Aktualności:

W MEDIA znajdziesz grafiki, banery i avatary

Menu główne
Menu

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wiadomości Menu

Wiadomości - Simek

#1
Na pewno by się takie coś przydało, chociaz w dużej części jest już opisane to na oficjalnej wiki.

Wracając do tematu, udało mi się dogadać bardzo ciekawie z chłopakami od http://dnetc.net/, tak więc niedługo zdradzę nad czym będę pracował ; >
#2
Uff poszedł PW do Oxyiego z całym zamysłem i waśnieniem sprawy, widzę że kopie także muszę podesłać Sesefowi.

Ogólnie próbowałem stawiać to na Ubuntu, co zapewne nie było dobrym pomysłem, jakoś na dniach spróbuję zadziałać z tym Debianem i zobaczę jak się sprawa potoczy.
#3
Wow, szybka odpowiedź!

Z TJM rozmawiałem, mówił, że ma sporo na głowie i mam męczyć was na forum, bo już kilku kolejnych śmiałków jest, co ogarnęli temat ; )
#4
Szukam kogoś, kto byłby w stanie pomóc mi w postawieniu testowego projektu BOINC, a tak właściwie chodzi głównie o jego część webową. Próbowałem już kilkukrotnie ale moja znajomość Linuxa niestety nie wystarcza, po kilkugodzinnej walce z pomocą Trac'a i Wiki, odpadam.

Fajnie było by też, jeśli ktoś, kto ma testowy projekt, byłby w stanie zaufać mi (  znajdzie się tu kilku, co potwierdzi moją kryształową uczciwość =P ) i dać dostęp do webowego katalogu. ; )

Liczy się dla mnie każda podpowiedź czy wskazówka kogo mogę w tej sprawie męczyć!
#5
Cytat: ERni w 02 Maj 2009, 11:31
a co aktualnie obowiązuje pod win64 intel ?

http://plikens.no-ip.net/1125x81zs7/enigma0.76windowsintelx86.rar

Rozmawiałem z TJM i nie ma sensu używania aplikacji 64 bitowej, ponieważ zysk był by praktycznie żaden,  a powyższa aplikacja 32 bitowa jest aktualnie najszybsza, używam jej na 64 bitowym systemie.
#6
Stawiam na to co polskie, czyli Enigma@Home.
#7
Superkomputer B@P / Odp: PROJEKT "SKB@P"
21 Czerwiec 2008, 23:08
O kurczę... ;D Już zbieramy na drugi PCet!
Nigdy bym nie przypuszczał, że moja wizja się zrealizuje ;P

Zaraz wam dorzucę parę groszy, dużo nie będzie bo zaczynam studia, ale mam nadzieję, że to pomoże!
#8
Jako, że od dziś można podzielić się własnymi układami proponuję, żeby każdy udostępnił swoje najlepsze rozwiązanie, jeśli wyniki B@P jest równy jego wynikowi. Według mnie pozwoli to nam na osiąganie lepszych rezultatów drużynowych. Co o tym sadzicie?
#9
No shame... ;D
Usunąłem tą moją...
#10
Ehhh... Wybaczcie... To znaczy, że dobra wyszukiwarka jest na forum... :/
Wpisywałem "flod it" oraz "flodit" i nic nie znalazło...
#11
Zespół BOINC@Poland / Fold It!
17 Maj 2008, 10:16
CytatFoldit is a revolutionary new computer game enabling you to contribute to important scientific research. This page describes the science behind Foldit and how your playing can help.

Bardzo ciekawy projekt, dostępne są aplikacje dla Win oraz OS X. Jest to gra, w której możemy poświecić czas, gdy na komputerze przelicza coś BOINC. Za bardzo nie znam sie na tych naukowych terminologiach, ale wydaje mi sie, że w grze chodzi o uzyskanie największej energii(?) proteiny? Energia jest obrazowana w postaci punktów. Proteinę możemy dowolnie obracać, przekręcać. Liczy się tylko to, aby uzyskać największą liczbę punktów.  Z resztą przeczytajcie sami - więcej  informacji na: http://fold.it/portal/info/science

