Aktualności:

Nasz kanał IRC - Porozmawiaj z nami.

Menu główne
Menu

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wiadomości Menu

Wiadomości - mindc

#81
opps, przegapiłem
200k temu, pękło 15kk  ;D
#82
Zdobycze / Odp: 1 000 000 [Milionerzy]
30 Marzec 2009, 13:58
ufff, ja też dociągnąłem SETI do 1kk
teraz czas na POEM, będzie jeszcze większe ufff  ;D
#83
PrimeGrid / Odp: AP26 search
20 Luty 2009, 19:09
@sesef
jasne, ślij te GMP  ;D

testy które robiłem ze swoją aplikacją wyglądają następująco
(linux 2.4, x86, mielenie dołączonego pliku testowego):

ap26 stock : ~1500sec
ap26 moja kompilacja: ~1600sec
ap26 moja kompilacja z ssse3: ~1400sec

nie wiem jak podpiąć pliki w assemblerze, bo brakuje w źródłach pliku asm.h i pluje się że funkcja OKOK101 jest niezdefiniowana,
może wtedy byłoby szybciej

#84
PrimeGrid / Odp: AP26 search
20 Luty 2009, 14:22
ponieważ powyższa binarka została skompilowana bez boinca  ;D
trzeba było wziąć sprawę w swoje ręce...

tutaj możecie znaleźć binarki na linuxa x86: http://zeus.mindc.net
skompilowane statycznie, chodzą na jajku 2.4

:attack:
#85
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
19 Luty 2009, 13:31
heh, przez dwa miechy było ok, a teraz coś im nie pasi, a niby windows jest ok, a ten sam kod, heh
kij im w oko, czas przerzucić się całkowicie na primegrida,
mi 11kk punktów styknie w milce
#86
PrimeGrid  ;D
#87
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
17 Luty 2009, 08:05
no i stało się, przydzielają po 12 pkt za WU
szczęście w nieszczęściu że apka v0.16 będzie honorowana
#88
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
16 Luty 2009, 09:02
patrzyłem w źródła, wyczaili pewną prostą optymalizację co przyspiesza apke o około 2,5 raza (u nas stosowana od początku)
ponieważ mocno przepisali kod, w porównaniu z wcześniejszymi wersjami, napisanie nowej optymalki zajmie trochę czasu (bo zwykłe poprawienie nie wchodzi w grę)
do tego nie mam obecnie za bardzo czasu (dodatkowe zlecenia w pracy) i do tego chory jestem
dzisiaj lub jutro wrzucę oryginalne oprogramowanie, tylko że skompilowane intelem, wersje SSEX powinny być ciut szybsze,
bo prawdopodobnie nie będą przyznawać punktów za starsze wersje apki

:(
#89
Cytat: Troll81 w 12 Luty 2009, 10:19
Weź pod uwagą że to nie sam marian będzie robił wykresy utylizacji tylko ktoś z zewnątrz. I tu się sypie.

ech... to ja już się pogubiłem, czy Marian jest adminem, czy nie jest
albo jest adminem, tylko ma jeszcze wiele szczebelków nad sobą
albo jest bardzo wyspecjalizowanym adminem...

ogólnie to dziwna sytuacja, powiedzmy że jest się adminem od spraw systemowych, czy sprzętowych i nagle ktoś dzwoni,
"na stacji/serwerze 'A' jest za duże zużycie procesora, poproszę o wyjaśnienie lub rozwiązanie problemu"

brrr...

BTW
łącze się w smutku, bo gdy by mi odcięli moc przerobową, to co najmniej bym się zmartwił...
#90
Cytat: PBT_marian_boss w 11 Luty 2009, 19:23
Jednym z elementów jest monitorowanie pracy serwerów czyli obciążenia CPU na poszczególnych maszynach. A co ja pokaże że na wszystkich CPU jedzie na maksa :D

wystarczy żeby pokazywał bez idle (tylko system+user) i nie ma sprawy  ;D
na przykład u mnie, specjalnie dałem idle/nice jaśniej, żeby nikt nie wnikał  ;D
#91
Archiwum / Odp: Bajer ;)
10 Luty 2009, 08:19
Cytat: TJM w 09 Luty 2009, 14:49
(...) u mnie np. kodowanie okna 640x480 zajmuje 4-6% czasu jednego rdzenia

