Aktualności:

W MEDIA znajdziesz grafiki, banery i avatary

Menu główne

dnetc.net

Zaczęty przez sesef, 23 Marzec 2010, 11:35

Peciak

Cytat: sesef w 28 Marzec 2010, 18:33
Będę chyba musiał ustawić, żeby wciągało cały rdzeń bo wtedy jest 100% loadu gpu.
I tego się trzymaj  :respect:

,,Z szanowania wzajemnego wypływa moc wielka w chwilach trudnych."

lolek

#41
Ściągam jeszcze najnowsze stery, bo przy tej punktacji gdyby obciążało 100 gpu to projekt był by o jakieś 70% opłacalniejszy od CC

Najnowsze stery nic nie zmieniły :(

[PNT] Obix007

#42
Punkty zdobyte w dnetc.net dostepne juz na http://stats.free-dc.org/  -  :parrrty:


TP

#43
Siema!

Artur! Nie wiesz jak Sesef wyciska takie czasy próbek płatnych po 528?

31573 24829 28 Mar 2010 9:36:16 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 128.83 1.67 0.00 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31571 24827 28 Mar 2010 9:36:16 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 137.70 1.72 0.00 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31547 24808 28 Mar 2010 9:33:59 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 128.81 1.90 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31545 24807 28 Mar 2010 9:36:16 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 111.74 1.73 0.00 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31520 24784 28 Mar 2010 9:32:28 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 138.68 1.75 0.00 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31500 24515 28 Mar 2010 9:34:00 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 115.81 1.83 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31499 24381 28 Mar 2010 9:34:00 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 118.75 1.89 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31497 24769 28 Mar 2010 9:31:03 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 116.66 1.83 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31496 24768 28 Mar 2010 9:31:03 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 132.61 1.84 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31495 24767 28 Mar 2010 9:31:03 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 116.64 1.75 0.00 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31494 24766 28 Mar 2010 9:31:03 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 114.68 1.89 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
31491 24763 28 Mar 2010 9:34:00 UTC 28 Mar 2010 14:29:08 UTC Completed and validated 114.69 1.79 0.00 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)

Bo Ja łapię takie czasy:

36992 29533 28 Mar 2010 16:51:19 UTC 28 Mar 2010 18:18:20 UTC Completed and validated 231.14 5.24 0.04 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36991 29532 28 Mar 2010 16:51:19 UTC 28 Mar 2010 18:22:57 UTC Completed and validated 227.93 2.50 0.02 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36990 29531 28 Mar 2010 16:51:19 UTC 28 Mar 2010 18:26:32 UTC Completed and validated 200.76 1.33 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36989 29530 28 Mar 2010 16:51:18 UTC 28 Mar 2010 17:10:40 UTC Completed and validated 185.04 0.78 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36988 29529 28 Mar 2010 16:51:18 UTC 28 Mar 2010 17:13:41 UTC Completed and validated 189.23 0.66 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36987 29528 28 Mar 2010 16:51:18 UTC 28 Mar 2010 17:17:34 UTC Completed and validated 188.79 1.03 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36955 29496 28 Mar 2010 16:50:42 UTC 28 Mar 2010 16:59:51 UTC Completed and validated 188.14 1.00 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36954 29495 28 Mar 2010 16:51:19 UTC 28 Mar 2010 18:28:50 UTC Completed and validated 200.43 0.73 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36945 29486 28 Mar 2010 16:51:19 UTC 28 Mar 2010 18:32:13 UTC Completed and validated 199.93 1.06 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36944 29485 28 Mar 2010 16:51:19 UTC 28 Mar 2010 18:35:40 UTC Completed and validated 218.43 0.94 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36943 29484 28 Mar 2010 16:51:19 UTC 28 Mar 2010 18:39:10 UTC Completed and validated 197.16 1.15 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36941 29482 28 Mar 2010 16:51:19 UTC 28 Mar 2010 19:42:13 UTC Completed and validated 266.79 1.00 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36940 29481 28 Mar 2010 16:51:19 UTC 28 Mar 2010 19:46:20 UTC Completed and validated 239.72 0.76 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36935 29476 28 Mar 2010 16:51:18 UTC 28 Mar 2010 17:20:13 UTC Completed and validated 197.85 0.95 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36934 29475 28 Mar 2010 16:51:18 UTC 28 Mar 2010 17:23:29 UTC Completed and validated 197.97 0.76 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)
36912 29457 28 Mar 2010 16:51:18 UTC 28 Mar 2010 17:26:52 UTC Completed and validated 195.72 0.75 0.01 528.00 DNETC@Home v1.02 (ati14)

HD5870 900/1300 10.3b...

