Checkpointy

Zaczęty przez KrzychuP, 12 Marzec 2007, 15:57

KrzychuP

Czy widział ktoś w tym projekcie checkpointy? (teoretycznie są - sprawdzałem na forum projektu)
Od prawie 3 godzin przelicza mi się próbka i ciągle ma 1%.
Nie wiem czy ją wstrzymać, przerwać, czy co zrobić?

Bober

Nie znam się na Docking ale tak z innych projektów, np. RALPH wiem, że brak postępu procentowego nie oznacza, że checkpointy się nie robią.
Jeśli masz wersję klienta 5.8.x utwórz sobie w katalogu BOINC plik o nazwie cc_config.xml i wpisz weń:
Cytat<cc_config>
   <log_flags>
    <task>1</task>
    <file_xfer>1</file_xfer>
    <sched_ops>1</sched_ops>
<task_debug>1</task_debug>
   </log_flags>
</cc_config>
Od tej pory będziesz powiadamiany o checkpointach w wiadomościach. A jeśli masz klienta nowszego niż 5.8.11 to po utworzeniu tego pliku wejdź w advanced i wybierz "check config file" czy coś takiego, to od razu się dostosuje do zmian. Bez tego klient sam sprawdzi ale po jakimś czasie.

KrzychuP

Dzięki, ciekawym jak to będzie działać.

Bober

Chciałem napisać "nowszego" klienta :P np 5.8.15. Już poprawiłem.
Po wpisaniu tego w komunikatach pojawia się takie coś:
Cytat
2007-03-12 16:44:14|Einstein@Home|[task_debug] result l1_0675.0_S5R1__1068_S5RIa_0 checkpointed

AL

Mi elegancko checkpointuje co jakieś 2,5-3 minuty o ułamek procenta. Jednakże jednostki są czułe na resety kompa lub brutalne wyłączanie mgr. boinc - wtedy po wznowieniu pracy po sekudzie się wysypują.

KrzychuP

---------- 08:40 13.03.2007 ----------

po 3 godzinach dalej 1% :(
jak zrestartowałem managera, to dalej jest 1%
chyba wywalę tą próbkę  :?

---------- 11:46 10.05.2007 ----------

Cytat: "Bober"Nie znam się na Docking ale tak z innych projektów, np. RALPH wiem, że brak postępu procentowego nie oznacza, że checkpointy się nie robią.
Jeśli masz wersję klienta 5.8.x utwórz sobie w katalogu BOINC plik o nazwie cc_config.xml i wpisz weń:
Cytat<cc_config>
   <log_flags>
    <task>1</task>
    <file_xfer>1</file_xfer>