Aktualności:

Nowy polski projekt BOINC - Universe@Home

Menu główne
Menu

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wiadomości Menu

Wiadomości - apohawk

#2921
Spróbowałbym u siebie Win7 64, ale nie chce mi się na razie 500pln wywalać.
Moja niechęć do Visty bierze się głównie z jej przymusowej obecności na laptopach i upierdzie jaki sprawia z perspektywy helpdesku, który jest wystarczająco uciążliwy z powodu laptopów będących laptopami :P
Może to faktycznie kwiestia przyzwyczajenia, zobaczę kiedyś jak załatwię sobie Win7 64, ale to nie prędko.
#2922
Jak widzę takie chwyty, to aż chcę liczyć SETI  XD
#2923
Mnie tam NFS liczy się dobrze. Jedyne "problemy" to SIMAP, który jak na złość cały czas ma zadania i jeszcze przez jakiś czas będzie mieć, pewnie aż do albo i dłużej, i tu drugi problem, wyścigu w PrimeGrid. Gdyby nie to, to celowałbym w pierwszą 30. w PM w tym miesiącu.

U mnie wszystko chodzi na fabrycznych prędkościach, więc problemy overclockerów mnie nie dotyczą :P
#2924
Mój głos poszedł na Einsteina. Znudziła mnie ta propaganda malarii  XD
#2925
Archiwum / Odp: User of the day
08 Luty 2010, 22:41
Cytat: sciagacz w 14 Styczeń 2010, 22:53
nie przegapi od wczoraj wiem bo maila mam
A dzisiaj przegapisz ?  XD
Mnie się udało zostać UotD w NFS, taki Projekt Miesiąca to ja rozumiem  ;D
#2926
Poszukiwanie zdrowego rozsądku w trybach biurokracji zżerającej ten kraj nie ma sensu. Racjonalny tok myślenia i dowodzenia jest bezużyteczne w starciu z głupotą przepisów i urzędników wykonujących te przepisy, poganiane kreatywnością osób te przepisy tworzących.
#2927
Cosmology@home / Odp: profil w cosmo
06 Luty 2010, 12:38
Wczoraj zmieniałem profil w Cosmo bez problemów.
A captcha w Cosmo po prostu ma czarną czcionkę i czarne tło. Wystarczy zaznaczyć tekst i wszystko widać.
#2928
A wgraj no starszy BIOS.
Ja jakoś nie mam szczęścia do aktualizacji BIOSów, jedyne co mi to przyniosło na obecnej płycie to wolniejszy włączanie komputera podczas POST.
#2929
Archiwum / Odp: User of the day
05 Luty 2010, 20:49
Ano powrzucałem sobie do profili ten banerek, ale się nie wyświetla, bo jest za daleko, a na stronach głównych obcinają profil.

Teraz wrzuciłem na samą górę, to się wyświetla, ale niewiele więcej :)


I'm from Poland and I'm a linux sysadmin.
My interests and...

Reszta ucięta. Jakby dało się tego urla do obrazków skrócić, to zmieściłoby się trochę więcej znaków...
Czas na mozolną zmianę profili we wszystkich projektach, dobrze, że nie liczę 50 jak niektórzy   XD
#2930
Archiwum / Odp: User of the day
05 Luty 2010, 18:24
UotD  w Enigma@Home i Ralph@Home tego samego dnia, czyli dzisiaj  ;D
Chyba muszę zmienić profile, bo niewiele na nich widać na stronach głównych projektów.
#2931
Archiwum / Odp: nowa kart i problem
05 Luty 2010, 17:38
Olej  ustawianie xmli, zapuść milkę na tym co serwer zapodaje.
U mnie wciąż jest 9.12, więc tylko to mogę polecić.
#2932
Archiwum / Odp: nowa kart i problem
05 Luty 2010, 15:29
Cytat: Tomasz R. Gwiazda w 04 Luty 2010, 22:20
jak mialem 4850 (nadal ja mam) na jednym kompie, mialem zwisy co prawda BOINCA, tak troche obraz zamarzal a potem juz nie liczyl projektu a czas obliczen rosl w nieskonczonosc. Restart boinc byl rozwiazaniem doraznym. A wszystko zaczelo dzialac jak przeinstalowalem kompa (wywalilem 2dyski w raid) i wsadzilem 1 dysk i zainstalowalem Win7
Też tak swego czasu miałem, ale to raczej wina aplikacji liczącej się na GPU. Zanim MW wrzuciło stabilną wersję .21, to te "optymalki" uruchamiane przez app_info.xml wywalały się zawsze w ten sposób po kilkunastu sekundach. Collatz robił mi taki numer mniej więcej raz na dwa tygodnie. Odkąd CC wypuścili wersję 2.09 i w tym samym czasie wgrałem Catalyst 9.12, to nie miałem awarii GPU ani razu.

