Aktualności:

Nowy polski projekt BOINC - Universe@Home

Menu główne

LOGO - zabawy z Gimpem

Zaczęty przez kotfryc, 03 Październik 2010, 11:39

kotfryc

A to z moich dzisiejszych zabaw w Gimp ... żeby było jasne, nie jestem grafikiem  XP znalazłem fajnego tutoriala  :book:

A do tego hasło: szukamy rozwiązań problemów trapiących ludzkość - czy jakoś tak ... nawiązanie chyba oczywiste :D  :parrrty:

emik

loga naszego zespołu nie trzeba zmieniać - jest super i takie powinno pozostać

kotfryc

LOL  ;D
Alternatywne Loga mogą być przydatne dla ludzi którzy lubią mieć coś w sygnaturkach na innych forach, chcą takie dopasować do potrzeb bloga itd...  
To nie jest propozycja zmiany głównego loga w nagłówku strony, to propozycja alternatywy... czasem może się przydać...  :parrrty:

Tak samo robi Berkeley tutaj:
http://boinc.berkeley.edu/logo.php

inne przykłady (nawet najlepsi tak robią haha):
Windows
Mac
Google
Firefox

Cytat: emik w 03 Październik 2010, 12:33
loga naszego zespołu nie trzeba zmieniać - jest super i takie powinno pozostać
Proszę nie traktować od razu każdej propozycji nowych uczestników jako atak na suwerenność strony/grupy  %)

Mchl

Musimy z Google pogadać, żeby wstawili to na swoją stronę 19 września kolejnego roku ;P

W nagłych wypadkach wzywać przez: mail: mchlpl[at]gmail.com | PM|mchl[a]boincatpoland.org

Troll81

Popieram wszystkimi 4 łapkami :D

kotfryc

Cytat: Mchl w 03 Październik 2010, 17:43
Musimy z Google pogadać, żeby wstawili to na swoją stronę 19 września kolejnego roku ;P

Potrzebne jest stowarzyszenie i można uderzać do gugielka --> patrz tutaj

;)

"Jako beneficjent programu Google Grants możesz uczestniczyć w naszym programie reklamowym i otrzymywać do 10 000 USD miesięcznie na bezpłatne reklamy"
- myślę że po miesiącu byłoby więcej punktów za pośrednictwem tej reklamy i ludzi którzy się przyłączyli niż z SKB@P   :)

krzyszp