Za nic takiego cuda wyciągnąć nie mogę...

W dodatku mam taki problem:



Dodam, że jeden rdzeń CPU zwolniony, a GPULOAD tylko 91%, przy milce 99%

Co 20% na 20s. Obciążenie GPU spada do 0... być może to tak spowalnia liczenie - ale jak to rozwiązać?!

EDIT:
Co do czasów to już się wyjaśniło - jedna próbka liczona na dwóch rdzeniach.

Co do problemów z pauzowaniem co 20% na kilkanasice sekund jeszcze nie....

Tomasz R. Gwiazda

dzieki za info Arturze
czekamy jeszcze na podpiecie pod boincstats i mozliwosc zarzadzania przez BAM :)

[PNT] Obix007

Akurat to było liczone na moim hoscie 5970@950/750 którego użyczyłem - sesef testuje na nim app. Więc to pytanie do niego.


Can-D

#46
Apka się skaluje na multi gpu - u mnie 2 x 5770 - daje 152 sek.Zresztą panowie z distributed niezle podkrecili tą swoja aplikacje - u mnie wzrost wydajności wynosi ponad 100 % wobec poprzedniej wersji.

@TP
narazie to chyba tak jest u wszystkich,napewno będzie to dopracowane jeszcze -  na orginalnym kliencie można liczyć na fula,bez przestoi z 100% obciażeniem cpu ./Chociaż to jest kwestia,jak tu pisali nadania piorytetu w czasie rzeczywistym - w orginalnym kliencie zostaje juz cały czas, w boinc można zmusić poprzez ciągłe wymusznie programami,ale lubi się krzaczyć wtedy,jak wplacze się cpu/

TP

Cytat: [GPU Vision] Artur Obara/ Obix007 w 28 Marzec 2010, 22:20
Akurat to było liczone na moim hoscie 5970@950/750 którego użyczyłem - sesef testuje na nim app. Więc to pytanie do niego.

A, to ok...

A jak miałeś taktowane pamięci? Czy tak jak w milce jest to bez znaczenia czy tak jak w CC są kluczowe?
Cytat: Chew-Z w 28 Marzec 2010, 22:24
Apka się skaluje na multi gpu - u mnie 2 x 5770 - daje 152 sek.Zresztą panowie z distributed niezle podkrecili tą swoja aplikacje - u mnie wzrost wydajności wynosi ponad 100 % wobec poprzedniej wersji.
Czy sugerujesz, że jedna próbka liczy się na dwóch rdzeniach ? MultiGPU?!  :book:

Can-D

#48
 ;) ile fabryka da,tyle wykorzysta

TP

No to jestem pod wrażeniem umiejętności Sesefa...

:respect:

lukaszja

Ponowię pytanie - jak z kwestią taktowania pamięci? Ma to znaczenie (jak w CC) czy można nisko "zjechać" jak w MW? luke

Can-D

Zamiast się pytać i czekać na odpowiedż można przecież sprawdzić samemu ?

lukaszja

Cytat: Chew-Z w 28 Marzec 2010, 22:47
Zamiast się pytać i czekać na odpowiedż można przecież sprawdzić samemu ?

Kocham takie wnoszące wiele informacji posty XP
1. Strona www.dnetc.net obecnie u mnie się nie otwiera.
2. Pracuję obecnie na linuksie i nie mam możliwości sprawdzenia przeliczania próbek.
3. Nasi spece na pewno znają odpowiedź na to pytanie, zresztą nie ja pierwszy je zadałem.
Pozdrawiam, luke

Can-D

#53
Nie no twój to naprawde ogrom info wniósł.Zresztą ja cały czas nie widze problemu ,aby takie rzeczy samemu sprawdzić /a skoro nie ma apki na linuksa , to i wiadomość w tym temacie nie wiele da/

sesef

na 4770 z tego co pamiętam obniżenie ranu nic nie wnosiło tylko, że ja mogę maksymalnie obniżyć taktowanie ramu do 700 mhz dalej już karta jest niestabilna. Teoretycznie z tego co patrzyłem na kod ram nie powinien mieć wielkiego wpływu na czas przeliczania mniej więcej tak jak milka.

