Problem po restarcie komputera z Mozilla Thunderbird

Zaczęty przez Krzysiak, 03 Styczeń 2012, 19:29

Krzysiak

No mam dość duży problem z tym klientem poczty a mianowicie
Komp zaliczył restart i od tego momentu wszystko wyświetla się tak jak poniżej:
[smg id=376]

Czyli brak jakichkolwiek katalogów  :wth:

Próbowałem
- przywrócić kopię zapasową
- reinstalację
- odinstalowanie z usunięciem pozostałych danych ręcznie i instalację na nowo

Ciągle to samo 


>>Moja szczegółowa sygnatur<< %)                                      >> Spis moich odkrytych liczb pierwszych << :whistle:

Troll81

sprawdzanie dysków na obecność błędów? reset uprawnień do katalogów?

GRID

#2
Sprawdź czy masz coś w katalogu w którym Thunderbird trzyma pocztę.
(Windows XP)
C:\Documents and Settings\nazwa_konta\Dane aplikacji\Thunderbird\Profiles
(Windows 7)
C:\Użytkownicy\nazwa_konta\AppData\Local\Thunderbird\Profiles

Jeżeli masz tam katalog i jakiś normalny rozmiar to powinieneś odratować dane. Możesz spróbować skopiować to na innym kompie i zainstalować Thunderbird.
Czasami pomaga zainstalowanie starszej wersji Thunderbird.

Dobrą praktyką jest oczywiście tworzenie kopii swoich wiadomości i kontaktów. Przezorni mogą od razu ustawić sobie folder z pocztą na dysku D:
[smg id=377 caption="Opcje Thunderbird -> katalog poczty"]

Problem z malware i adware w Mozilla Firefox

Krzysiak

Dzięki chłopaki za zainteresowanie
problem rozwiązał się po przywróceniu starszej kopi (około 2 tygodniowej)
Tylko zastanawiam się czemu ta zrobiona 4 dni temu nic nie naprawiała (2 dni przed awarią)   :wth:

Osobiście na skrzynkach pracuję z dwóch rożnych komputerów - więc zawsze listy potrzebne przechowywane są na 2 kompach + skrzynce odbiorczej


>>Moja szczegółowa sygnatur<< %)                                      >> Spis moich odkrytych liczb pierwszych << :whistle: