Jak narazie mam max godzinne jednostki proteins, ale to też może od kompa zależeć i od szczęścia:) Chess960 nie zawsze są nowe...
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Pokaż wiadomości MenuCytat: "KrzychuP"
Ciekawy jestem jak to się stało, że niektóre xml'e mi się "zresetowały".
Cytat: "pmgpmg"http://www.chess960athome.org/results.php?userid=4 573
Przestało mnie to śmieszyć. Nie będe tego liczył.
Cytat: "bartsob5"yyyyyyyyyyyyyyyyyyy ahaSpróbuj sprecyzować, jakiej odpowiedzi potrzebujesz, to może Ci jakoś pomożemy :wink:
Cytat: "bartsob5"jaka jest roznica miedzy C a C#??? taka sama jak miedzy C a C++ i miedzy C# a C++???
Cytat: "bartsob5"no dobra... a czy i jak sie takie biblioteki kompiluje?
bo jak mam tak na sucho te biblioteki, to mi sie sypie program (jeszcze gorzej niz gdybym mial normalnie w innym pliku wypisane je...)
#ifndef __klawiat__h__
#define __klawiat__h__
//deklaracje funkcji
#endif
FILE * fp;
char plik[255]={"mak.txt"}; //na nazwe mozna dac mniej znakow !!
char znak;
int a[255],i,L;
fp = fopen(plik,"rb");
if(fp == NULL) printf("Nie udalo sie otworzyc pliku %s do odczytu",plik);
else
{
for (i=0;i<255;i++)
{
znak = fgetc(fp); /*wczytuje jedna literkę, albo cyferkę,
albo znaczek z pliku */
if ((znak < '0') || (znak >'9')) break; /*jesli nie cyfra,
*/koniec wczytywania
a[i] = znak - 48; /* zero ma kod 48 dziesietnie, czyli w kodzie
szesnastkowym, kazda nastepna cyferka kod o 1 wiekszy*/
}
L = i; //zapamiętanie, ile znakow wczytano
fclose (fp);
}
printf("Wczytalem z pliku:\n");
for(i=0;i<L;i++)
printf("%d",a[i]);
Cytat: "kshonek"To "fajnie" macie....
takie bledy to norma u goscia.....
Cytat: "kshonek"Mniej profesjonalne podejście : cztery int'y np xa,xb,xc,xc.
uklad wspolrzdnych to obejmuje, ale gorzej z tym jak to zapisac w c ;]
Cytat: "bartsob5"a znasz jakas funckje wczytujaca obrazek, i rysujaca wykres funkcji? (tj. kreske miedzy dwoma punktami?)
#include <stdio.h>
#include <conio.h>
int main(int argc, char* argv[])
{
FILE * fp; // fp służy do komunikacji z plikami na dysku
char nazwaPliku[20]={"plik.txt"}; //załóżmy, że chcemy dzialac na takim pliku
char napis [30];
int znak;
float pi = 3.14;
int liczba = 10;
//najpierw spróbujemy zapisac cos do pliku
fp = fopen(nazwaPliku,"w"); //otwirzamy (tworzymy plik)
//ponieważ otwarcie może się nie udac, trzeba sprawdzic, czy fp == NULL
if(fp == NULL) printf("Nie udalo sie otworzyc pliku %s do zapisu\n",nazwaPliku);
else
{
fputc('a',fp); //zapisanie znaku 'a' do pliku
fputs("la ma kota\n",fp); //zapisanie ciągu znaków do pliku
fclose(fp); // po otwarciu pliku i uzyciu koniecznie trzeba go zamknąc
}
//to teraz zobaczmy, co zapisalismy
fp = fopen(nazwaPliku,"r");
if(fp == NULL) printf("Nie udalo sie otworzyc pliku %s do odczytu",nazwaPliku);
else
{
fgets(napis,4,fp); //odczytanie z pliku 4 pierwszych znaków
printf ("Odczytalem z pliku : %s \n\n",napis);
fclose (fp);
}
//dawno tego nie robiłem
// pokazę Ci ile wynosi teraz pi oraz liczba
printf("pi : %f, liczba : %d\n",pi,liczba);
//teraz użyjemy trybu binarnego:
