Menu

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wiadomości Menu

Pokaż wątki - OxyOne

#1
Zakończone projekty / ANDROINC@home
17 Styczeń 2011, 15:57
Nowy projekt Sesefa i OxyOne z drużyny Polish National Team. Wszystko nt. projektu na stronie.

http://androinc.net

Rejestracja otwarta
#2
eRepublik / Hasło, Logowanie itp
12 Październik 2009, 10:45
Panowie mam problem ktory mnie dobija od 5-6 dni. Mam nadzieje ze ktos mi pomoze.

Wiec, zapomniałem hasła do konta. Pewnie ktos krzyknie wcisnij "Forgot password?", ale to nie działa! moze dlatego, ze konto mailowe mam na wp.pl.
Zaznaczam ze siedze i sprawdzam czy przyszedł link resetujacy i dupa...

Co w takim przypadku trzeba zrobic? Pomozecie?
#3
Archiwum / Ukrywanie wątków na forum
20 Sierpień 2009, 22:46
Mam pytanie czy jest możliwość ukrycia wątków np liczenie GPU itp. dla osób niezarejestrowanych a jak juz zarejestrowanych to powyżej np 500k?
#4
Zdobycze / 50 000 000 [Milionerzy x 50,0]
06 Sierpień 2009, 21:47
Witam,
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
Żegnam...
#5
Archiwum / NT-podobny system ReactOS
30 Czerwiec 2009, 19:40
http://www.reactos.pl/

Ze strony:

"ReactOS jest próbą stworzenia Wolnego Oprogramowania mającego na celu zastąpić Microsoft Windows(TM), zgodnego z obecnym sprzętem i oprogramowaniem.


ReactOS 0.3.9 jest nadal w trakcie intensywnego rozwoju (alpha stage) i nie jest gotowy do codziennego użytku.

Możesz wspomóc projekt ReactOS reklamując go znajomym, wspierając finansowo Fundację ReactOS lub poświęcając trochę czasu na projekt ReactOS pomagając na różne sposoby (poprawka kodu, tłumaczenie, forum społeczności, itd.).


Czym jest ReactOS?
ReactOS jest darmowym systemem operacyjnym o otwartym źródle, bazującym na architekturze Windows NT, dzięki czemu obsługuje obecne aplikacje i sterowniki, dostarczając tym samym alternatywny system dla przeważającego dziś klienta i serwerów sieciowych.

Po co ponownie tworzyć NT?
Po pierwsze, znany wśród ogółu społeczeństwa 'Windows' to właściwie tylko jeden z elementów nowoczesnego systemu Windows NT. Najczęściej mają oni na myśli podsystem Win32, warstwę ponad rdzeniem NT, która dostarcza interfejs użytkownika i aplikacji.

"NT nadal tu jest, znany jako XP i Vista" 

Dla większości osób, termin 'NT' oznacza 'WinNT 4', podczas gdy w rzeczywistości 'NT' określa całą serię NT, która obejmuje wersję 3, przez NT5 (2000, XP, 2003), aż po NT6 (Vista).
Architektura NT została zaprojektowana przez zespół prowadzony przez Davida Cutlera, ówczesnego głównego dewelopera VMS. Poświęcili ponad 4 lata na połączenie najlepszych cech UNIXa, VMS oraz OS/2 i stworzenie architektury NT.

A UNIX?
MacOS X, Linux, odmiany BSD i inne pochodne UNIXa łączy wspólne pochodzenie, bazujące na mającym ponad trzy dekady projekcie prostego systemu operacyjnego, który z czasem wyewoluował do złożonej struktury.
Nowoczesne wcielenia, takie jak Mac OS X, nakładają fantazyjny interfejs użytkownika na wierzch UNIXa, aby ukryć szczegóły systemu, skupiając się głównie na początkujących, a zaawansowanych użytkowników zostawiając samym sobie. Porównując, różne odmiany Linuksa i BSD z początku tworzone były pod serwery, przez co są mocno obudowane wokół konsoli. Z większości zaawansowanych możliwości nie można skorzystać z prostego graficznego interfejsu użytkownika. Prawie wszystkie odmiany UNIXa zachowują część swoich wad projektowych a zgodność binarna pomiędzy różnymi wersjami na ogół nie istnieje.