Trollu, u mnie możesz potestować, zobaczymy czy szybciej liczy 4850 czy 4770 ;) Zasilacz też możesz przytachać.
#2933
Google twierdzi, że nie. http://www.geeks3d.com/20091014/radeon-hd-5770-has-no-double-precision-floating-point-support/
#2934
Archiwum / Z życia wzięte ;)
03 Luty 2010, 22:16
Było to kilka dni temu.

Zazwyczaj włączam kompa rano, przejrzę forum, jedno, drugie, maila przy śniadaniu i zostawiam włączonego, żeby sobie liczył, kiedy ja idę do pracy. Lecz ostatnio po przyjściu z pracy witał mnie smutny widok wyłączonego kompa, wg historii zgłaszania zadań do MW (1 WU raportowane co ok. 4 minuty, czyli dokładność czasu wcale nie najgorsza ;)) tak po południu, a jednego dnia to nawet przed 10. Ponieważ nie dało rady w ciemno zgadywać, czemu komputer wyłączył się kilka godzin temu, to pozostało czekać.
Dnia 3. czy 4. w godzinach wieczornych, gdy odszedłem od kompa na 2 metry, słyszę nagle "dżłuuu...", wyłączył się "mam cię!". Włączam, zaglądam do BIOSu i HW Monitor widzę temperaturę CPU ponad 60 st. C, a powinno w takiej sytuacji być góra 50, więc wniosek, "czas przyjrzeć się temperaturze CPU".
Nie miałem natenczas żadnego programu do monitorowania temperatury CPU. Spróbowałem CPU-Z, który miał wszystko poza aktualnymi temperaturami CPU. Następny był CoreTemp, który pokazał mi to, czego się obawiałem. Bez BOINCa temperatura rzędu 60C, a pod obciążeniem nawet 80C, wyłączał się chyba przy 85C.
Tak więc na piątek wieczór zaplanowałem czyszczenie kompa.
Otwieram, patrzę na wiatrak na CPU i oczysta sprawa, w wiatraku jest więcej kurzu niż powietrza.
Trza to jakoś wyczyścić. Wiatrak, który był dołączony do procesora ("BOX"), składał się, jak wiele mu podobnych, z kawałka żelastwa i wiatraka właściwego. Wiatrak właściwy przytwierdzony był do żelastwa, czymś co przypominało zwykłe śrubki. Jednak nie były to chyba zwykłe śrubki, gdyż moje próby odkręcenia w/w skończyły wywierceniem płytkich wzorów w w/w.
Cóż zrobić, trzeba zdjąć całość. Owa całość łączy się z procesorem warstwą mazi termoprzewodzącej... która skleiła się z procesorem dość mocno. Wobec tego na przemian próbowałem odkręcić śróbki i odczepić wiatrak od CPU/płyty głównej, z każdą iteracją zwiększając siłę i śmiałość poczynań, zgodnie z zasadą "nic na siłę, weź większy młotek".
Powyższe zmagania zdecydowanie wygrywa maź termoprzewodząca, która dała radę utrzymać CPU przy wiatraku, pomimo iż wiatrak w końcu wyciągnąłem (chyba ok. 3. iteracji), a CPU w gnieździe jest trzymane jakimś dziwnym mechanizmem, którym steruje się wajchą, do której nijak da się dostać nie zdejmując wcześniej wiatraka.
Po oczyszczeniu wiatraka ze złożonych tworów kurzopodobnych, nastał czas przemyśleć jak włożyć ten układ z powrotem. Próba włożenia układu w całości, dokładnie tak jak wyszedł skończyła się wygięciem kilku nóżek CPU. W tym momencie zaczynałem zdawać sobie sprawę z istnienia możliwości, że mogę nie mieć kompa w weekend i/lub trzeba będzie wyłożyć trochę kasy na nowy CPU i płytę główną, bo obecna obsługuje chyba tylko AM2.
Po kilku iteracjach następujących na przemian prób wciśnięcia śrubokręta między CPU a wiatrak oraz oderwania CPU od wiatraka za krawędzie CPU, zgodnie z wcześniej przytoczoną zasadą, udało mi się oddzielić jedno od drugiego.
Nóżki wyprostowałem śrubokrętem, włożyłem CPU do gniazda, wajcha dokująca na miejsce, względnie wyrównałem maź termoprzewodzącą, założyłem wiatrak, kolejna wajcha, tym razem dociskająca wiatrak do CPU, też na miejsce, włączam prąd w zasilaczu, włączam komputer, włączają się wiatraczki, diody i... tyle. Ekran czarny, CPU nie działa. Wyżej opisana wizja zaczyna nabierać kształtów.
Kierowany starą zasadą "jak już zepsułeś, to poeksperymentuj jeszcze trochę", zacząłem próby w wyjmowaniem i ponownym wkładaniem CPU do gniazda, a nuż coś niestykało ?
Podczas jednej z takich prób zauważyłem, że komputer się włącza normalnie, o ile wiatrak do CPU nie jest zamontowany, czyli jest nadzieja. Dalej okazało się, że komputer się włącza, o ile wiatrak nie jest dociśnięty do CPU przez tę wajchę, może być na zaczepach, ale nie może być dociśnięty.
Próbowałem dalej, bo tak wiatrak wiszący sobie luzem, to trochę dziwnie mi się wydawało. Na włączonym kompie sprawdzałem, w którym momencie komputer zdechnie, kiedy przełączam wajchę. Niestety komputer zdychał bardzo deterministycznie w tym samym momencie i moje plany dobrze zamocowanego wiatraka przepadły.
Zostawiłem więc ten wiatrak w mocowaniu nie do końca właściwym i postanowiłem przebadać temperaturę CPU podczas nie obciążonej pracy oraz przy włączonym BOINCu.
Ku mojemu zdziwieniu system pracował bardzo stabilnie i utrzymywał temperaturę CPU w okolicach 55-60 stopni C pod pełnym obciążeniem ze strony BOINCa.
I tak już zostało  ;D
#2935
Archiwum / Odp: nowa kart i problem
03 Luty 2010, 20:44
Niech Ci ten komputer jeszcze przez parę dni nie działa, to Cię przegonię  %)