Cytat: TP w 28 Marzec 2010, 22:27
Czy sugerujesz, że jedna próbka liczy się na dwóch rdzeniach ? MultiGPU?!  :book:

Do 8 rdzeni GPU obsługuje program. Niestety obecna długość wu nie jest przystosowana do konfiguracji innych niż 2^n rdzeni.


Projekt już działa :)

lukaszja

Cytat: sesef w 28 Marzec 2010, 23:51
na 4770 z tego co pamiętam obniżenie ranu nic nie wnosiło tylko, że ja mogę maksymalnie obniżyć taktowanie ramu do 700 mhz dalej już karta jest niestabilna. Teoretycznie z tego co patrzyłem na kod ram nie powinien mieć wielkiego wpływu na czas przeliczania mniej więcej tak jak milka.

Cytat: sesef w 28 Marzec 2010, 23:51
Projekt już działa :)

Dzięki za rzeczowe info! Jutro zatem (przynajmniej na chwilę) przełączę kompa na Windows'a!
pozdr, luke

PS Będzie app na Linuxa? To mogłoby być strzał w 10-tkę, bo MW nie ma swojej app a CC jest monopolistą... ;D 

TP

Cytat: sesef w 28 Marzec 2010, 23:51
na 4770 z tego co pamiętam obniżenie ranu nic nie wnosiło tylko, że ja mogę maksymalnie obniżyć taktowanie ramu do 700 mhz dalej już karta jest niestabilna. Teoretycznie z tego co patrzyłem na kod ram nie powinien mieć wielkiego wpływu na czas przeliczania mniej więcej tak jak milka.

Cytat: TP w 28 Marzec 2010, 22:27
Czy sugerujesz, że jedna próbka liczy się na dwóch rdzeniach ? MultiGPU?!  :book:

Do 8 rdzeni GPU obsługuje program. Niestety obecna długość wu nie jest przystosowana do konfiguracji innych niż 2^n rdzeni.


Projekt już działa :)
Potwierdzam, przeprowadziłem testy, pamięci w minimalnym stopniu mają wpływ na szybkość aplikacji (1-2s. w skali 190s.)
HD5870 900/1300 lub 900/300 liczy podobnie.

Nadal nierozwiązany pozostaje problem "samo zatrzymywania" się aplikacji co 20-25% na kilkanascie sekund...


Tutaj mam tylko 1 kartę HD5870... i takie zonki....

sesef

#57
Cytat: lukaszja w 29 Marzec 2010, 00:01
PS Będzie app na Linuxa? To mogłoby być strzał w 10-tkę, bo MW nie ma swojej app a CC jest monopolistą... ;D  

Będzie w swoim czasie, jak uda mi się naprawić wrapper (niestety musiałem mocno przerobić domyślny wrapper i jest jeszcze trochę problemów) i przebrać przez kompilacje tego wrappera na linuxie.

Cytat: TP w 29 Marzec 2010, 00:13
Nadal nierozwiązany pozostaje problem "samo zatrzymywania" się aplikacji co 20-25% na kilkanascie sekund...


A możesz sprawdzić przez MSI Afterburner czy też ma takie skoki?

========================
Edit
Zmniejszyłem punktacje nowa aplikacja z optymalizacją pod 5k dostała zbyt dużego kopa projekt miał być między collo a milką, a wyszło lepiej niż milka.

TP

#58
Cytat: TP w 29 Marzec 2010, 00:13
Nadal nierozwiązany pozostaje problem "samo zatrzymywania" się aplikacji co 20-25% na kilkanaście sekund...


CytatA możesz sprawdzić przez MSI Afterburner czy też ma takie skoki?

W MSI AB skoki również występują...

Jeszcze jeden "feler" się napatoczył. Normalny czas liczenia próbki 528c (obecnie 483c  :wth:) wynosi około 185s. Ale gdy tylko używamy komputera np. do www,  lub czegokolwiek innego od razu wrasta o 30s... Przy MW maks co zaobserwowałem to 5s przy czasie liczenia próbki 1:20)

Zmniejszona punktacja -  %)

Co ile uaktualniają się wewnątrz projektowe statystyki?

sesef

Cytat: TP w 29 Marzec 2010, 07:24
Co ile uaktualniają się wewnątrz projektowe statystyki?