P.S. Pozwoliłem sobie stworzyć nasz zespół:
http://fold.it/portal/node/233422
#12
Ok... Wszystko zrobiłem jak w manualu, postawiłem projekt, zaktualizowałem go do ostatniego rev...
Teraz tylko nie wiem, jak udostępnić internet dla wirtualnej maszyny internet oraz pod jakim adresem szukać mojego projektu...
Gdy wpisuje moje IP przeglądarka chce logować sie do rutera... Może ktoś z tym pomoże?
#13
Póki co nie jest tak źle...
Postawiłem wirtualna maszynę na przygotowanym specjalnie wcześniej Ubuntu...
Zobaczymy, co z tego wyniknie ;D
#14
Ok kilku dni próbuje postawić projekt BOINC, lecz bezskutecznie. Moje doświadczenie w tego typu operacja jest praktycznie zerowe. Pliki mam zassane bezpośrednio z SVN. Czytałem Guide z BOINC Wiki, lecz nie umiem sobie z tym poradzić. Przede wszystkim zależy mi na stronie internetowej projektu, to jest główny priorytet, ale wiem, że samej strony nie można postawić, gdyż będą występować problemy z powodu braku bazy. Tak, czy inaczej potrzebuje waszej pomocy. Mam nadzieję, że ktoś się zna na tym i zechce mi pomóc. TJM nie odpowiada na priv, a był on jedyna osobą, którą znałem, która postawiał kiedyś projekt BOINC. Jeżeli ktoś śledzi Trac, to zapewne domyśla sie celu...
#15
Superkomputer B@P / Odp: PROJEKT "SKB@P"
21 Styczeń 2008, 13:58
O.o

Normanie nie możliwe... ;D Ktoś "wskrzesił" mój projekt ;D
Wybaczcie, że tak rzadko zaglądam na forum, ale... Klasa maturalna...
Później mam nadzieję, że nadrobię wszystkie zaległości...
Na minimum 10-20zł ode mnie też możecie liczyć!

Pozdrawiam, do następnego posta! ;)
#16
http://www.sicortex.com/products/sc072/datasheet
#17
Komputer z 72 procesorami pobiera 200 watów energii

CytatFirma SiCortex wprowadza na rynek swoje najnowsze dziecko o nazwie SC072 Catapult. Jest to klaster superkomputerowy wyposażony w 72 procesory i niewyobrażalną ilość pamięci operacyjnej, a przy tym wygląda jak zwykły PeCet i pobiera zaledwie 200 watów energii.

SC072 Catapult, określany jako HPC (High Performance Computer), działa na systemie Linux. Wspomniane 72 procesory to tak naprawdę 12 sześciordzeniowych chipów CPU połączonych na jednej płycie głównej. Urządzenie korzysta z pamięci RAM o gigantycznej pojemności 48 gigabajtów i opcjonalnie może zostać wyposażone w 3 gniazda PCI Express. W obudowie znalazło się także miejsce dla sześciu standardowych dysków twardych.

Co chyba najciekawsze, zgodnie z mottem firmy SiCortex, które brzmi "W komputerach najwyższej wydajności diabeł tkwi w miliwatach", SC072 pobiera jedynie 200 watów energii! Nie wspominając już o tym, że mieści się w obudowie typu little tower i bez problemu wejdzie na biurko obok monitora.

Ciężko wymyślić sposób na pełne wykorzystanie w domowym zaciszu mocy tej bestii. Może warto mieć taki sprzęt pod ręką na wypadek nagłej potrzeby sporządzenia modelu przemieszczania się huraganów w nadchodzącym sezonie. Jeśli ktoś musi się na taką okoliczność zabezpieczyć, wystarczy jedyne 15 tysięcy dolarów i domowy superkomputer będzie jego.

źródło: gram.pl

Moim zdaniem idealny desktop dla BOINC'a. To co zrzuta? ;D
#18
Potwierdzam C2D działa poprawnie...