Dokładnie, teraz przecież mocniejsze kompy są niż kiedyś - ostatnio bawiłem się WME na athlonie 2400+ :)
Ja to chyba jeszcze w jakichś prehistorycznych czasach żyje  ;D
#92
Gratki!  :attack:
#93
Archiwum / Odp: Bajer ;)
09 Luty 2009, 14:40
jeśli by chodziło tylko o aspekt dekoracyjno/propagandowy
to można byłoby po prostu nagrać ileś tam minut takiego wygaszacza, a później puszczać w pętli na innym kompie  XD

a inny pomysł...
jeśli byłby to komp z windowsem, to zapuścić na nim "windows media encoder" w trybie łapania pulpitu
i wysyłać to w sieć w strumieniu, na innym kompie to odbierać i już
(pomijam zużywanie dodatkowych zasobów na kodowanie)

kolejny pomysł...
na zdalnym kompie uruchomić VMWare z gościem liczącym jakiś projekt z wygaszaczem
później zdalnie się podpiąć do "konsoli" i jej zawartość wyświetlać na innym kompie

ale ja to wolno kumam, chyba najprościej będzie po VNC (jeśli to nie będzie coś w 3D)
#94
PrimeGrid / Odp: AP26 search
08 Luty 2009, 10:29
Cytat: Jarek Wróblewski w 08 Luty 2009, 07:25
Cytat
I will compile a 32-bit static linked executable and upload it in a day or two. The program doesn't use any special libraries, so only Linux users running fairly old versions of the system libraries will need the static version.

Rozumiem więc, że problem dotyczy tylko linuxa ze starszymi bibliotekami, a wersja static pojawi się za dzień lub dwa.

Dziękuję za interwencję!
JUPI!  ;D
U mnie właśnie większość kompów to staruszki...  ;D
#95
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
08 Luty 2009, 10:26
Cytat: lolek w 08 Luty 2009, 09:15
Czy u was też milka gorzej punktuje niż przed awaria serwera ?? >:(

u mnie też punktuje baaaaardzo chaotycznie...
claimed: 9pkt, granted 0.58pkt  |-?
#96
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
06 Luty 2009, 11:14
Świetnie, przeliczone WU zaczynają się przedawniać, grrr....
#97
Archiwum / Odp: CUDA
06 Luty 2009, 08:51
Cytat: sesef w 06 Luty 2009, 00:10
Cytat: NetMonitoring w 05 Luty 2009, 23:41
ATI tez moze sobie tym wynalazkiem FireStream 9250 - zrobic łopatke do piaskownicy :attack:


A to nie jest przypadkiem zwykła karta graficzna tylko że z nową puszką i nazwą no i oczywiście ceną.

Z tego co znalazłem:
9170 (RV670) -> jego graficzny odpowiednik 3870 (RV670)
9250 (RV770) -> jego graficzny odpowiednik 4850 (RV770)
9270 (RV770) -> jego graficzny odpowiednik 4870 (RV770)

czyli na tych samych GPU Core
#98
BOINC Manager / Odp: BOINC oszukuje.
05 Luty 2009, 23:53
Cytat: Horpah w 05 Luty 2009, 23:40
Cytat: mindc w 05 Luty 2009, 23:05
ja właśnie ostatnio zauważyłem, że na 5 moich kompach, sam boinc zabiera sobie całe jedno jądro CPU i niby wisi, bo podpiąć się do niego menedżerem nie mogę, ale na drugim jądrze liczy się jakieś WU...
co dziwne, restart nie pomaga, no i najdziwniejsze... wszystkie OSy to linux...


a nie jest to przypadkiem aplikacja dla gpu którą ściągnąłeś, chytrze kradnąca moc procka na konto twórcy

XD
hmmm, na każdym z tych kompów jest jakaś integra intelowska, więc to na pewno nie zabawy z gpu
XD
#99
Archiwum / Odp: CUDA
05 Luty 2009, 23:09
już w którymś wątku pisałem o:
RTSquare - plugin do 3dsmax - renderuje wykorzystując CUDA
i obiło mi się o uszy jeszcze coś takiego jak Gelato - też chyba do renderingu
#100
BOINC Manager / Odp: BOINC oszukuje.
05 Luty 2009, 23:05
ja właśnie ostatnio zauważyłem, że na 5 moich kompach, sam boinc zabiera sobie całe jedno jądro CPU i niby wisi, bo podpiąć się do niego menedżerem nie mogę, ale na drugim jądrze liczy się jakieś WU...
co dziwne, restart nie pomaga, no i najdziwniejsze... wszystkie OSy to linux...

