Aktualności:

W MEDIA znajdziesz grafiki, banery i avatary

Menu główne

Rozmowy z usługodawcą hostingowym

Zaczęty przez krzyszp, 23 Sierpień 2011, 09:57

krzyszp

Mam swoją domenę i prywatną stronę na jednym z tanich serwerów z USA. Przez baaaardzo długi czas wszystko było ok, do momentu, kiedy "przegapiłem" wygaśnięcie swojej domeny. Powiadomiony o tym fakcie emailem, natychmiast ją opłaciłem, po czym zaczęła się wymiana wiadomości z supportem:
19/08/2011 13:25
CytatMy domain doesn't work.
I have paid it today...

Why my web site doesn't work?

20/08/2011 03:35
CytatI'm still waiting for info, also Invoices looks as "Unpaid" (this is not true) and my web site still doesn't work...

20/08/2011 10:29
CytatDear Krzysztof,

We are extremely sorry for the delay and the inconvenience caused to you.

Actually, we are having an issue with our domain registrar, hence the domains do not get registered automatically and need to be done manually, so it is taking time for Domain registration. Your domain is in the registration process and it shall be registered soon.

We are thankful for your patience and co-operation.

Please feel free to contact us back in case of any further information.

Thank you,
Jamie Williams,
Support Department
M2Host Inc.

21/08/2011 00:50
CytatHello Krzysztof Piszczek,

We have checked that your domain name krzyszp.info is in renewal process. It will be activated within next 4 to 6 hours.

Please feel free to contact us back in case of any further information.

Thank you,
Joshua Rodriguez,
Support Department
M2Host Inc.

21/08/2011 03:40
CytatMy domain still doesn't work... Is third day today...

21/08/2011 08:07
CytatStill doesn't work... why this ticket is closed if problem isn't sorted?

21/08/2011 12:53
CytatHello ,

I have been assigned to your ticket and I am now working on your request. Please stand by for updates.

Please feel free to contact us back in case of any further information.

Thank you,
Edward Collins,
Support Department
M2Host Inc.

21/08/2011 14:18
CytatI'm still waiting.
Can't understand where is problem with my domain?

22/08/2011 05:09
CytatMy ticket are closed again and problem isn't sorted...

22/08/2011 08:10
CytatWhen my domain starts working axnd why I have to ask for this every day???
What is problem for you in just sorting DNS's records for my domain???
Why person on LiveChat can't give me answers for my questions just lie me that only what I need is to wait 8-10 hours to get my domain back???

22/08/2011 14:28
CytatStill no answer, domain doesn't work. Full professional service..

22/08/2011 21:22
CytatHello ,

I have been assigned to your ticket and I am now working on your request. Please stand by for updates.

Please feel free to contact us back in case of any further information.

Thank you,
Edward Collins,
Support Department
M2Host Inc.

23/08/2011 02:48
CytatProblem still isn't sorted. Your service is now useless for me. Domain is paid and still isn't sorted...


Edit:
Wreszcie działa...

Fajne zegarki :)
Należę do drużyny BOINC@Poland
 Moja wizytówka

Troll81

CytatHello ,

I have been assigned to your ticket and I am now working on your request. Please stand by for updates.

Please feel free to contact us back in case of any further information.

to brzmi jak bot :D

krzyszp

I tak lepsze były rozmowy na LiveChat'ie z nimi :)
Ja: Domena nie działa od wczoraj.
Support: Pracujemy nad tym, będzie działał za 4-6 godzin.

Po ośmiu godzinach:
Ja: Domena nie działa od wczoraj.
Support: Pracujemy nad tym, będzie działał za 4-6 godzin.

I tak w kółko...

Gdyby nie to, że mam tam masę danych (brak ograniczeń pojemności konta), oraz postawioną stronę, której nie chce mi się stawiać ponownie, to bym ich walnął...

Fajne zegarki :)
Należę do drużyny BOINC@Poland
 Moja wizytówka

GRID

ja mam podobną historię. Zmuszony jestem prowadzić już bardzo bardzo długą rozmowę z EuroDns.
Właścicielem domeny jest pewna kobieta, ale niema dostępu do administracji. 1 września domena wygasa a nie wiadomo kto ma dostęp do administracji (wcześniejszy admin mówi że wszystko jest juz u tej pani)

Więc pisze do EuroDns że nie mamy dostępu a oni dalej swoje że trzeba sie kontaktować z właścicielką domeny. Ja im mówie że ja mam bardo dobry z nią kontakt ale nie mamy dostępu do panelu admina i tak dalej i tak dalej. Poświęciłem już 4h na tą sprawę.

kotfryc

Hmm ja raz miałem problemy z jednym polskim hostingiem. Po tym jak im wystawiłem opinię na paru portalach sami mi odesłali kasę  8) 
Domeny generalnie wszystkie trzymam w jednym miejscu i nie miałem nigdy nawet powodu żeby się skarżyć. Co do serwerów to to na czym mi zależy w PL, a masówka w USA bo tanio :)  Zresztą w PL też są bardzo dobre serwerownie za niewielkie pieniądze ... :)