego niestety nie pamiętam...

Dla chcących porównać link do poradnika Amigowego:
http://www.ppa.pl/gry/ufo-enemy-unknown-poradnik-gracza.html
... i do recenzji:
http://www.ppa.pl/gry/ufo-enemy-unknown.html
Tytuł: X-Com za trudny
Wiadomość wysłana przez: phobos w 29 Październik 2012, 19:04
Widocznie recenzent jest rozpasany przez współczesne konsolowe gnioty i jak zobaczył, że gra nie przechodzi się sama to wywiesił białą flagę i stwierdził, że za trudna.
Tytuł: X-Com za trudny
Wiadomość wysłana przez: AiDec w 30 Październik 2012, 10:06
Ja tam nie moge sie zgodzic z autorem. Raz juz przeszedlem, na normalu i to bylo banalnie proste. Banalnie. Finalowa plansze przeszedlem bez utraty jakiegokolwiek zolnierza, ba, zaden nawet nie zostal ranny! (troje stracilo kawalek zbroi)

Nie sadze zeby poziom trudny sprawil mi jakiekolwiek trudnosci. Az mi sie z tego powodu nie chce grac tego trudnego, bo to zbyt nudne jest <- takie latwe.


Autor najzwyczajniej jest totalna lama, ktory zapewne nie umie dobrze zlozyc skladu wypadowego (odpowiednie klasy) albo zbadac odpowiednich technologii w odpowiednim czasie.


Kolejna sprawa z ktora sie nie zgodze; ``Levelling up soldiers and customisation options are pointless time wasting activities (...)`` <- no......  jak ktos jest takim noobem...... ze sobie nie dobierze odpowiednich skill, to jasne ze gra jest dla niego bolesna. Jest bardzo duza roznica w strzelaniu raz z 30 metrow, a strzelaniu dwukrotnie z 10cm prosto w twarz i to w tej samej rundzie zaraz po sprincie (100% trafienia, 60% krytyk - <- dwa strzaly potrafia lupnac za 50HP! Na hita rozwalalem najciezsze behemoty!)
Tytuł: X-Com za trudny
Wiadomość wysłana przez: sknd w 30 Październik 2012, 19:04
Cytat: phobos w 29 Październik 2012, 19:04
Widocznie recenzent jest rozpasany przez współczesne konsolowe gnioty i jak zobaczył, że gra nie przechodzi się sama to wywiesił białą flagę i stwierdził, że za trudna.

otóż to XD