Jeszce mam małe pytanie - czy moge odpalić optymalne pod A64 jak mam Semprona64? xD
#19
Działa... ;) Dzięki
#20
2007-09-16 20:19:49|Enigma@Home|Resetting project
2007-09-16 20:19:49|Enigma@Home|Detaching from project
2007-09-16 20:20:04||Fetching configuration file from http://enigma.no-ip.net:443/enigma/get_project_con fig.php
2007-09-16 20:20:21|Enigma@Home|Master file download succeeded
2007-09-16 20:20:26|Enigma@Home|Sending scheduler request: Project initialization
2007-09-16 20:20:26|Enigma@Home|Requesting 1 seconds of new work
2007-09-16 20:20:31|Enigma@Home|Scheduler RPC succeeded [server version 511]
2007-09-16 20:20:31|Enigma@Home|Deferring communication for 6 min 3 sec
2007-09-16 20:20:31|Enigma@Home|Reason: requested by project
2007-09-16 20:20:33|Enigma@Home|[file_xfer] Started download of file wrapper_5.17_windows_intelx86.exe
2007-09-16 20:20:33|Enigma@Home|[file_xfer] Started download of file ciphertext2
2007-09-16 20:20:35|Enigma@Home|[file_xfer] Finished download of file ciphertext2
2007-09-16 20:20:35|Enigma@Home|[file_xfer] Throughput 669 bytes/sec
2007-09-16 20:20:35|Enigma@Home|[file_xfer] Started download of file 00bigr.naval
2007-09-16 20:20:37|Enigma@Home|[file_xfer] Finished download of file 00bigr.naval
2007-09-16 20:20:37|Enigma@Home|[file_xfer] Throughput 4187 bytes/sec
2007-09-16 20:20:37|Enigma@Home|[file_xfer] Started download of file enigma_0.76_windows_intelx86.exe
2007-09-16 20:20:45|Enigma@Home|[file_xfer] Finished download of file enigma_0.76_windows_intelx86.exe
2007-09-16 20:20:45|Enigma@Home|[file_xfer] Throughput 8265 bytes/sec
2007-09-16 20:20:45|Enigma@Home|[file_xfer] Started download of file 00trigr.naval
2007-09-16 20:20:59|Enigma@Home|[file_xfer] Finished download of file 00trigr.naval
2007-09-16 20:20:59|Enigma@Home|[file_xfer] Throughput 10201 bytes/sec
2007-09-16 20:20:59|Enigma@Home|[file_xfer] Started download of file job_1.14.xml
2007-09-16 20:21:00|Enigma@Home|Incomplete read of 197.000000 < 5KB for job_1.14.xml - truncating
2007-09-16 20:21:00|Enigma@Home|[file_xfer] Finished download of file job_1.14.xml
2007-09-16 20:21:00|Enigma@Home|[file_xfer] Throughput 252 bytes/sec
2007-09-16 20:21:00|Enigma@Home|[file_xfer] Started download of file 00hc_wu_104151
2007-09-16 20:21:00|Enigma@Home|[error] Checksum or signature error for job_1.14.xml
2007-09-16 20:21:02|Enigma@Home|[file_xfer] Finished download of file 00hc_wu_104151
2007-09-16 20:21:02|Enigma@Home|[file_xfer] Throughput 100 bytes/sec
2007-09-16 20:21:09|Enigma@Home|[file_xfer] Finished download of file wrapper_5.17_windows_intelx86.exe
2007-09-16 20:21:09|Enigma@Home|[file_xfer] Throughput 13551 bytes/sec


Odłączyłem sie od projektu, aby naprawic długością jednostek. Niestety BM stwierdził, ze pobranie zadania sie nie powiodło...
Nie wiem co sie stało, ale teraz nie mogę pobrać jednostek...[/b]
#21
Ehh... Problem będzie z tymi kolorkami w statusie serwera, ponieważ aby działały trzeb by już modyfikować pliki php/inc. Zmian plikach wymaga także usunięcie tych dziwnych tabelek po prawej w nagłówku otwartej strony...

Usunąłeś justowanie w głównym menu, bo widzę że nie ma ;)

Aha i w wolnej chwili możesz podmienić tekst i logo BOINC na nowy obrazek:
http://boinc.berkeley.edu/logo/pb_boinc.gif
#22
http://simek.ifastnet.com/enigma.css

U mnie na serverku...
No właśnie poprawiłem zbyt duży padding komórek... Poprawki w stylu th i td...

