http://www.flaris.pl/lar01/
i z tego co czytałem ma szansę być hitem....
No no, ktoś miał świetny pomysł.
Haha, wiecie ile to "pali"?
Cytat: pszyklejony w 05 Sierpień 2012, 16:19
Haha, wiecie ile to "pali"?
Jeżeli masz kasę na taki samolocik, to raczej ceny paliwa cię nie martwią. Po za tym paliwo lotnicze ma raczej inną cenę za litr, bo weź tu zatankuj takiego Airbusa A380 XD
przy okazji upadku OLT Express rozmawialem z ojcem, ktory troche w temacie jest
i ogolny wniosek to byl taki ze to nie moglo sie powiesc, bo przy cenach biletu 100zl
przy Airbus 320 i to na krotkim dystansie, w ciagu 1h lotu on zuzywa 1tone paliwa.
nawet jak jest pelny, 120 czy wiecej osob to ceny byly totalnie nierealne
a koszt paliwa lotniczego jest oczywiscie nizszy nic samochodowego, ale nie wiem jaki zakres 1-25zl za litr
Cytat: Tomasz R. Gwiazda w 05 Sierpień 2012, 16:37
Airbus 320 i to na krotkim dystansie, w ciagu 1h lotu on zuzywa 1tone paliwa.
około 2,500 l
Cytat: Tomasz R. Gwiazda w 05 Sierpień 2012, 16:37
przy okazji upadku OLT Express rozmawialem z ojcem, ktory troche w temacie jest
i ogolny wniosek to byl taki ze to nie moglo sie powiesc, bo przy cenach biletu 100zl
przy Airbus 320 i to na krotkim dystansie, w ciagu 1h lotu on zuzywa 1tone paliwa.
nawet jak jest pelny, 120 czy wiecej osob to ceny byly totalnie nierealne
a koszt paliwa lotniczego jest oczywiscie nizszy nic samochodowego, ale nie wiem jaki zakres 1-25zl za litr
Tylko część biletów była sprzedawana po 99 zł. Nie wiem czy nawet nie tylko połowa. Sporo kupowały firmy od 200 do 700 zł.
Te ceny to miały przekonać ludzi do latania. I po pewnym okresie miało to pójść w górę. Ale nie zdążyli.
Ale odwalili kawał dobrej roboty.
Dziś alternatywa dla Wrocławia to 7 godzin w pociągu za 150 zł I klasa. i 5-8 godzin w samochodzie :(
Nawet w OLT linia Wrocław-Warszawa (przy tych cenach) wiem że była rentowna !
zaden kawal dobrej roboty tylko przekret
ten gosc chyba przez ta linie chcial uwiarygodnic siebie jako biznesmena, a dla mnie to ewidentnie firma ktora z zalozenia miala przynosic straty
moze prali pieniadze po prostu
a zeby byc milionerem w liniach lotniczych to na najpierw trzeba byc miliarderem
Cytat: Tomasz R. Gwiazda w 06 Sierpień 2012, 16:58
zaden kawal dobrej roboty tylko przekret
ten gosc chyba przez ta linie chcial uwiarygodnic siebie jako biznesmena, a dla mnie to ewidentnie firma ktora z zalozenia miala przynosic straty moze prali pieniadze po prostu
a zeby byc milionerem w liniach lotniczych to na najpierw trzeba byc miliarderem
Moze i prali. To nieistotne. Wizz/Ryanair też miał paść a lata jeszcze taniej. Da się ! I warto nad tym popracować. Ofiary zawsze są.
Powiedz ile dorosłych osób słyszało o Wizz a ile o OLT. Ta druga sieć polakom pokazała że można. Ale trzeba znaleźć następce :(
mnie akurat Wizz mowi wiecej niz OLT :)
bo to ciezkim debilem trzeba byc aby wycofywac ATR-72 z krotkich dystansow a dawac Airbus A320
Wymieniony w wątku szacunkowy koszt lotu na linii Warszawa-Londyn to ok. 1.4k PLN - podobnie mnie kosztuje wyprawa autem do PL (1500km).
Heh, gdyby jeszcze ten samolot kosztował <20k PLN (marzenia)...
To tu masz coś tańszego
http://lotniczapolska.pl/Odrzutowy-ultralight-oblatany,22641
co prawda jeden silnik kosztuje 5000$, ale zawsze ::)
Cytat: krzyszp w 06 Sierpień 2012, 17:42
Wymieniony w wątku szacunkowy koszt lotu na linii Warszawa-Londyn to ok. 1.4k PLN - podobnie mnie kosztuje wyprawa autem do PL (1500km).
Heh, gdyby jeszcze ten samolot kosztował <20k PLN (marzenia)...
Cena ta sama co samochodu w eksploatacji, jednak czas podróży nie porównywalny. Co do OLT to bardzo szkoda. Poznań-Kraków 1godzina 99zł pociąg ponad 100zł i 8 godzin. Z Poznania do Wrocławia pociągiem jeszcze ujdzie.