EDIT:
już wiem co było nie tak u mnie:
jedna z aplikacji (PrimeGrid) sypała notorycznie błędami (brak nieszczęsnego -static) i boinc chyba się gubił wtedy
gdy udało mi się wywalić całego PrimeGrida - problem zniknął

#101
PrimeGrid / Odp: AP26 search
05 Luty 2009, 21:14
Cytat: Jarek Wróblewski w 04 Luty 2009, 17:13
Dostałem informację, że AP26 jest dostępny na 32-bitowego linuxa.

ucieszyłem się niezmiernie, ale...
znowu ktoś zapomniał dodać flagę -static przy kompilacji i kilkadziesiąt maszyn nie ma co liczyć gdy milka leży i kwiczy


#102
Cytat: Pigu w 04 Luty 2009, 21:17
Dzień dobry, pozwólcie, że się tu wprrrowadzę :P

Narrrrrreszcie...  ;D
Gratki!
#103
Archiwum / Odp: 2sek. na seti
05 Luty 2009, 08:09
Cytat: Troll81 w 04 Luty 2009, 22:39
Może w końcu łaskawcy z GPUGrid też się zastanowią ze tracą połowę chętnych jak nie dorobią aplikacji pod Radki

przypominam, że wczesniej to był PS3Grid... i co... i apka działała tylko na starym sofcie, jak ktoś kupił sobie w sklepie PS3 do boinca, albo zrobił upgrade softu na konsoli, to się mocno rozczarował.
Myślę, że to samo czeka Radki...
A w nich tkwi taki potencjał i to właśnie ten 'double precision'  ;D
2 sek. na seti... hmmm.... może czas zastanowić się na radkiem, bo mnie wszyscy dość szybko dogonicie  ;D
#104
Archiwum / VMWare Server
03 Luty 2009, 00:32
Mam taki problem z wirtualnymi maszynami, że po pewnym czasie od uruchomienia "umierają" ( to znaczy wykorzystanie proca 0, wykorzystanie pamięci 0), sieć umiera, konsola umiera i ratuje tylko zrestartowanie
myślałem że to może mieć związek z priorytetem z jakim się uruchamiają, ale nie tędy trop
do tego mam ten sam problem z różnymi wirtualnymi maszynami jak i z różnymi OSami na nich
może to w końcu problem z samym systemem hosta, czyli winxp64, sam już nie wiem

ktoś miał może taki problem?
#105
Cytat: ZdrowaMarchewa w 02 Luty 2009, 19:46
IP jest prywatne od operatora ASTER

pojawia się pytanie, czy ten twój prywatny/niepubliczny adres IP (który masz wpisany na routerze od strony WANu/ASTER) jest po prostu NATowany, czy może jest jednak dodatkowo mapowany przez ASTER na jakiś publiczny IP...
jeśli nie ma mapowania, to przekierowanie portów na D-Linku nie wystarczy i wtedy pozostaje telefon do ASTER  XD
(nie wiem na jakich zasadach u nich dostaje się net, ale powinna być możliwość przekierowania U NICH jakiegoś portu)

Jeśli jednak jest mapowany, no to tylko przekierować na routerze i powinno śmigać
(no jeszcze zależy jaki to VPN)
#106
Cytat: Troll81 w 01 Luty 2009, 23:37
halowe klienty robią swoje :D i RAC w milky jest do podbicia :D

ja już jadę na sterydach, nic już się nie da zrobić  :(
a teraz jeszcze SETI trzeba trochę policzyć, dobić do 1kk i będzie z głowy ;D
#107
zaliczone 10kk w milky  :ph34r:
#108
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
30 Styczeń 2009, 00:18
Cytat: sesef w 29 Styczeń 2009, 13:18
Klient z mnożnikiem czasu x200 i można już liczyć :P

hehehe...
a radka u mnie brak  :(
#109
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
28 Styczeń 2009, 08:25
próbowałem się bawić w CUDA dla milky
ale ilość jednostek 'double precision' w nvidii jest maleńka (z tego co kojarzę stosunek 1/30 do jednostek 'single precision', nie wiem jak to w Teslach jest), no a do milky tylko double

radki od HD4XXX mają wszystko w 'double precision'
i dlatego można się bawić na nich w milky z taką skutecznością
#110
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
27 Styczeń 2009, 00:26
można jeszcze zresetować projekt...
#111
Archiwum / Odp: Firewall ?
26 Styczeń 2009, 00:35
z tego co tu widać, to nic nie kontroluje twojej sieciówki, znaczy się niskopoziomowo
spróbuj zrobić tak jak piszesz, zobaczymy
jak nie pomoże, będziemy kombinować dalej
#112
Archiwum / Odp: Firewall ?
25 Styczeń 2009, 15:13
jeśli ten 'PC Tool Antyvirus' także w jakiś sposób kontroluje ruch sieciowy, to prawdopodobnie się gryzą
zobacz jeszcze, jakie 'dodatki' masz poinstalowane przy sterownikach, obok protokołu TCP/IP (we właściwościach konkretnego połączenia sieciowego)
#113
Archiwum / Odp: LINUX
25 Styczeń 2009, 15:06
Cytat: RAD-Poland w 25 Styczeń 2009, 14:55
pełne informacje o cpu
cat /proc/cpuinfo

pni = sse3
#114
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
25 Styczeń 2009, 14:08
Cytat: Szopler w 25 Styczeń 2009, 13:32
W wersji dla SSE3 nie ma exec'a, jest tylko app_info.

