BOINC@Poland

Inne => Archiwum => Wątek zaczęty przez: Dario666 w 08 Marzec 2013, 08:26

Tytuł: Liczenie na Quadro - wznowienie
Wiadomość wysłana przez: Dario666 w 08 Marzec 2013, 08:26
Witam

Czytałem różne wątki na forum, ale nie doszedłem do rozwiązania.
Mam następujący problem: uruchamiam 1 x PPS (PrimeGrid CUDA32) na Quadro 600 i obciążenie grafy jest takie, że cholernie tnie nawet przy przesuwaniu okien, a CPU ma obciążenie 2%.   
Tytuł: Liczenie na Quadro - wznowienie
Wiadomość wysłana przez: stiven w 08 Marzec 2013, 10:10
Na słabszych kartach tak jest i niewiele da się z tym zrobić. Na mocniejszych efekt, o którym piszesz znika.

Częściowym rozwiązaniem jest wpisanie w preferencjach lokalnych "tylko kiedy komputer pozostaje nieużywany przez nie mniej niż 0.01". W niektórych projektach powoduje to jednak, że próbka nie policzy się nigdy jeśli będziesz myszką ruszać. Nie pamiętam jak to jest w przypadku PPS bo dawno go nie liczyłem.
Tytuł: Liczenie na Quadro - wznowienie
Wiadomość wysłana przez: Dario666 w 08 Marzec 2013, 11:55
No chyba Quadro 600 nie jest taką słabą kartą.
Tytuł: Liczenie na Quadro - wznowienie
Wiadomość wysłana przez: Troll81 w 08 Marzec 2013, 12:21
quadro 600 bazuje na procesorze GF108 czylitym samym co 430

Model Quadro 600, bazujący na procesorze graficznym GF108, ma już jedynie 96 rdzeni CUDA, również 1 GB pamięci, ale tym razem jedynie DDR3. Wpływa to na przepustowość, która wynosi 25,6 GB/s.

Ponadto Quadro żre tylko 40W co sugeruje ze jest odpowiednikiem 430, czyli karty z niskiej półki. NV460 żre już 120 W.... ale tam przycinania nie uświadczysz.....
Tytuł: Liczenie na Quadro - wznowienie
Wiadomość wysłana przez: stiven w 08 Marzec 2013, 12:32
Aż tak słabą nie ale aplikacje Primegrida są tak napisane, że wyciskają wszystkie moce zarówno w GPU jak i z CPU. Zrobiłem na gt430 coś koło 4,5 mln punktów w tym podprojekcie i jest dokładnie tak jak napisał Troll.
Przymulanie jest znacznie mniejsze w Milce, Einsteinie i Albercie (można liczyć 2 WU naraz z niewielkim wzrostem wydajności) oraz Collatz. Z tego co pamiętam GPUGrid i WCG mulą jeszcze bardziej.
Tytuł: Liczenie na Quadro - wznowienie
Wiadomość wysłana przez: pszyklejony w 08 Marzec 2013, 12:39
Małe porównanie

http://www.solidsmack.com/wp-content/uploads/2010/10/nvidia-quadro-line.jpg