Nowy sposób reklamy dla klientów TP/Orange

Zaczęty przez Krzysiak, 17 Czerwiec 2013, 23:01

Krzysiak

Ma dziwne podejrzenia że padłem ofiarą spisku i pewnie nie tylko ja  :shame:

Korzystam z Neostrady od x lat i nie było z nią problemy IP zmieniało się raz na dobę w nocy i tyle

ALE  :wth: odkąd zaczęli dzwonić konsultanci z firmy TP/Orange i zachwalać usługę DSL - stałe IP brak restartów synchronizacji itp.
- zaczęły się dziać cuda - IP potrafi zmienić się nawet kilka razy na godzinę co skutkuje chwilowym brakiem sieci

I stąd moje podejrzenia co  do teorii spiskowej  :fright: i przymusy na siłę do zmiany usługi

PS
A oprócz stałego IP i zapewnionego transferu co zyskam przechodząc na DSL - pomijam finanse ?


>>Moja szczegółowa sygnatur<< %)                                      >> Spis moich odkrytych liczb pierwszych << :whistle:

krzyszp

U mnie to powszechne zjawisko nazywane "Customer upgrade pressure"... ;)
Przyzwyczajaj się  :(

Niemniej dla mnie stałe IP to duży plus (niestety, u mnie klientom indywidualnym nie oferują).

Fajne zegarki :)
Należę do drużyny BOINC@Poland
 Moja wizytówka

Krzysiak

No tak ale jeszcze rok temu nie było takie nagminne po kilka razy na dobę !?


>>Moja szczegółowa sygnatur<< %)                                      >> Spis moich odkrytych liczb pierwszych << :whistle:

EDU Enthusiast

to prawda ISP's robia czesto tak. Ja zalatwilem z moim comcast - opieprzajac ich za to. Ze ostatnio od 5 miesiecy nie zmienilo mi sie ip chyba ze zresetuje modem.

Bardzo fajny serwis to no-ip polecam tym co nie maja stalego ip.

Troll81


AL

Ja z tepsą swego czasu miałem takie akcje, że po kilkadziesiąt razy na godzinę się rozłączała. Reklamacje nic nie dawały. Pomogło...przejście do netii. Co tym bardziej dziwne, że cała usługa przecież nadal była (i jest) realizowana po infrastrukturze tp.