przepraszam, automat to pakuje, nie przyuważyłem
już jest ok
#115
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
25 Styczeń 2009, 12:46
od wersji 0.11 minęło już sporo czasu...

pojawiła się wersja 0.14, poprawiająca obsługę checkpointów i ciut szybsza
zaraz potem (kilka godzin) wersja 0.15 z kolejną poprawką na checkpointy
jeśli ktoś nie chce tracić punktów przy restarcie, to proszę o ściągnięcie wersji 0.15



UWAGA!
punktowanie przycięto do 70% tego co było
#116
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
24 Styczeń 2009, 02:29
zrobiłem specjalnie testy, aby wyjaśnić Wam, dlaczego nie wrzucam kompilacji na x64

wyniki testu:
procentowy przyrost w czasach liczenia (średnia z 22 uruchomień, najmniejszy plik testowy), w porównaniu z podstawową aplikacją (już zoptymalizowaną):


milkyway_V11_windows_x86_ssse3.exe112.31%
milkyway_V11_windows_x86_sse3.exe110.93%
milkyway_V11_windows_x86_sse2.exe106.57%
milkyway_V11_windows_x86_64_sse2.exe105.49%
milkyway_V11_windows_x86_64.exe105.47%
milkyway_V11_windows_x86_64_sse.exe105.43%
milkyway_V11_windows_x86_64_sse3.exe104.80%
milkyway_V11_windows_x86_64_ssse3.exe101.06%
milkyway_V11_windows_x86.exe100.00%
milkyway_V11_windows_x86_sse.exe99.76%

* test uruchomiony na q6600 XP/x64
** miałem już wcześniej wątpliwości co do SSE, ale teraz się one potwierdziły, wyrzucam więc wersję z SSE, aby kogoś nie skusiło
EDIT:
SSE jest jednak ciut szybsze, przy standardowych WU, kolejne porównanie w drodze
#117
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
21 Styczeń 2009, 15:13
Cytat: Horpah w 21 Styczeń 2009, 14:54
dwie próbki nie zaliczone, 2 tys. sekund stracone

zauważyłem, że brak punktów występuje wtedy gdy:
1. zrestartujemy menedżera
2. zrobimy pauzę na projekcie/próbce i później je wznowimy
3. są podejrzane różnice między czasami pobrania/odesłania a czasem przeliczenia próbki

jeśli chodzi o 1. i 2. to sprawdzę ze starą obsługą checkpointów, czy nadal występuje ten problem

EDIT:
3. - pojawiły się takie przypuszczenia, zanim wpadłem na te checkpointy
#118
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
21 Styczeń 2009, 12:05
Cytat: sesef w 21 Styczeń 2009, 09:04
Może zastosuj ten myk z powem który daje błędny wynik, ta zmiana z reguły zmniejszała wyniki więc może tutaj wróci do normy.

niestety, zmniejsza tylko dla starych plików testowych, dla nowych - zwiększa  :ph34r:
#119
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
21 Styczeń 2009, 03:35
Cytat: sesef w 20 Styczeń 2009, 23:18
Ja mam wpisaną wersje 0.7.1 i normalnie mi kredyty przydziela

według info na stronie, już niedługo
nie chodzi o wersję, ale o dodatkową linijkę w pliku wynikowym



nowe testy poprawności:


stars-79stars-82stars-86stars-old
travis-2.946683357256020-2.985569777902147-3.027909854710189
org/windows-2.946683357256013-2.985569777902143-3.027909854710187-3.046272445362276
mindc/windows-2.946683357256064-2.985569777902189-3.027909854710230-3.046272445362278

niepokoi mnie stars-86  :ph34r:



gdyby ktoś niepowołany dorwał się do stronki z optymalkami, drużyna miałaby "poważne kłopoty"...
dlatego do aplikacji wprowadziłem proste zabezpieczenie: apka działa tylko dla userów w naszej drużynce   ;D

#120
MilkyWay@home / Odp: Milkyway@home
20 Styczeń 2009, 13:39
Wrzuciłem nowe wersje, oparte na źródłach 0.11
:attack:



EDIT:

jak na razie, dzieją się cyrki, raz są punkty, raz nie ma
czasy też wariują, tak jak pisał Horpah