Teoretycznie istnieje kilka standardów UNIXa, jak POSIX, lecz w praktyce standardy te są przestarzałe i mają na uwadze tylko podstawowy system operacyjny wraz ze środowiskiem konsoli. Inne standardy, takie jak Linux Standard Base, często nie są wiarygodnie zaimplementowane. Ponieważ nie istnieje żaden standard interfejsu użytkownika ani standardowe API, większość ludzi nadal musi używać aplikacji konsolowych albo walczyć z problemami GUI. Wiele pochodnych UNIXa używa de-facto standardowego systemu X-Window w celu wyświetlania grafiki, który być może jest najgorzej zaprojektowanym oprogramowaniem w historii.
Nowoczesne pochodne UNIXa nadal próbują być na bieżąco z niedawnymi innowacjami, a niektóre z nich posiadły ważne możliwości jak np. obsługa list kontroli dostępu (access control list).

W przeciwieństwie do UNIXa, ReactOS został zaprojektowany dla osób znających i potrafiących obsłużyć środowisko Windows. Wszystko można osiągnąć przez dobrze znany interfejs użytkownika Win32, a zaawansowani użytkownicy mają możliwość automatyzacji zadań dzięki skryptom a także opcję używania konsoli.

Zgodny
"Zmień swój System, nie oprogramowanie!" 
Właściwie, projekt ReactOS realizuje supernowoczesny i otwarty NT-podobny system operacyjny na bazie architektury i projektu NT. Zawiera oczywiście podsystem WIN32, zgodność ze sterownikami NT, a także garść użytecznych aplikacji i narzędzi.

ReactOS łączy moc i atuty rdzenia NT - który jest znany ze swojej elastyczności, przenośności, niezawodności, solidności, wydajności i zgodności - z kompatybilnością Win32.

Bezpieczny
Wbrew panującej opinii, NT jest bezpieczny dzięki swojej konstrukcji. Był to pierwszy popularny system operacyjny z prawidłową realizacją bardzo elastycznego modelu bezpieczeństwa, bazującego na listach kontroli dostępu.

"Tu chodzi o ustawienia" 
Niedawne systemy bazujące na NT, szczególnie XP, zdobyły złą reputację przez swoje słabe domyślne ustawienia ochrony; mające głównie na celu ułatwienie przenosin z Win9x zarówno użytkowników jak i starszych aplikacji. Decyzja ta unieważniła wiele z mechanizmów bezpieczeństwa NT. ReactOS będzie zawierał poprawne domyślne ustawienia ochrony.

ReactOS został zaprojektowany z myślą o wysokim bezpieczeństwie; nie dzieli typowych luk innych systemów operacyjnych.

"Wirusy, Szkodniki? Mniejszy problem." 
Przyglądając się sprawie, prawdziwe wirusy komputerowe (które są normalnymi aplikacjami) nie są już powszechne. Większość złośliwego oprogramowania to skrypty mierzące w typowe programy sieciowe jak przeglądarki czy aplikacje e-mail oraz programy z wbudowaną obsługą skryptowania, jak różne produkty Office.
Rzecz jasna powszechniejsze systemy z dużą bazą użytkowników są bardziej narażone na ataki ze strony złośliwych programistów niż mniejsze systemy jak Macintosh i Linux.

Lekki
W skrócie, ReactOS tworzony jest aby stać się potężnym i lekkim. Przez lekki możesz rozumieć staromodny Win95, ze spójnym interfejsem użytkownika oraz paroma typowymi i przydatnymi narzędziami. W przeciwieństwie do niego, ReactOS oferuje o wiele więcej, świeże doznanie wraz z napisanym od podstaw i solidnym jak stal rdzeniem NT.

Otwarty
ReactOS jest oprogramowaniem darmowym, z kodem źródłowym całego systemu dostępnym nieodpłatnie oraz licencją GNU GPL.

"Wolny jak wolność wypowiedzi i darmowy jak piwo" 
ReactOS nie dzwoni do domu ani nie śledzi tego co robisz, nie zawiera też żadnych programów szpiegujących. W rzeczywistości, inni dobrze rozpoznawani konkurenci są znani z takich praktyk.