Znaczy tak www.dnetc.net/rc5 aktualizuje się co godzinę (tylko to na razie jest jeszcze prowizorka) a statsy które są eksportowane jak na razie 2x sam z palca uaktualniłem bo coś cron skryptu nie chce odpalać. Jak wrócę z uczelni to coś nad tym posiedzę i powinno już działać.

Jeszcze wczoraj zaczęło już naliczać statystyki pod oficjalny mail tutaj http://stats.distributed.net/participant/psummary.php?project_id=8&id=473643 (aktualizacja raz dziennie o 23:59 UTC po naszemu 1:59)

Co do przerw wiem dlaczego występują, niestety nie będzie się dało ich przeskoczyć co najwyżej może deko zmniejszyć. Jest to po prostu czas zamykania i otwierania aplikacji liczącej i wiele z tym nie zrobię. Taki już jest klient dnetc i trudno, będę pisał do nich czy mogą dodać kilka usprawnień, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Can-D

a ten drugi w statach ? http://stats.distributed.net/participant/psummary.php?project_id=8&id=473601

a przy okazji ,kilkanaście h pracy 2X5770 na orginalnym kliencie http://stats.distributed.net/participant/psummary.php?project_id=8&id=473350

TP

Eeeeee - to My wszyscy biorący udział w tym projekcie w statach tego projektu jesteśmy na koncie jednej drużyny czy nawet użytkownika bo się pogubiłem...

???

Wychodzi mi że użytkownika dnetc@dnetc.net

Eee to rozwalimy wszystkich  :attack:

Tomasz R. Gwiazda

ma to byc rozdzielone chyba na pojedyncze konta.
Wiekszego wplywu na boincstats (jak bedzie to podpiete) to nie bedzie mialo

Can-D

Jednego użytkownika/ale tak jak pisze Tomasz,bodajże ma być rozdzielone/ ,ale np w PG jest to samo w statach zbiorczych wszyscy liczą na konto PG np tu/znalezione liczby pierwsze/: http://primes.utm.edu/bios/top20.php?type=project&by=PrimesRank&at=2&id=950

[PNT] Obix007

W distributed.net projekt jest jako użytkownik dnetc@dnetc.net, ale na statystykach BS, FDC każdy zbiera punkty dla siebie samego.


sesef

Cytat: Chew-Z w 29 Marzec 2010, 11:15
a ten drugi w statach ? http://stats.distributed.net/participant/psummary.php?project_id=8&id=473601

Zapomniałem przy wydawaniu appa zmienić adres i tak zostało. Wszystkie nowe próbki będą już szły na dnetc@dnetc.net

Na chwilę obecną nie ma sensu robić w statsach dnetc (niezależnych od BS i punktów BOINC) oddzielnych statystyk dla każdego usera ponieważ nie da się zrobić drużyny. Jak admini uruchomią możliwość robienia teamów w distributed.net to pokombinuje nad zrobieniem statów dla każdego użytkownika projektu.

Peciak

No jest nowa aplikacja na ATI 1.10 i powiem jedno jest świetna.
Widać że ekipa z dnetc.net to same mózgi  :respect:

,,Z szanowania wzajemnego wypływa moc wielka w chwilach trudnych."

JaRa

#67
A mi wczoraj na NV policzyło kilka a dzis próbowałem to się sypały wszystkie  :wth:


aaa bo dziś liczyło na "DNETC@Home v1.08 (cuda23)" i dla tego chyba się sypały, wczoraj na "DNETC@Home v1.05 (cuda23)"



Tomasz R. Gwiazda

CytatNo jest nowa aplikacja na ATI 1.10 i powiem jedno jest świetna.
a co zmienia ?
szybciej liczy ?

Peciak

Nie musisz sztucznie zwalniać rdzenia w Boincu do obliczeń

,,Z szanowania wzajemnego wypływa moc wielka w chwilach trudnych."

sesef

Nowa wersja 1.10 powinna już naprawić definitywnie problemy z multigpu i zacinaniem się próbek. Efekt uboczny niestety brak progressbara jednak checkpointy nadal są zapisywane. No i powinien się zmniejszyć (może nawet całkowicie zniknąć) czas kiedy karta przestawała liczyć (podczas liczenia wu).