Jeszcze denerwują mnie puste tabelki np. w statusie serwera... Ale ti już wina plików php, a nie stylów...
#23
---------- 13:20 15.09.2007 ----------

Hehe... Widzę, że wrzuciłeś mój CSS. Tak jak się spodziewałem namieszał on trochę na innych częściach strony ;) Właśnie pracuję nad poprawkami...

---------- 13:57 ----------

Poprawiony CSS: (powinno być teraz ok) http://ysfshare.com/download2.php?a=302723&b=9a63a 328e5bee6fcb3ef1d249944ad4b
#24
Archiwum / Odp: Użytkownik dnia
14 Wrzesień 2007, 18:10
Taki zaszczyt mnie kopnął, że muszę się aż pochwalić ;)

You've been chosen as the Cosmology@Home user of the day!
You've been chosen as the DepSpid user of the day!
You've been chosen as the Chess960@Home user of the day!

Wszystko dziś! xD
#25
W wolnej chwili lekko zmodyfikowałem CSS Enigmy, aby chociaż trochę różniła się od pozostałych BOINCowych projektów.. Póki co zmiany tylko dla głównej strony... Na razie taki concepart :P

Musze tez przyznać, że nie podoba mi się oryginalny BOINC'owy CSS pod względem budowy... Ale to już inna bajka :D




a {
   color: #191970;
}

body , table , input , select {
   background-color: #F0F8FF;
   font-family: Verdana;
   font-size: 11px;
}

body {
   background-color: #F0F8FF;
   color: black;
}

th{
   background-color: #c8c8c8;
   font-weight: bold;
}

td {
   border: 1px solid;
   padding: 16px;
   background-color: white;
}

td.bordered {
   border: 1px solid gray;
}

td.indent {
    border-left: 4px solid white;
}

td.heading {
   background-color: #d8d8d8;
   font-weight: bold;
}

td.heading2 {
   background-color:#c0c0ff;
   font-weight: bold;
}

td.fieldname {
   background-color: #eeeeee;
   text-align: right;
   vertical-align: top;
}

td.fieldvalue {
   vertical-align: top;
   font-weight: bold;
}

td.fieldname_error {          
   background-color: #ff8888;
   text-align: right;        
   vertical-align: top;      
}                            

td.fieldvalue_error {        
   background-color: #ff8888;
   vertical-align: top;      
   font-weight: bold;        
}                            

td.category {
   background-color: #dddddd;
}

td.navbar {
   border: 0px;
   text-align: center;
}

a.navbar:link {
   color: #ff9711;
   text-decoration: none;
}

a.navbar:visited {
   color: #ff9711;
   text-decoration: none;
}

a.navbar:hover {
   color: #ffc060;
   text-decoration: underline;
}

tr.row0 {
   background-color: rgb(217,217,217);
   text-align: left;
}

tr.row1 {
   background-color: rgb(237,237,237);
   text-align: left;
}

tr.subtitle {
   background-color: #eeeeee;
   font-weight: bold;
}

tr.message {
   background-color:#E0E0EF;
}

input , select {
   vertical-align: middle;
}

h1 , h2 {
   color: black;
   font-size: x-large;
   font-weight: normal;
   margin-top: 0px;
}

h3 , h4 {
   color: black;
   font-size: small;
   font-weight: bold;
}

img {
   border: 0px;
}

.title {
   font-size: small;
   font-weight: bold;
}

.description {
   font-size: 80%;
   font-weight: normal;
}

.authorcol {
   width: 115px;
   overflow: hidden;
}

.cellwrap{
   width: 100%;
   overflow: auto;
}

blockquote {
   border-left: 2px solid blue;
   background: #DDDDDD;
   padding-left: 3px;
   padding-bottom: 0px;
   margin-bottom: 0px;
   margin-left: 10px;
   font-style: italic;
}

#blockquote.postbody {
   border-style: inset;
   border-color: blue;
   background-color: rgb(240,240,255);
   padding-left: 5px;
   padding-bottom: 0px;
   margin-bottom: 0px;
   margin-left: 15px;
   margin-right: 160px;
   font-style: oblique
}