Życie z innymi systemami operacyjnymi skłania się ku znajomości miłość-nienawiść, gdzie większość ludzi mocno obiera jedną ze stron. Projekt ReactOS ma świetną społeczność, którą bardzo sobie ceni.

Niezawodny
"Otwórz swoje okienka na wolność" 
W istocie, ReactOS był pisany od podstaw od 1996. Solidna jak stal rekonstrukcja NT, a dzięki temu pewny i zaawansowany system operacyjny dla szerokiej gamy zadań, od wbudowanych mikrokomputerów do komputerów osobistych, od stacji roboczych do klastrów serwerów, od komputerów typu mainframe do superkomputerów.
ReactOS wciela różne decyzje projektowe z innych rodzin systemów operacyjnych, jak UNIX, VMS, OS/2 oraz oczywiście NT, i oznacza nową Platformę która służy wszystkim.

Wydajny
ReactOS jest lekki i szybki, dzięki czemu wyprzedzi inne przesadnie rozbudowane systemy operacyjne na różne sposoby.

Przenośny
"ReactOS – następca XP o którego prosili ludzie" 
Konstrukcja systemu operacyjnego ReactOS pozwala na przenoszenie na różne rodziny procesorów, takich jak Intel x86, a nawet pozwala przenieść na zupełnie inną architekturę, jak CISC czy RISC.
Jest tylko jeden pojedynczy rdzeń systemu, tzw. kernel; przeniesienie ReactOS na inne architektury noszą za sobą 'jedynie' warstwę abstrakcji sprzętu (hardware abstraction layer), najniższą część która komunikuje się bezpośrednio ze sprzętem platformy.

Elastyczny
ReactOS jest elastyczny dzięki swojej konstrukcji. ReactOS jest prawdopodobnie jedną z najbardziej wszechstronnych platform systemu operacyjnego, a to głównie dzięki jego rdzeniu NT i otwartym źródle.
ReactOS może być rozszerzony za pomocą tzw. "podsystemów" w celu dostarczenia obsługi starszych aplikacji z innych platform. Na przykład, podsystem POSIX może dostarczyć warstwy zgodności z różnymi odmianami aplikacji UNIXowych.

Obiektowy
ReactOS nie jest systemem zorientowanym obiektowo w pełnym tego słowa znaczeniu, ale używa obiektów do wyrażania wewnętrznych zasobów systemowych. Obiekty programów to kombinacja instrukcji komputera i danych, które modelują zachowanie różnych rzeczy, prawdziwych i wymyślonych, w świecie.

"Metafora plików UNIXa pamięta lata '70"

System operacyjny UNIX stosuje się do metafory plików, a urządzenia takie jak drukarki, dyski, klawiatury i monitory widnieją jako zwykłe pliki zarówno dla programistów jak i zwyczajnych użytkowników. Ułatwia to wiele rutynowych zadań i jest kluczowym komponentem w elastyczności systemu. Metafora plików ma jednak wiele wad i uznana jest wąskim gardłem systemów wzorowanych na UNIX.
ReactOS korzysta na tej metaforze i rozszerza ją. Używa metafory obiektów, wszechobecnej w architekturze systemu. Nie tylko wszystkie rzeczy w metaforze plików UNIXa są widziane przez ReactOS jako obiekty, ale również i takie rzeczy jak procesy i wątki, współdzielone segmenty pamięci, globalna baza danych rejestru oraz nawet prawa dostępu.


Prosimy mieć na uwadze, iż ReactOS 0.3.9 jest nadal na etapie alpha i nie jest zalecany do codziennego użytku. "
#6
Zdobycze / 35 000 000 [Milionerzy x 35,0]
28 Czerwiec 2009, 18:54
Witam,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
żegnam...
#7
Zdobycze / 30 000 000 [Milionerzy x 30,0]
16 Czerwiec 2009, 23:20
Witam...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Narazie...

aha "KAROLEK" jest najlepszy na swiecie w TOP HOSTS... szacun...
#8
Archiwum / Najlepszy Hosting
05 Czerwiec 2009, 23:05
Mam prośbe zaproponujcie mi najlepszy hosting pod sklep. Tego jest tyle ze juz nie wiem co i jak juz sie pogubiłem...
Serwer wirtualny.
#9
Zdobycze / 25 000 000 [Milionerzy x 25,0]
29 Kwiecień 2009, 10:28
Witam,
.
.
.
.
.
.
.
.