TP

#71
Widzę Sesef, że szalejesz  ;D bo mi zessało już wersję aplikacji 1.11 - co w niej nowego?

To ja trochę ponarzekam:

57679 47017 29 Mar 2010 20:33:42 UTC 29 Mar 2010 20:41:57 UTC Completed and validated 217.78 0.23 0.00 483.20 DNETC@Home v1.11 (ati14)
57678 47016 29 Mar 2010 20:33:42 UTC 29 Mar 2010 20:45:45 UTC Completed and validated 219.45 0.41 0.00 483.20 DNETC@Home v1.11 (ati14)
37562 30103 28 Mar 2010 17:23:29 UTC 29 Mar 2010 20:27:15 UTC Completed and validated 182.87 0.92 0.01 483.20 DNETC@Home v1.02 (ati14)
37561 30102 28 Mar 2010 17:23:29 UTC 29 Mar 2010 20:27:15 UTC Completed and validated 182.38 0.66 0.01 483.20 DNETC@Home v1.02 (ati14)
37560 30101 28 Mar 2010 17:23:29 UTC 29 Mar 2010 20:27:15 UTC Completed and validated 183.51 0.89 0.01 483.20 DNETC@Home v1.02 (ati14)
37547 30088 28 Mar 2010 17:22:20 UTC 29 Mar 2010 20:27:15 UTC Completed and validated 182.37 0.73 0.01 483.20 DNETC@Home v1.02 (ati14)
37546 30087 28 Mar 2010 17:22:20 UTC 29 Mar 2010 20:27:15 UTC Completed and validated 181.49 0.70 0.01 483.20 DNETC@Home v1.02 (ati14)
37545 30086 28 Mar 2010 17:22:05 UTC 29 Mar 2010 20:27:15 UTC Completed and validated 180.46 1.34 0.01 483.20 DNETC@Home v1.02 (ati14)

Nie ma już w obciążeniu GPU żadnych przerw, ale aplikacja 1.11 jest tak jakby wolniejsza od 1.02 o...35s?

sesef

wyszło na to, że 1.10 nadal się wiesza i teraz testowo poszła starsza wersja liczydełka, która była w wersji 1.00 liczy wolniej na radkach 5k niż ten program co był w 1.10, ale może nie będzie się wieszać.

TP

#73
A to wszystko wyjaśnia - to może zapodaj z powrotem 1.02 :)

Przynajmniej ma dobrą wydajność  :attack:


1.11 (1.00) - nie ma dołków...

Tomasz R. Gwiazda

Projekt pojawil sie na Boincstats. Mozna uzyc opcji "Zapisz się do projektów" --> "Znajdź konto"
i juz zarzadzac projektem przez BAM



Troll81

Gratuję obecności na boincstats :D :parrrty: twoje zdrowie sesef za wytężoną pracę  :parrrty:

Tomasz R. Gwiazda

#76
aczkolwiek mnie sie nie pojawilo w statystykach osiagniecia z tego projektu, moze trzeba jeszcze troche poczekac


Edit (17:00) juz widac :)

sesef

Cytat: Troll81 w 02 Kwiecień 2010, 01:55
Gratuję obecności na boincstats :D :parrrty: twoje zdrowie sesef za wytężoną pracę  :parrrty:

To nie tylko moja zasługa, ja tylko zajmuje się programową stroną serwera, masę roboty również odwala Oxy, który cały czas czuwa żeby serwer działał i miał odpowiednią ochronę.

Poza tym, proszę się przyznać kto podłączył szafę

Can-D

#78
Czyli v2.9108.517 wróciła spowrotem i dodaje skrzydeł radosławom 5xxx.I może dzięki Boinc projekt nabierze w końcu,wiatru w żagle  :attack:  No i wielkie brawa za przekucie myśli w materie,bo to tak niedawno zaledwie o projekcie rozmowy się toczyły  %)

U mnie co któreś wu apka zapomina o drugim gpu.Już widze,że dzieje się tak jak ma do przeliczenia 5 bloków zamiast 4,a te po 8 bloków chcą nawet momentami się liczyć wogóle bez gpu  %) Czyli jak narazie dla kart w crosie /u mnie,nie wiem jak u innych/,wychodzi najlepiej po 4 bloki.

Np tu - wyszedłem i z pół godziny takie coś się działo - pomoga wsztymaj ,wznów wu na wybudzenie się z letargu.