#thread {
   width: 100%;
   table-layout: fixed;
   overflow: overflow;
   word-wrap: break-word;
}

.sigdelim {
   width: 60%;
   height: 1px;
   background-color: black;
   color: black;
   border: 0;
   margin-right: 100%;
}

td.postheader{
   background-color: rgb(220,210,210);
   border-bottom: 1px solid rgb(190,190,200);
   border-left: none;
   border-right: none;
}

td.postbody {
   font-size: 9pt;
}

td.postfooter{
   background-color: rgb(220,210,210);
   border-top: 1px solid rgb(190,190,200);
   border-left: none;
   border-right: none;
}

tr.helpdeskseperator{
   height: 10pt;
}

tr.postseperator{
   background-color: rgb(200,200,200);
}

tr.postseperator td{
   border-top: 1px solid rgb(170,170,170);
   border-bottom: 1px      solid rgb(170,170,170);
}

td.threadline {
   text-align:left;
}

span.note{
   font-weight: normal;
   font-size: 0.9em;
}
span.news_date {
   color: #191970;
   font-size: 0.9em;
}

span.news_title {
   font-size: 0.9em;
   font-weight: bold;
}

.code {
   font-family: "Consolas", "Courier New", courier, monospace;
   display: block;
   margin-left: 5em;
   border-left: 3px solid #ccaaaa;
   padding-left: 1em;
   white-space: nowrap;
   overflow: auto;
   color: #000000;
}

* html body .code {
   /* IE hack */
   white-space: normal;
}

#news {
   background-color: #B0C4DE;
   vertical-align: top;
}

#news h2, #uotd h2, #mainnav h2 {
   font-size: 1.2em;
   font-weight: bold;
}

#news h3 {
   color: #666666;
   font-size: 1em;
   margin-bottom: 2px;
}

#news p {
   margin-top: 0px;
}

#uotd {
   background-color: #FAF0E6;
   vertical-align: top;
}

.smalltext {
   font-size: 0.8em;
}

.error {
   color: #ff0000;
   font-weight: bold;
   font-size: 1.1em;
}

.notice {
   color: #009900;
   font-weight: bold;
   font-size: 1.1em;
}

#preview {
   border: 2px solid #cccccc;
   background-color: #eeeeee;
   margin: 1em;
   padding: 0.2em;
}

#preview .header {
   font-weight: bold;
   font-size: 1.3em;
   border-bottom: 1px solid #cccccc;
}
#26
Co do loga ciężko zrobić logo do strony która nie ma lay'a ;P
Nawet nie mam pojęcia jakiego rozmiaru ma być i jakichch kolorów użyć xD

Takie bezosobowe logo ;) Biało-czarne... Nic nadzwyczajnego ;) Chodziło o to, żeby nie było proste w wyglądzie, trochę trudne do odczytania, ale czytelne ;)
#27
Mi nie chciało odsyłać ale ręcznie zaktualizowałem projekt i pomogło... Ale zauważyłem, że max. 2 próbki na raz odsyła...
#28
Gratuluje uruchomienia projektu! ;)

Tez już liczę jakieś jednostki ;P
Chętnie mogę pomóc w upiększeniu i stworzeniu bardziej unikalanego wyglądu... :P (CSS, grafika, co chcesz xD)
#29
Dużo, Ci nie pomogę, ale z tego co pamiętam NagrzewanieStali@Home stało na laptopku razem ze stronką. (nie była to żadna super maszyna, no ale były problemy ze stroną)
#30
BOINC / Nowe logo???
26 Lipiec 2007, 08:02
...

