Aktualności:

Nasz kanał IRC - Porozmawiaj z nami.

Menu główne

Digi

Zaczęty przez Digi, 02 Marzec 2015, 17:48

Digi

Witam wszystkich, jestem nową osobą w teamie BOINC@Poland, mój nick to [BOINC@Poland]Digi. Mam nadzieję, że trochę czasu tutaj spędzę, więc napiszę kilka zdań o sobie.

BOINC:
Na BOINC trafiłam dzięki nowemu filmowi o Enigmie, znalazłam projekt Enigma@Home i tak się zaczęło. Kilka lat temu słyszalam o Rosetta@Home, więc niewielkie pojęcie o projekcie miałam. Zaczynam przygodę z liczeniem i wszystko tutaj jest dla mnie nowe.

Jestem 100% humanistą, nie znam się na komputerach, wiele rzeczy o których tutaj piszecie to dla mnie czarna magia, nie wiem czym się różni CPU od GPU. Zainstalowanie BOINCa, podpięcie się pod projekty i zarejestrowanie na BOINCStats, to chyba szczyt moich możliwości ;)

Projekty:
Interesują mnie projekty związane z matematyką i medycyną. Astronomia jakoś do mnie nie przemawia (kosmos miałam jak próbowałam wszystko na BOINCstats ustawić i mi wystarczy :D) Universe@Home liczę z czysto patriotycznych pobudek ;)

Komputer:
Komputer mam kilkuletni, więc szału nie robi - biorę udział w projektach dla przyjemności, jeśli mogę to tak nazwać. Liczą się chęci mam nadzieję ;)

Intel Core i5-3350P CPU @ 3.10GHz
8GB RAM
Windows 7 32
AMD radeon hd 7800

Trochę o mnie:
Mieszkam w Węgierskiej Górce (byłe województwo małopolskie :D), czyli południe Polski (okolice Bielska-Białej). Moja miejscowość leży w dolinie pomiędzy szczytami Babiej i Baraniej, więc naturalnie kocham góry :) Mój ojciec pochodzi z Gdańska, dlatego miłość do wody też nie jest mi obca, udało mi się nawet zdobyć patent sternika jachowego :)

Zainteresowania: