Instalacja na RedHat Enterprise Linux ES Version 4

Zaczęty przez timmon, 25 Czerwiec 2007, 13:55

timmon

Cześć

Mogłby mi ktoś z Was pomóc w instalacji BOINC'a na systemie jak w temacie? Problem zaczyna się przy znalezieniu odpowiedniej wersji (jestem zielony z linucha) :/

Pozdrawiam
Mateusz

D_T_G

Witam nowego liczydłowego!

Pewnie chcesz tak, żeby to było jeszcze uruchamiane wraz z systemem itd.? Najlepiej by było zainstalować to z paczek rpm, jeśli takowe istnieją, a niestety o takich nie wiem. Teraz z marszu nie potrafię Ci pomóc, choć da się to zrobić w sposób linuksowo-uniwersalny, ale każda dystrybucja ma swoją specyfikę.

Ale na szybciocha wygooglałem to :) Stare to howto, ale pewnie załapiesz mniej więcej o co chodzi.

Powodzenia.

Robert1970

Witaj.

Jeżeli masz jakieś problemy, po przeczytaniu opisu z linku od D_T_G to w miarę możliwości postaram się pomóc. Nie jestem ostatnio często na forum, ale zaglądam i na pewno odpisze :).

Jedno pytanie - RedHat Enterprise to raczej system do zastosowań przemysłowych a nie amatorskich. Czy jesteś administratorem takiego serwisu? Bo jeżeli chcesz odpalić Boinca na koncie shellowym jako normalny użytkownik bez uprawnień roota, to o ile dobrze  system został skonfigurowany, będzie cieżko i przydałaby się zgoda administratora na odpalenie takiego grzejnika na prockach :).

timmon

Witajcie

Dzieki za odzew i pomoc :)

Wykonalem czynnosci wymienione w pkt 1:

potem sh boinc_5.2.8_i686-pc-linux-gnu.sh
Nastepnie chcialem przejsc do pkt 2 ale niestety nie da sie sciagnac tych skryptow z tej strony (linki sa chyba nieaktualne) :/

CytatPewnie chcesz tak, żeby to było jeszcze uruchamiane wraz z systemem itd.?
Spoko, wystarczy zeby sie odpalal - serwer i tak chodzi 24h na dobe.