//jesli po zakonczeniu dzialania pliku otworzysz plik.txt, znajdziesz tam troche "smieci"
//roznych znaczkow np i nazwe pliku :)
fp = fopen(nazwaPliku,"wb"); //otwirzamy (tworzymy plik)
//ponieważ otwarcie może się nie udac, trzeba sprawdzic, czy fp == NULL
if(fp == NULL) printf("Nie udalo sie otworzyc pliku %s do zapisu\n",nazwaPliku);
else
{
fwrite(nazwaPliku,20,1,fp); //zapisujemy calą tablice nazwaPliku, równiez tą czesc, której nie uzywam do przechowywania nazwy
fwrite(&pi,sizeof(pi),1,fp); //zapisujemy zmienna pi (typu float)
fwrite(&liczba,sizeof(liczba),1,fp); //zapisujemy zmienna liczba (typu int)
fclose(fp);
}
//zmieniamy pi oraz
pi = 3.14159;
liczba = 24;
// pokazę Ci ile wynosi teraz pi oraz liczba
printf("Po zmieanie wartosci pi : %f, liczba : %d\n",pi,liczba);
//a teraz wczytamy, to zo zapisalismy
fp = fopen(nazwaPliku,"rb"); //otwirzamy
//ponieważ otwarcie może się nie udac, trzeba sprawdzic, czy fp == NULL
if(fp == NULL) printf("Nie udalo sie otworzyc pliku %s do odczytu\n",nazwaPliku);
else
{
fread(nazwaPliku,20,1,fp); //odczytujemy tablice - zapisalismy 20, to tyle odczytujemy
fread(&pi,sizeof(pi),1,fp); //odczyt pi
fread(&liczba,sizeof(liczba),1,fp); //odczyt liczby int
fclose(fp);
}
// pokazę Ci ile wynosi teraz pi oraz liczba
printf("Po odczycie z pliku pi : %f, liczba : %d",pi,liczba);
getch();
return 0;
}
//------------------------------------------------ ---------------------------
Cytat: "bartsob5"a to dodanie na koncu tego zera recznie, nie powoduje ze ucieka jakis znak? bo przy testowaniu mojego programu czasem sie tak zdarzalo (wypisywalem wtedy tekst w wartosciach charow, i rzeczywiscie niektore ostatnie znaki stawaly sie 0, a niektore pierwsze znaki znikaly...)
#include <conio.h>
#include <stdio.h>
#include <string.h>
#define dlugosc 11 //jest chyba taka konwencja w C/C++, że to, co definiujesz
#define wersy 6 // przez define, lepiej robic wielkimi literami
char a[wersy][dlugosc]; // tu zmieniłem, lepiej przyjąc zasadę,
//że w ten sposób robisz dwuwymiarowe tablice
// proponuje zmienic nazwe na nieco więcej mówiącą,
// np napisy....
int z;
int y;
int x;
int dl=dlugosc-1;
int i;
int j;
char p[dlugosc]; // ??
int main()
{
printf("wpisz %d wersow po maksymalnie %d znakow\n",wersy, dlugosc); //tu zmieniłem
for(x=0;x<wersy;x++)
{
for(y=0;y<dl;y++)
{
a[x][y]=getch();
printf("%c",a[x][y]);
if (a[x][y]==13)
{
a[x][y]=0;
break;
}
}
a[x][dlugosc-1] = 0; // to w wypadku jesli zczytywalismy znaki, a ktos nie nacisnal enter'a
// trzeba dodac na koncu liniki znak zero, jako koniec stringa
printf("\n");
}
printf("\n\n\n");
for(x=0;x<wersy;x++)
{
for(y=0;y<dlugosc;y++)
{
printf("%3i ",a[x][y]);
if (a[x][y]==0)
{
printf("\n");
break;
}
}
}
//sortowanie:
printf("\n\n");
char tmp[dlugosc];
for(x=0;x<(wersy-1);x++)
{
if(strcmp(a[x], a[x+1])>0)
{
strcpy(tmp, a[x]);
strcpy(a[x], a[x+1]);
strcpy(a[x+1], tmp);
if(x!=0){x=x-2;} //zmiana
}
}
//wyswietlanie prosciej zrobic teraz tak:
for(x=0;x<wersy;x++)
{
printf("%s\n",a[x]);
}
getch();
return(0);
}
char napis [10];
char napisy [5] [10] ;
Cytat: "Mchl"Będziesz musiał przekonwertować zmienną string na int.