Wymieniłbym pewnie zasilacz na Twoim miejscu, mi 4850 chodzi ładnie na 440W zasilaczu, ale ja mam 65 watowego AMD Athlon 64 X2 4800+, a nie intelowskiego poczwórnego pożeracza prądu ;)
#2936
Na serwerze wciąż są WU do pobrania (ok. 47k). Ci z aspiracjami do 1. miejsca w Polsce łapać, póki są! ;D
PM ma pecha.
#2937
Nie widzę potrzeby korzystania z czegokolwiek na tej liście, czego nie można zrobić z miesięcznym opóźnieniem, a dostęp do "THE END" powiniem być za wszelką cenę ograniczony. Nie widzę sensu zmian w tym zakresie.
#2938
Cytat: Troll81 w 02 Luty 2010, 12:17
Chciałbym tylko wspomnieć że finansowaniem leczenia malarii jak dotychczas nikt nie jest zainteresowany, w przeciwieństwie do leku na łysienie czy potencje. Dziec z Afryki nie zapłacą 40 dolców za dawke leku........
Jeśli dobrze zrozumiałem http://www.malariacontrol.net/ to ich też nie interesuje leczenie, a tylko stworzenie modelu rozprzestrzeniania się maliarii.
Jak się chce zająć leczeniem chorób poprzez boinc, to lepiej chyba Rosetta@Home, POEM i inne białkowo-biochemiczne projekty. Większość, jeśli nie wszystkie, prowadzą badania, których wyniki mają być powszechnie dostępne (co nie oznacza leków za darmo, jak niektórzy by chcieli). Firmy farmaceutyczne są chyba raczej zainteresowane patentowaniem leków i zatrzymywanie wyników dla siebie niż leczeniu ludzi. Że przypomnę wniosek z "Johnny Mnemonic": opłacalniej jest ludzi leczyć niż wyleczyć...

Ale że nie tylko o leczenie ludzkości w boincu chodzi :P to może w marcu Einstein, a Rosetta w kwietniu ?
#2939
Dolnośląskie przyspiesza!  :attack: Czas przejąć pozycję 7.