Żegnam.... ide dalej...
#10
Archiwum / Teksty Dnia
28 Kwiecień 2009, 11:09
Tutaj bedziemy umieszczali "teksty dnia" naszych uzytkowników.

Pierwszy tekst który mnie rozbawił do łez to:


CytatOk dzięki, wygląda na to że działa - zaraz gościowi napiszę, że jego manager nadaje się do liczenia jak kaktus na szczoteczkę do zębów.
- Enigma@home - TJM
#11
Witam,

Mam troche nietypowe błędy. Używam pakiet INSERTGT tzn. Rachmistrz, Rewizor dla biur rachunkowych. Problem mam nastepujacy, po upływie ok 5 min jak chce sie zapisac np FV wyskakuje "Błąd zapisu" jakakolwiek operacje chce wykonac po upływie tych 5 min wyskakuje takie cudo. Kolejna rzecz to kiedys MSSQL 2005 zabierał mi prawie cała pamiec RAM co skutkowało szybka praca czyli szybki odczyt podmitów. Teraz baza zabiera ramu ok 160MB i całe operacje wykonuje na HDD!! dysk jest szybki ale przy 12 hostach dysk wychodzi z obudowy!!.
Gdzie co mam zmienic aby uzywał wiecej ramu i zeby nie robil operacji na HDD bo mi go wykonczy. Jak pozbyc sie problemu z błedem zapisu.

Dzieki za pomoc.
#12
Archiwum / GP Chin Shanghai 2009-04-19
05 Kwiecień 2009, 23:42
Shanghai - Chiny

Data najbliższego wyścigu 19.04.2009
Rok budowy: 2004
Data pierwszego wyścigu 26.09.2004
Ilość wyścigów F1 5
Ilość miejsc dla widzów 200 000
Długość toru 5.451 km
Ilość okrążeń wyścigu 56 (305.066 Km)
Ilość zakrętów 10 (5 lewych, 5 prawych)
Prędkość maksymalna (2007) 321,0 km/h
Najlepsze okrążenie w kwalifikacjach 1'34''012 R.Barrichello, 2004, Ferrari
Rekord toru 1'32''238 M.Schumacher, 2004, Ferrari
Czas Pole Position w 2008 roku 1'36''303 L.Hamilton, McLaren-Mercedes
#13
Zdobycze / 20 000 000 [Milionerzy x 20,0]
04 Kwiecień 2009, 23:20
Witam,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Żegnam...
#14
Data wyścigu 05 kwiecień 2009 godz.11:00
Liczba okrążeń 56
Długość okrążenia 5,543 km
Długość wyścigu 310,41 km
Rekord trasy 1:34.188, K. Raikkonen - Ferrari, 2008
Więcej o torze Sepang International Circuit – tor Formuły 1 położony 85 km od Kuala Lumpur. Odbywa się na nim Grand Prix Malezji.

Sepang International Circuit został zaprojektowany przez niemieckiego architekta Hermanna Tilka. Tor został wybudowany kosztem 120 milionów dolarów w zaledwie 14 miesięcy i jego oficjalne otwarcie nastąpiło 9 marca 1999 roku. Tor ma długość 5.543 km, składa się z 15 zakrętów oraz 8 prostych i umożliwia rozwinięcie prędkości do 330 km/h.


#15
Data wyścigu 29 marzec 2009 godz.08:00
Liczba okrążeń 58
Długość okrążenia 5,303 km
Długość wyścigu 307,574 km
Rekord trasy 1:24.125, Michael Schumacher (Ferrari)
Więcej o torze Albert Park Circuit – uliczny tor Formuły 1 położony wokół malowniczego jeziora Albert Park w Melbourne.