Sprawdź, czy jest funkcja strtoint albo coś takiego. Potem porównujesz już jak zwykłe liczby.
#include <stdlib.h>
#include <stdio.h>
int main(void)
{
int n;
char *str = "12345.67";
n = atoi(str);
printf("string = %s integer = %d\n", str, n);
return 0;
}
Cytat: "kshonek"skasowalem <iostream> bo moj kompilator z kolei nie wiedział co to.
#include <stdio.h>
#include <conio.h>
#include <string.h>
#include <iostream.h>
int z, znak=0, linia=0;
const int za=10, zb=10;
int main()
{
char a[za][zb];
printf("\nWpisz co chcesz:\n");
for(linia=0;linia<zb;linia++)
{
for(znak=0;znak<za;znak++)
{
a[linia][znak]=getch();
if(a[linia][znak]==13)
{
a[linia][znak]=0; //dopisane
break;
}
printf("%c",a[linia][znak]);
}
if(a[linia][0]==0) //zmiana z 13 na zero
{
break;
}
printf("\n");
}
char tmp[za];
for(linia=0;linia<zb;linia++)
{
if (a[linia+1][0]==0) break; // powoduje wykrycie dojscia do ostatniego napisu (w następnej linii jest na poczatku zero)
if(strcmp(a[linia], a[linia+1])>0)
{
strcpy(tmp, a[linia]);
strcpy(a[linia], a[linia+1]);
strcpy(a[linia+1], tmp);
if(linia!=0){linia=linia-2;} //zmiana
}
}
printf("\nPosortowane:\n");
for(linia=0;linia<zb;linia++)
{
printf("%s\n",a[linia]); //całkowicie zmieniony sposób wyswietlania
if(a[linia][0]==0) break;
}
system("pause");
return(0);
}
Cytat: "bartsob5"jak mam z=0 to nie wiedziec czemu, ucina mi pierwsza literke:P 13 nie jest jako zmienna, bo jest to kod entera, ktory w zamysle ma przerywac wczytywanie do tablicy, taki mialem zamiar z tym licz, ale cos mi sie sypalo... a ja wole definiowac zmienne globalnie, bo wtedy mam wszystko w jednym miejscu:P
#include <conio.h>
#include <stdio.h>
int main()
{
int licz=30;
char a[30];
char b[30];
char c[30];
char d[30];
char e[30];
char f[30];
int z;
const int ENTER = 13;
// wczytywanie do tablicy a
for (z=0; z<licz; z++)
{
a[z]=getch();
printf("%c",a[z]);
if (a[z]==ENTER)
{ break; }
}
printf("\n");
// wczytywanie do tablicy b
for (z=0; z<licz; z++)
{
b[z]=getch();
printf("%c",b[z]);
if (b[z]==ENTER)
{ break; }
}
printf("\n");
//tablica c, brakuje wczytywania, jest zrobione tylko wyswietlanie
// wyswietlane sa smieci !
for (z=0; z<licz; z++)
{
printf("%c",c[z]);
if (c[z]==ENTER)
{ break; }
}
getch();
return(0);
}
Cytat: "Nietoperek"Cytat: "marcin20_21"dokladnie tak jest - masz w zanadrzu jednostki z innego projektu, ktore maja mniejszy czas zwrotu dlatego boinc wszedl w tryb przeliczania pozycji najblizszych do odeslania "earliest-deadline" dodatkowo masz duzo danych do przetworzenia i malo czasu na ich obliczenie dlatego boinc wstrzymal sciaganie swiezych jednostek "Suspending work fetch..."
Zastanawiam sięteż, czy nie ma z tym coś wspólnego to:2006-09-29 18:56:40||Using earliest-deadline-first scheduling because computer is overcommitted.
2006-09-29 18:56:40||Suspending work fetch because computer is overcommitted.
2006-09-29 19:14:40|Einstein@Home|Sending scheduler request to http://einstein.phys.uwm.edu/EinsteinAtHome_cgi/cgi
2006-09-29 19:14:40|Einstein@Home|Reason: Requested by user
2006-09-29 19:14:40|Einstein@Home|(not requesting new work or reporting completed tasks)
2006-09-29 19:14:50|Einstein@Home|Scheduler request succeeded
2006-09-29 18:56:40||Using earliest-deadline-first scheduling because computer is overcommitted.
2006-09-29 18:56:40||Suspending work fetch because computer is overcommitted.