<core_client_version>6.10.43</core_client_version>
<![CDATA[
<stderr_txt>
wrapper: starting
18:46:48 (828): wrapper: running dnetc_1.10_windows_intelx86__ati14.exe (-runoffline -multiok=1 -e dnetc@dnetc.net -ckpoint chkpoint -pausefile pause -exitfile exit -inbase in -outbase out -priority 5 -n -1 -runbuffers)

distributed.net client for ATI Stream on Win32 Copyright 1997-2009, distrib ...
Please visit http://www.distributed.net/ for up-to-date contest information.
Start the client with '-help' for a list of valid command line options.

Client will run without network access.
Setting distributed.net ID to dnetc@dnetc.net
Setting checkpoint file to 'chkpoint'
Setting pause file to 'pause'
Setting exit file to 'exit'
Setting in-buffer base name to in
Setting out-buffer base name to out
Setting priority to 5
Client will exit when buffers are empty.
Warning: -runbuffers is obsolete.
        Effective settings: -runoffline and -n -1 (exit on empty buffers).

dnetc v2.9108-517-CTR-10021520 for ATI Stream on Win32 (WindowsNT 6.0).
Please provide the *entire* version descriptor when submitting bug reports.
The distributed.net bug report pages are at http://bugs.distributed.net/
Using email address (distributed.net ID) 'dnetc@dnetc.net'

[Apr 02 16:46:49 UTC] Automatic processor detection found 2 processors.
[Apr 02 16:46:49 UTC] Loading crunchers with work...
[Apr 02 16:46:49 UTC] Automatic processor type detection found
                     a RV840, RV840 processor.
[Apr 02 16:46:49 UTC] RC5-72: using core #0 (IL 4-pipe c).
[Apr 02 16:46:49 UTC] RC5-72: Switched to random subspace 1339 (in memory)
[Apr 02 16:46:49 UTC] RC5-72 #a: Loaded CC:763F153A:00000000:16*2^32
[Apr 02 16:46:49 UTC] RC5-72 #b: Loaded CC:763F1614:00000000:16*2^32
[Apr 02 16:46:49 UTC] RC5-72: 2 packets (32.00 stats units) remain in in.r72
[Apr 02 16:46:49 UTC] RC5-72: 0 packets are in out.r72
[Apr 02 16:46:49 UTC] 2 crunchers ('a' and 'b') have been started.

[Apr 02 16:47:57 UTC] RC5-72 #b: Completed CC:763F1614:00000000 (16.00 stat ...
                     0.00:01:07.70 - [1,015,013,762 keys/s]
[Apr 02 16:47:57 UTC] RC5-72 #b: Loaded CC:763F1624:00000000:16*2^32
[Apr 02 16:47:57 UTC] RC5-72 #a: Completed CC:763F153A:00000000 (16.00 stat ...
                     0.00:01:07.87 - [1,012,441,646 keys/s]
[Apr 02 16:47:57 UTC] RC5-72 #a: Loaded CC:763F1634:00000000:16*2^32
[Apr 02 16:47:57 UTC] RC5-72: Summary: 2 packets (32.00 stats units)
                     0.00:01:08.17 - [2,016.06 Mkeys/s]
[Apr 02 16:47:57 UTC] RC5-72: 0 packets remain in in.r72
[Apr 02 16:47:57 UTC] RC5-72: 2 packets (32.00 stats units) are in out.r72

[Apr 02 16:49:05 UTC] RC5-72 #b: Completed CC:763F1624:00000000 (16.00 stat ...
                     0.00:01:07.35 - [1,020,197,401 keys/s]
[Apr 02 16:49:05 UTC] RC5-72 #a: Completed CC:763F1634:00000000 (16.00 stat ...
                     0.00:01:07.70 - [1,015,013,762 keys/s]
[Apr 02 16:49:05 UTC] Shutdown - packet limit exceeded.
[Apr 02 16:49:05 UTC] RC5-72: Summary: 4 packets (64.00 stats units)
                     0.00:02:16.17 - [2,018.61 Mkeys/s]
[Apr 02 16:49:05 UTC] RC5-72: 0 packets remain in in.r72
[Apr 02 16:49:05 UTC] RC5-72: 4 packets (64.00 stats units) are in out.r72
[Apr 02 16:49:05 UTC] *Break* Shutting down...
[Apr 02 16:49:05 UTC] Shutting down...
[Apr 02 16:49:05 UTC] Waiting for crunchers to stop...
wrapper: starting
19:19:37 (3720): wrapper: running dnetc_1.10_windows_intelx86__ati14.exe (-runoffline -multiok=1 -e dnetc@dnetc.net -ckpoint chkpoint -pausefile pause -exitfile exit -inbase in -outbase out -priority 5 -n -1 -runbuffers)