Nie widzi mi się... Ani trochę...
#31
Pisał Rogdush - autor silnika i człowiek, który to zapoczątkował:

Cytat" Shedrock Crest to projekt gry MMORPG, który rozpoczął się pod koniec roku 2006. Jest to na razie suchy projekt, nie ma jeszcze świata gry, nie ma systemu, nie ma fabuły, nie ma ras... Jednakże, fundamenty są!
Serwer gry obsługuje język skryptowy, dzięki któremu można sterować prawie wszystkimi akcjami i operacjami gry, co daje łatwą i szybką możliwość modyfikacji wielu rzeczy. Dodawanie nowych obiektów również nie jest problemem, do modyfikacji mapy świata nie potrzebny jest dodatkowy program, ponieważ można to robić w grze używając menu lub komend.
Starałem się od początku projektować grę elastycznie, tak by modyfikacje nie były trudne.
Do stworzenia gry użyłem biblioteki graficznej OpenGL, to właściwie tyle, nie licząc glibc i winapi. Cały projekt jest napisany w C++, a język skryptowy używany przez serwer został stworzony przeze mnie. Składnią przypomina język C i podobnie jak większość języków skryptowych, posiada dynamiczne typy zmiennych.
Niektórzy mogą sądzić, że mam nierówno pod sufitem, tworząc wszystko od zera, gdy mogę skorzystać z wielu gotowych i dostępnych rozwiązań.
Moim zdaniem, niezależność daje duże możliwości. Dzięki temu ze stworzyłem większość rzeczy sam, mogę je naginać do swoich potrzeb, a w razie błędów nie muszę czekać na poprawki. Dodatkowo, nauczyłem się wiele rzeczy, czego wcale nie żałuje.

Na wstępie, mówiąc fundamenty, miałem na myśli podstawowe wymagane rzeczy w tego typu grach od strony technicznej (możliwość tworzenia nieskończonego terenu, poruszanie sie postaci, pojemniki, możliwość zakładania przedmiotów na postać, walka, magia, efekty itp). Gra doszła do etapu, w którym można powiedzieć, że ma szanse na ukończenie! Dlaczego? Ponieważ głównym problemem aktualnie jest część merytoryczna i artystyczna. Część techniczna jest już dość mocno rozwinięta.

Tworzenie owej gry nie przynosi mi żadnych dochodów, jak i jej ukończenie może takowych nie przynieść. Jednakże, gdyby to była moja motywacja, nigdy bym nie doszedł do etapu, w którym teraz jestem. Czerpie perwersyjna przyjemność z tworzenia ;), czy to gry, czy aplikacji, czy też innej rzeczy. Mogę stwierdzić, że tworzenie gry jest jedną z najtrudniejszych rzeczy, szczególnie gier na sieć, a tymbardziej MMO. Jednakże, dla chcącego nic trudnego!

Aktualnie poszukuję osób chętnych do współtworzenia tej jakże pięknie zapowiadającej się gry :)
Dokładniej mówiąc, wymienię w czym taka osoba może pomóc:
- Modelowanie obiektów gry, obiekty solidne jak ściany, dachy, drzwi, itp. Modele przedmiotów, ubrań, pancerzy, broni, biżuterii... Roślinność, natura, modele zwierząt, humanoidów, potworów itp.
- Tworzenie świata, budowanie zamków, modelowanie mapy, tworzenie gór, kanionów, przełęczy i co tylko dusza zapragnie :)
- Wszelkie propozycje odnośnie systemu gry (rzemiosło, przemysł, ekonomia, walka, magia) są mile widziane, jak i osoba chętna do zaprojektowania wstępnego systemu.
- Tworzenie części fabularnej, skąd poszczególne rasy się wzięły, jak powstały, jakie posiadają cechy, jakie są relacje miedzy nimi i tym podobne.
- Mogłem o czymś zapomnieć, ale każda pomoc jest mile widziana :)

Jeśli czujesz się na siłach, jeśli masz duże chęci i dużo czasu, napisz do mnie na e-mail w czym chciałbys/abyś pomóc :) Niestety nie jestem w stanie zaoferować zapłaty za takową pomoc, lecz za to mogę zaoferować miłą współpracę, naukę/wiedzę i zabawę! Nie wymagam specjalistycznej wiedzy, jeśli masz ambicję i cierpliwość, mogę nauczyć cię rzeczy, które sam umiem (modelowanie, programowanie, grafika). Możliwości są wielkie, gra może przybrać dowolną formę, a ty możesz być tego częścią! Zdaję sobie sprawę, że stworzenie takowej gry nie jest prostym zadaniem, wymaga czasu, cierpliwości i poświęcenia. Jeszcze wiele rzeczy trzeba wytworzyć, ale cóż, myślę że warto probować :)