Proszę moda jakiegoś o przeniesienie komentarzy z wątku z wynikami oraz o przypięcie wątku z wynikami, bo ginie co chwila, a nie ma sensu spamować tam, tylko po to, by nie ginął w archiwach. Dzięki.
#2940
Hmm... wacham się pomiędzy agitacją malarii a dyskretnym poparciem dla Einsteina (6 głosów w poprzednim głosowaniu), którego lubię... help. Możeby tak jednak Einstein ?
#2941
Dorzuciłem 30pln
mam nadzieję, że dojdzie, bo jeszcze nie robiłem przelewów przez ipko  %)
#2942
Czyli, że za rok mu przejdzie ochota i skończy czas wolny ?
#2943
Cytat: Niekumaty Burak w 01 Luty 2010, 01:37
Cytat: legis w 31 Styczeń 2010, 22:42
Pod głosowanie mogły by podlegać tylko projekty w których mozemy podskoczyć w rankingu.
Właśnie zaczęliśmy głosować na projekt marca. Agituj projekt w którym możemy podskoczyć. Poprę twój głos. Dlatego na razie wstrzymuję się z głosowaniem.
I dokładnie po to demokratycznie wybraliśmy tę wolność. Chcesz czegoś ? Agituj!
#2944
Może ktoś poagitować na rzecz czegoś innego niż WCG ? Jak sobie pomyślę, że na walidację WU wymagają 10 przeliczeń to mnie trafia. W Rosecie wystarczy 1, czyli gdybyśmy liczyli Rosettę zamiast WCG to wynaleźlibyśmy 10x razy tyle leków/whatever...
Chyba przejąłem awersję do WCG od Zareckiego.
#2945
NFS nie ma na liście projektów, a te 11 to na 99% przeoczenie. Czepialscy  %)
#2946
Projekt miesiąca / Odp: Gdzie sens?
01 Luty 2010, 00:16
W poszukiwaniu sensu tego wyboru proponuję zapoznanie się kampanią wyborczą tamtego miesiąca http://www.boincatpoland.org/smf/projekt-miesiaca/glosowanie-na-projekt-stycznia/
Chodziło raczej o drugie miejsce, a nie o pierwsze.
#2947
Cytat: Piotr R. w 31 Styczeń 2010, 22:55
Popieram Trolla. Mam tylko taką mała prośbę może ktoś zebrał by do kupy te nasze wszystkie ustalenia.
1. Wszystkie projekty są równe i można na nie głosować
2. Na projekt miesiąca oddaje się jeden głos którego nie można wycofać.
3. Glosowanie odbywa się przez 25 dni w miesiącu poprzedzającym.   ?
4. Głosy na nie wybrane projekty przechodzą przez następne  sześć miesięcy.
5. Coś jeszcze ?
Zbierzmy to do kupy i niech będzie w jednym miejscu.
Wg ankiet w tym dziale i mej panięci ;)
1. "Wszystkie projekty są równe i można na nie głosować*" (patrz p.5)
2. "Na projekt miesiąca oddaje się jeden głos którego nie można wycofać."
3. "Glosowanie odbywa się przez 25 dni w miesiącu poprzedzającym."
4. "Głosy przechodzą przez jeden miesiąc."
5. "Projekty zwycięskie wypadają z głosowania na sześć miesięcy."
#2948
Archiwum / Odp: ATI Catalyst 10.1
31 Styczeń 2010, 18:41
Od Sapphire'a sterowników 10.1 nie ma dla mojej karty, więc nie ma o czym mówić ;)
#2949
SIMAP@home / Odp: Jednostki - będzie praca
31 Styczeń 2010, 14:47
WU miały być "rano", ale dopiero teraz się załapałem. 60 nowiutkich wu do przeliczenia, więc PM ucierpi  XD
Łapać, póki są!
#2950
I kolejna seria wyników:

WinXP 64, radeon 4850
Catalyst 9.12

Obciążenie CPU: 50% rdzenia
Obciążenie GPU: ok. 45%

Keep up the good work!  :respect:

pojawił się AP26-checkpoint.txt366385 366384 0

stderr.txtCan't open init data file - running in standalone mode
AP26 Search 0.4.5 adapted for ATI GPU by Sebastian Jaworowicz
Code by Jaroslaw Wroblewski

CAL Runtime: 1.4.515
Found: 1 device(s)

