Cytat: Troll81 w 09 Wrzesień 2010, 14:35to tylko 640 kredytów.
a spróbuj jeszcze raz podłączyć się do starego konta.... bo jakoś nie widzę powodu by rezygnować ze starego konta i uzbieranych kredytów...
1 tydzień pracy komputera.
Szybko nadrobię.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Pokaż wiadomości MenuCytat: Troll81 w 09 Wrzesień 2010, 14:35to tylko 640 kredytów.
a spróbuj jeszcze raz podłączyć się do starego konta.... bo jakoś nie widzę powodu by rezygnować ze starego konta i uzbieranych kredytów...
Cytat: pszyklejony w 08 Wrzesień 2010, 20:00rezygnuję z projektu.
CytatNaprawiłem windowsa przy pomocy płyty instalacyjnej.
Problemu nie skasowałem.
Odpuszczam
Tylko format Cię zbawi :) z konsoli to żadna naprawa.
Cytat: Troll81 w 08 Wrzesień 2010, 19:35Naprawiłem windowsa przy pomocy płyty instalacyjnej.
Ja też konta nie podejrzewam.
Cytat: Troll81 w 08 Wrzesień 2010, 18:35naprawiałem windowsa, usuwałem managera, usuwałem foldery ręcznie.
mi się wydaje że problemem mogą być wpisy w rejestrze które wprowadził ten cudowny booster. Ale tu albo trzeba fachowca co zna się na rejestrze albo reinstalka windy
Cytat: Troll81 w 08 Wrzesień 2010, 15:39Tak. odinstalowałem
a odinstalowałeś tego boostera?
Cytat: Tomasz R. Gwiazda w 08 Wrzesień 2010, 14:55już to zrobiłem
predzej odinstaluj Boinca
posprzataj windows + rejestr
restart
instalacja nowego klienta Boinc
Cytat: Nawiedzony w 08 Wrzesień 2010, 14:34między czasie instalowałem registry booster.
a w tym czasie nie zmieniałeś niczego na stronie projektu, w jego ustawieniach?
Cytat: Troll81 w 08 Wrzesień 2010, 14:28Wcześniej zrobiłem 640 punktów bez problemu i nagle przestało działać.
no to właśnie te komunikaty mi sapodaj :D zrób screenshota albo co.... Spróbowałes restartować komp? resetować ustawienia sieci? Czy pomiędzy kablem od dostawcy masz jakiś router, accessPoint cokolwiek?
Cytat: Troll81 w 08 Wrzesień 2010, 11:42
wrzuć tu komunikaty które ci się pojawiają w zakładce wiadomości
Cytat: Troll81 w 08 Wrzesień 2010, 11:18
A jak wygląda twoja sieć? Może admin sieci odciął dostęp do stron projektów? albo uwalił całą komunikację BOINC? A możesz przeglądarka dostac się na strony projektów? Jakiego masz firewalla?