Jednakże, jeśli nie widzisz się w roli takiej osoby, a zaciekawił cię projekt, zajrzyj do działu Screeny, a tam zobaczysz jak gra się prezentuje :)

Na koniec, myślę że trzeba wspomnieć, skąd się wzięła nazwa Shedrock Crest. Otóż Crest to szczyt (po ang), a Shedrock to wymyślona nazwa. Scenariusze są aktualnie dwa. Szczyt ten może istnieć jako główna siedziba/stolica lub legendarne ciężko dostępne miejsce.]"

STRONA PROJEKTU: http://shedrock-crest.dl.pl
Jak narazie gra nie posiada fabuły i świata, ale można pobrać klienta i się trochę pobawić.
Możecie też pomóc. Więcej informacji na stronie.
#32
"Jeśli nie boisz się niebezpieczeństw pustkowia, jeśli dumnie przekraczasz granicę areny i możesz zwyciężyć każdego, kto cię wyzwie - wtedy przyłącz się do bezlitosnego świata Gladiatus!"

Hehehe... U mnie pada od rana do wieczora, to musiałem sobie coś znaleźć...
No i muszę polecić wam ta gre bo jest bardzo fajna jak na browersową :D
Rozwijamy swoja postać, walczymy na arenie, podróżujemy...

Proszę rejestrujcie się z tego linku, no chyba że wolicie bez: :P
http://s2.gladiatus.pl/game/c.php?uid=39271

pzdr! xD
#33
Archiwum / APS@home
06 Lipiec 2007, 15:48
Nie wiem czy ktoś pisał, ale można się już rejestrować bez zaproszenia! ;)
#34
Cosmology@home / Cosmology@Home
26 Czerwiec 2007, 23:50
Nie no ja napisałem tylko ze licze już w innych projektach BONC troche czasu i, że interesuje sie astrologią. Tak w skrócie. ;)
#35
Cosmology@home / Cosmology@Home
26 Czerwiec 2007, 21:54
Ja na pierwszy mail napisałem 15 min niecałe i też dostałem invita ;)
#36
Ja dostałem potwierdzenie rejestracji konta tylko...

CytatWelcome to NCSSM Grid Computing Project.

This email confirms your account with NCSSM Grid Computing Project:
  Project URL:         http://grid.ncssm.edu/ncssm_grid/
  User name:           Simek
  E-mail:              gosimek[at]gmail.com
  Account Key:         xxx
  (use this to log in if you forget your password)


For further information and assistance with NCSSM Grid Computing Project go to
http://grid.ncssm.edu/ncssm_grid/
#37
Archiwum / Ranking 26.01.2007
07 Maj 2007, 22:36
hehehe:
2007-05-07 22:33:16||Running CPU benchmarks
2007-05-07 22:34:15||Benchmark results:
2007-05-07 22:34:15||   Number of CPUs: 1
2007-05-07 22:34:15||   4547 floating point MIPS (Whetstone) per CPU
2007-05-07 22:34:15||   10244 integer MIPS (Dhrystone) per CPU
2007-05-07 22:34:16||Resuming computation

BOINC Manager 5.9.8 + Crunch3r BOINC Opt. 5.9.0.32 ;)
Sempron 2800+ 1,6Gh @ 1,85Gh 512 RAM ;)
#38
Jak sie przerywa instalka to:
http://boinc.berkeley.edu/troubleshoot.php :D
#40
Mchl... Widzę ze dawno nie czytałeś o XHTML! xD

1.1 to taki ulepszony Strict ;)

http://webmade.org/artykuly/xhtml-dtd-prolog-typ-mine.php

"Spotkałem wiele osób, które twierdziły, że zbudowanie strony w XHTML 1.1 jest trudne, ponieważ jest on zbyt restrykcyjny. Uważam, że jest to nieprawda, ponieważ XHTML 1.1 różni się tylko kilkoma szczegółami od starszego brata - XHTML 1.0 Strict. Postaram się przybliżyć je w poniższym artykule."

Więcej - patrz link :D