Device 0: ATI Radeon HD 4700/4800 (RV740/RV770) 1024 MB local ram (remote 64 MB  cached + 1024 MB uncached)
GPU core clock: 650 MHz, memory clock: 1000 MHz
Single precision FLOPS: 1040000 Double precision FLOPS: 208000 (GPU supporting double precision)

Starting WU (K= 366384 - 366384 shift 0) on GPU 0
PrimeTest time: 25.862614  [K=366384]
Total time: 166.524785
called boinc_finish


konsola[0] GPU time: 17.842999
NumList size: 7923
[1] GPU time: 1.196776
NumList size: 15338
[2] GPU time: 1.176018
NumList size: 24043
[3] GPU time: 1.143830
NumList size: 31031
[4] GPU time: 1.259845
NumList size: 40382
[5] GPU time: 1.090101
NumList size: 50972
[6] GPU time: 1.152581
NumList size: 58258
[7] GPU time: 1.112349
NumList size: 65925
[8] GPU time: 1.187573
NumList size: 74091
[9] GPU time: 1.198023
NumList size: 84345
[10] GPU time: 1.148534
NumList size: 96492
[11] GPU time: 0.000000
NumList size: 96492
[12] GPU time: 0.000000
NumList size: 96492
[13] GPU time: 1.198203
NumList size: 106145
[14] GPU time: 1.246668
NumList size: 115650
[15] GPU time: 1.351193
NumList size: 126969
[16] GPU time: 1.391201
NumList size: 139023
[17] GPU time: 1.197625
NumList size: 149246
[18] GPU time: 1.275139
NumList size: 158266
[19] GPU time: 1.224576
NumList size: 172084
[20] GPU time: 1.232327
NumList size: 180764
[21] GPU time: 1.150238
NumList size: 193066
[22] GPU time: 1.112735
NumList size: 204981
[23] GPU time: 1.182096
NumList size: 213292
[24] GPU time: 1.164259
NumList size: 222298
[25] GPU time: 0.000000
NumList size: 222298
[26] GPU time: 1.227753
NumList size: 231618
[27] GPU time: 1.349585
NumList size: 239912
[28] GPU time: 1.465378
NumList size: 247198
[29] GPU time: 1.368686
NumList size: 255154
[30] GPU time: 1.304912
NumList size: 265704
[31] GPU time: 1.240864
NumList size: 276293
[32] GPU time: 1.254209
NumList size: 288109
[33] GPU time: 1.286089
NumList size: 299465
[34] GPU time: 1.246655
NumList size: 309840
[35] GPU time: 1.291687
NumList size: 319135
[36] GPU time: 1.366284
NumList size: 328300
[37] GPU time: 1.265670
NumList size: 335982
[38] GPU time: 1.095159
NumList size: 345409
[39] GPU time: 1.066127
NumList size: 355397
[40] GPU time: 1.183204
NumList size: 364819
[41] GPU time: 1.273312
NumList size: 374803
[42] GPU time: 1.256183
NumList size: 383695
[43] GPU time: 1.283695
NumList size: 396427
[44] GPU time: 1.366941
NumList size: 404438
[45] GPU time: 1.322882
NumList size: 415817
[46] GPU time: 1.401468
NumList size: 426227
[47] GPU time: 1.294616
NumList size: 436961
[48] GPU time: 1.434847
NumList size: 446744
[49] GPU time: 1.355176
NumList size: 457645
[50] GPU time: 1.258984
NumList size: 467374
[51] GPU time: 1.145543
NumList size: 477066
[52] GPU time: 1.138615
NumList size: 486575
[53] GPU time: 1.281832
NumList size: 498735
[54] GPU time: 1.355874
NumList size: 509733
[55] GPU time: 1.300981
NumList size: 518781
[56] GPU time: 1.206671
NumList size: 531398
[57] GPU time: 1.368564
NumList size: 539199
[58] GPU time: 1.302702
NumList size: 549329
[59] GPU time: 1.341813
NumList size: 559533
[60] GPU time: 1.305289
NumList size: 571127
[61] GPU time: 1.291756
NumList size: 580751
[62] GPU time: 1.339288
NumList size: 591368
[63] GPU time: 1.299526
NumList size: 600840
[64] GPU time: 1.195361
NumList size: 612301
[65] GPU time: 0.000000
NumList size: 612301
[66] GPU time: 1.187748
NumList size: 621869
[67] GPU time: 1.216270
NumList size: 633087
[68] GPU time: 1.180253
NumList size: 645241
[69] GPU time: 1.212625
NumList size: 657839
[70] GPU time: 1.238645
NumList size: 670585
[71] GPU time: 1.387419
NumList size: 677782
[72] GPU time: 1.263928
NumList size: 690649
[73] GPU time: 1.184490
NumList size: 701943
[74] GPU time: 1.245418
NumList size: 709875
[75] GPU time: 1.350996
NumList size: 717577
[76] GPU time: 1.158592
NumList size: 730547
[77] GPU time: 1.143802
NumList size: 740243
[78] GPU time: 0.000000
NumList size: 740243
[79] GPU time: 0.000000
NumList size: 740243
[80] GPU time: 1.097088
NumList size: 750912
[81] GPU time: 1.142611
NumList size: 759204
[82] GPU time: 1.213463
NumList size: 768469
[83] GPU time: 1.271039
NumList size: 776561
[84] GPU time: 1.237324
NumList size: 784373
[85] GPU time: 1.230634
NumList size: 792468
[86] GPU time: 1.023276
NumList size: 803364
[87] GPU time: 1.080883
NumList size: 811589
[88] GPU time: 1.078839
NumList size: 821337
[89] GPU time: 1.169427
NumList size: 828438
[90] GPU time: 1.277135
NumList size: 835730
Total time: 166.524785