distributed.net client for ATI Stream on Win32 Copyright 1997-2009, distrib ...
Please visit http://www.distributed.net/ for up-to-date contest information.
Start the client with '-help' for a list of valid command line options.

Client will run without network access.
Setting distributed.net ID to dnetc@dnetc.net
Setting checkpoint file to 'chkpoint'
Setting pause file to 'pause'
Setting exit file to 'exit'
Setting in-buffer base name to in
Setting out-buffer base name to out
Setting priority to 5
Client will exit when buffers are empty.
Warning: -runbuffers is obsolete.
        Effective settings: -runoffline and -n -1 (exit on empty buffers).

dnetc v2.9108-517-CTR-10021520 for ATI Stream on Win32 (WindowsNT 6.0).
Please provide the *entire* version descriptor when submitting bug reports.
The distributed.net bug report pages are at http://bugs.distributed.net/
Using email address (distributed.net ID) 'dnetc@dnetc.net'

[Apr 02 17:19:37 UTC] Recovered 2 checkpoint packets
[Apr 02 17:19:37 UTC] Automatic processor detection found 2 processors.
[Apr 02 17:19:37 UTC] Loading crunchers with work...
[Apr 02 17:19:37 UTC] Automatic processor type detection found
                     a RV840, RV840 processor.
[Apr 02 17:19:37 UTC] RC5-72: using core #0 (IL 4-pipe c).
[Apr 02 17:19:37 UTC] RC5-72: Switched to random subspace 1339 (in memory)
[Apr 02 17:19:37 UTC] RC5-72 #a: Loaded CC:763F1624:00000000:16*2^32
[Apr 02 17:19:37 UTC] RC5-72 #b: Loaded CC:763F1634:00000000:16*2^32
[Apr 02 17:19:37 UTC] RC5-72: 0 packets remain in in.r72
[Apr 02 17:19:37 UTC] RC5-72: 4 packets (64.00 stats units) are in out.r72
[Apr 02 17:19:37 UTC] 2 crunchers ('a' and 'b') have been started.

[Apr 02 17:20:45 UTC] RC5-72 #b: Completed CC:763F1634:00000000 (16.00 stat ...
                     0.00:01:07.62 - [1,016,184,499 keys/s]
[Apr 02 17:20:45 UTC] RC5-72: Summary: 1 packet (16.00 stats units)
                     0.00:01:07.62 - [1,016.18 Mkeys/s]
[Apr 02 17:20:45 UTC] RC5-72: 0 packets remain in in.r72
[Apr 02 17:20:45 UTC] RC5-72: 5 packets (80.00 stats units) are in out.r72

[Apr 02 17:20:46 UTC] RC5-72 #a: Completed CC:763F1624:00000000 (16.00 stat ...
                     0.00:01:08.17 - [1,008,045,602 keys/s]
[Apr 02 17:20:46 UTC] Shutdown - packet limit exceeded.
[Apr 02 17:20:46 UTC] RC5-72: Summary: 2 packets (32.00 stats units)
                     0.00:01:09.14 - [1,987.81 Mkeys/s]
[Apr 02 17:20:46 UTC] RC5-72: 0 packets remain in in.r72
[Apr 02 17:20:46 UTC] RC5-72: 6 packets (96.00 stats units) are in out.r72
[Apr 02 17:20:46 UTC] *Break* Shutting down...
[Apr 02 17:20:46 UTC] Shutting down...
[Apr 02 17:20:46 UTC] Waiting for crunchers to stop...
[Apr 02 17:20:46 UTC] Shutdown complete.
19:20:47 (3720): called boinc_finish

</stderr_txt>
]]>

Tomasz R. Gwiazda

cos WU dostepnych malo.

I chyba cos sie w tej app najnowszej zmienilo, wczesniej jak liczylem na 2x5870 to 2WU szly, a teraz 1WU liczone przez 2GPU.