#2951
Archiwum / Odp: Legalność systemu...M$
24 Styczeń 2010, 11:30
Nie wiem czy płytka jest potrzebna do tego, aby system był legalny.
Mam z czasów studenckich XP64 w ramach MSDN AA, za friko, bez płyty, bez naklejki, bez płytki, bo ściągnięty przez net, 100% legalny do użytku prywatnego. Nie mogę jedynie pisać na tym oprogramowania, na którym bym chciał zarabiać. Zgodnie z umową, mogę z zainstalowanego oprogramowania korzystać i po studiach, tylko nowego mi nie dadzą ;)
Olać płytkę, jakiś wymóg zaściankowego prokuratora, czy jak ?
#2952
Zdobycze / Odp: 2 500 000 [Milionerzy x 2,5]
23 Styczeń 2010, 16:29
Gratulacje  :parrrty:
#2953
Wizytówki / Odp: menio
21 Styczeń 2010, 22:46
witaj na pokładzie!  :parrrty:
#2954
Dla wsparcia/pomocy w liczeniu, z powszechnej potrzeby bycia w stadzie, dla zabawy  ;D
Takie wymuszanie lojalności więcej ludzi zrazi niż zatrzyma.
#2955
Cytat: BOINC@POLAND[HA$] w 21 Styczeń 2010, 21:23
sam sam.. jak najbardzej....
dlatego trzymajmy sie kupy.....
zabawa jest przednia i czekajmy jak milka padnie na pare dni.... ;)
Jak milka padnie, to będę liczył collatza i na odwrót. Mam włączone oba projekty na GPU z przewagą MW 7:1, więc awaria jednego projektu mi nie straszna XD

Cytat: Pantarhei w 21 Styczeń 2010, 21:34
A ja sądzę, ze nasza drużyna to nie poczekalnia i jesli ktoś liczył pod jej banderą
Korzystał z pomocy członków to przyzwoicie cz sie zachował podając powody jej opószczenia.
Minimum lojalności obowiazuje.
Powody opuszczenia też mnie ciekawią, może dałoby się nawet jakieś wnioski wyciągnąć, ale "minimum lojalności" nie obowiązuje. To prywatna sprawa kto który team wspiera i nie chcę, aby wymogiem stało się "pamiętaj, że przyłączając się do nas, będziesz musiał podawać powody odejścia", bo tu przecież nie o to chodzi.
sesef z pomocy korzystał, a także sporo dla teamu i BOINCa robił i wciąż robi, aplikacja dla ATI do AP26 piechotą nie chodzi, tak więc "szacun i wróć do nas" ;D
#2956
Archiwum / Odp: Profile w projektach
21 Styczeń 2010, 21:39
Dzięki za sugestię i gotowy kod eclipse99  ;D
Wrzuciłem do swoich profili, ale nie wszędzie się pokazało, pomimo "congratulations", "succesful", itp. zobaczymy za parę dni, czy zadziałało wszędzie.
#2957
Cytat: sesef w 21 Styczeń 2010, 20:38Przypuszczam, że tutaj chodzi o mnie, więc odpowiem dla twojej wiedzy do GF nie przeszedłem z powodu na miejsce/punkty czy RAC, więc proszę takie stwierdzenia pozostaw dla siebie jak nie masz wszystkich informacji na dany temat.
Ja bym tam z chęcią poznał powody migracji, ale jak Troll zauważył, to prywata, więc pozostaje mi powiedzieć jedno...
sesef, wróć ;D
#2958
Archiwum / Odp: MilkyWay na ATI "stabilne"
21 Styczeń 2010, 20:38
Dziwna sprawa. Pewnie najlepiej zacząć od aktualizacji sterowników i całej reszty. Sprawdzić też priorytet na jakim aplikacja wgrywająca dane do GPU chodzi na CPU, domyślnie jest chyba normal. Jakby ten proces był zadławiony, to to by miało częściowo sens. Częściowo, bo jeden rdzeń powinien to obsłużyć chyba. Aplikacje liczące czysto na CPU domyślnie chodzą z priorytetem idle, więc to ma jeszcze mniej sensu ;)
U mnie cały czas liczą się inne projekty na CPU (SETI, Rosetta, Ralph, POEM, Spinhedge, projekt miesiąca czasami), więc na próbę wyłączyłem wszystkie WU na CPU i czas MW był w normie.
Czas na aktualizację wszystkiego.
#2959
I kolejne wyniki:

Karta: 4850
OS: WinXP64

Obciążenie GPU: 40-45% wg RivaTuner, jest postęp, ale jest też dużo miejsca na poprawę ;)
(rivatuner pokazuje mi obciążenie GPU ok. 20-25%, kiedy nic poza windowsem się nie liczy na GPU, nie wiem czy to normalne)
Obciążenie 1 rdzenia CPU: 40-50%

Porównując Totaltime, to jest to więcej niż kilka procent  :parrrty:

stderr.txtCan't open init data file - running in standalone mode
AP26 Search 0.4.2 adapted for ATI GPU by Sebastian Jaworowicz
Code by Jaroslaw Wroblewski

CAL Runtime: 1.4.515
Found: 1 device(s)

Device 0: ATI Radeon HD 4700/4800 (RV740/RV770) 1024 MB local ram (remote 64 MB  cached + 1024 MB uncached)
GPU core clock: 650 MHz, memory clock: 1000 MHz
Single precision FLOPS: 1040000 Double precision FLOPS: 208000 (GPU supporting double precision)

Starting WU (K= 366384 - 366384 shift 0) on GPU 0
PrimeTest time: 22.355025  [K=366384]
Total time: 171.210608
called boinc_finish


SOL-AP26.TXT11 366384 6998839830228583
10 366384 785468127438811
25 366384 6171054912832631
10 366384 1459178643530617
10 366384 9735298495263823
10 366384 1727805601738891
10 366384 2138118918508471
11 366384 3007107694524497
10 366384 1255892682660361
11 366384 7036595108074969
10 366384 8188609810134857
10 366384 2411963918614357
10 366384 13700995611657901
14 366384 15879407069784169
11 366384 6250872237076277
10 366384 11977568522771779
10 366384 1540799946122147
12 366384 14782924219657043
13 366384 2167218735183577


stdout[0] GPU time: 20.068729
NumList size: 9028
[1] GPU time: 1.312739
NumList size: 15763
[2] GPU time: 1.351717
NumList size: 23120
[3] GPU time: 1.279822
NumList size: 31461
[4] GPU time: 1.337044
NumList size: 40902
[5] GPU time: 1.264171
NumList size: 48854
[6] GPU time: 1.284298
NumList size: 59773
[7] GPU time: 1.405604
NumList size: 70270
[8] GPU time: 1.346994
NumList size: 79677
[9] GPU time: 1.332832
NumList size: 86924
[10] GPU time: 1.302259
NumList size: 93690
[11] GPU time: 0.000000
NumList size: 93690
[12] GPU time: 0.000000
NumList size: 93690
[13] GPU time: 1.327918
NumList size: 99662
[14] GPU time: 1.450732
NumList size: 106947
[15] GPU time: 1.434462
NumList size: 116700
[16] GPU time: 1.513092
NumList size: 128792
[17] GPU time: 1.467436
NumList size: 136135
[18] GPU time: 1.387802
NumList size: 145019
[19] GPU time: 1.341416
NumList size: 154060
[20] GPU time: 1.383248
NumList size: 165424
[21] GPU time: 1.435767
NumList size: 173840
[22] GPU time: 1.451290
NumList size: 182107
[23] GPU time: 1.389316
NumList size: 189811
[24] GPU time: 1.272623
NumList size: 196824
[25] GPU time: 0.000000
NumList size: 196824
[26] GPU time: 1.280333
NumList size: 203898
[27] GPU time: 1.404469
NumList size: 211331
[28] GPU time: 1.481024
NumList size: 218205
[29] GPU time: 1.509315
NumList size: 226667
[30] GPU time: 1.480370
NumList size: 235206
[31] GPU time: 1.457903
NumList size: 243998
[32] GPU time: 1.462377
NumList size: 250427
[33] GPU time: 1.477515
NumList size: 258464
[34] GPU time: 1.388923
NumList size: 268433
[35] GPU time: 1.495816
NumList size: 276783
[36] GPU time: 1.490359
NumList size: 286229
[37] GPU time: 1.455648
NumList size: 293760
[38] GPU time: 1.290453
NumList size: 302359
[39] GPU time: 1.290042
NumList size: 308678
[40] GPU time: 1.362920
NumList size: 317152
[41] GPU time: 1.577131
NumList size: 326840
[42] GPU time: 1.477082
NumList size: 332706
[43] GPU time: 1.430428
NumList size: 341215
[44] GPU time: 1.481268
NumList size: 349111
[45] GPU time: 1.518159
NumList size: 356348
[46] GPU time: 1.460254
NumList size: 362525
[47] GPU time: 1.492533
NumList size: 370084
[48] GPU time: 1.496155
NumList size: 379791
[49] GPU time: 2.264996
NumList size: 390001
[50] GPU time: 1.723957
NumList size: 400241
[51] GPU time: 1.635873
NumList size: 409861
[52] GPU time: 1.579765
NumList size: 418960
[53] GPU time: 1.404149
NumList size: 427819
[54] GPU time: 1.495340
NumList size: 434831
[55] GPU time: 1.487992
NumList size: 442769
[56] GPU time: 1.480676
NumList size: 451882
[57] GPU time: 1.470553
NumList size: 460173
[58] GPU time: 1.482329
NumList size: 467959
[59] GPU time: 1.468039
NumList size: 475533
[60] GPU time: 1.512973
NumList size: 482979
[61] GPU time: 1.725257
NumList size: 494264
[62] GPU time: 1.508734
NumList size: 501838
[63] GPU time: 1.408805
NumList size: 508552
[64] GPU time: 1.442520
NumList size: 520880
[65] GPU time: 0.000000
NumList size: 520880
[66] GPU time: 1.651005
NumList size: 530498
[67] GPU time: 1.526321
NumList size: 542510
[68] GPU time: 1.374614
NumList size: 552700
[69] GPU time: 1.417716
NumList size: 559878
[70] GPU time: 1.376208
NumList size: 568094
[71] GPU time: 1.279688
NumList size: 577847
[72] GPU time: 1.029864
NumList size: 587169
[73] GPU time: 1.031307
NumList size: 596053
[74] GPU time: 1.029597
NumList size: 605780
[75] GPU time: 1.373714
NumList size: 613614
[76] GPU time: 1.430095
NumList size: 621559
[77] GPU time: 1.293600
NumList size: 628811
[78] GPU time: 0.000000
NumList size: 628811
[79] GPU time: 0.000000
NumList size: 628811
[80] GPU time: 1.319468
NumList size: 636342
[81] GPU time: 1.281513
NumList size: 643705
[82] GPU time: 1.274741
NumList size: 650690
[83] GPU time: 1.328654
NumList size: 657134
[84] GPU time: 1.302470
NumList size: 664270
[85] GPU time: 1.312868
NumList size: 670504
[86] GPU time: 1.289840
NumList size: 678343
[87] GPU time: 1.313102
NumList size: 683956
[88] GPU time: 1.290551
NumList size: 690012
[89] GPU time: 1.328269
NumList size: 696008
[90] GPU time: 1.305902
NumList size: 701885
Total time: 171.210608


#2960
Archiwum / Odp: Profile w projektach
18 Styczeń 2010, 22:45
Pomysł dobry.
Dorzucę banerek i url w wolnej chwili do swoich profili.