Debiut Formuła 1 miała tu w sezonie 1996. Grand Prix Australii co roku jest wyścigiem rozpoczynającym sezon. Wyjątkiem był rok 2006, kiedy wyścig na torze Albert Park stanowił 3. eliminację sezonu (powodem były trwające w marcu Igrzyska Wspólnoty Brytyjskiej).


"W ułamku sekundy został pasażerem swojego bolidu..."

Kubica miał zwycięstwo w kieszeni!

Mario Theissen jest przekonany, że Robert Kubica wygrałby Grand Prix Australii, gdyby nie głupie zachowanie Sebastiana Vettela, który spowodował kolizję z Polakiem.

Robert Kubica pod koniec wyścigu jechał na twardszych oponach, które spisywały się znacznie lepiej niż miękkie gumy, które mieli założone prowadzący Jenson Button i jadący za nim Sebastian Vetel.

Kubica, który był znacznie szybszy od Vettela, postanowił zaatakować Niemca od zewnętrznej na 4 zakręcie. Choć przy wejściu w szykanę Polak był już z przodu, to Vettel nie zostawił mu praktycznie żadnego miejsca, przez co doszło do kolizji. Obaj kierowcy stracili przednie skrzydło i wylądowali na ścianach nie kończąc tym samym zawodów.

Szef BMW-Sauber Mario Theissen jest przekonany, że Robert wygrałby wyścig, gdyby zdołał wyprzedzić Sebastiana Vettela.

"Sebastian zahamował wcześnie i pomyślałem: 'jest juz po sprawie, znam go i nie zrobi jakiegoś głupiego manewru'. Ale dokładnie w tym momencie tak się stało." - powiedział dla BBC Theissen.

"To jest rozczarowujące dla obu kierowców, jesteśmy pewni, że Robert wygrałby ten wyścig, ponieważ szybko niwelował przewagę na twardych oponach."

"Oba bolidy przed nim nie radziły sobie na miękkich oponach. Robert był 2s szybszy i stracił prawdopodobne zwycięstwo, a Sebastian pozycję na podium. Obie ekipy straciły też ważne punkty."

Mario Theissen przyznaje, że bolidy Brawng GP były szybsze od BMW-Sauber, jednak dobra strategia Roberta Kubicy pozwoliła znaleźć mu się w bardzo dogodnej sytuacji do odniesienia zwycięstwa.

"Bolidy Brawna były z pewnością szybsze, ale także nie radzili sobie na miękkich oponach."

"Dobrą stroną całej tej sytuacji jest to, że samochód był bardzo szybki. Robert robił świetne kółka na twardych oponach i to pokazuje, że mamy dobre tempo co jest dobrym prognostykiem na następne wyścigi." - zakończył Theissen


WYPOWIEDZI KIEROWCÓW PO WYŚCIGU

BMW SAUBER


Nick Heidfeld: "Wynik dzisiejszego wyścigu jest dla mnie bardzo rozczarowujący. Miałem bardzo dobry start i byłem w stanie od razu nadrobić pozycje. Moja strategia była również obiecująca. Później w strefie hamowania do pierwszego zakrętu poczułem się bezpiecznie, ponieważ nie było żadnego bolidu obok mnie. Byłem na środku toru, ale nagle dostałem duże uderzenie. Musiałem zjechać do alei serwisowej po nowe opony i przednie skrzydło, ale uszkodzenia samochodu były dużo większe i prowadzenie auta było beznadziejne. Myślę, że przynajmniej KERS pomógł mi obronić swoją pozycję jadąc tak wolnym bolidem. Jednak ostatecznie nie miało to dużego znaczenia, ponieważ kogo to obchodzi czy ukończysz wyścig na 11. czy na 13. pozycji".

Robert Kubica: "Co za rozczarowanie! Miałem szansę wygrać ten wyścig, gdyż Jenson Button i Sebastian Vettel jechali na miękkim ogumieniu i mieli problemy, podczas gdy ja jechałem na twardszej mieszance i byłem w stanie osiągnąć znacznie lepsze tempo. Sebastian pojechał szeroko w zakręcie numer 1, a następnie wcześnie zahamował. Byłem już z przodu, ale nie chciał mnie przepuścić. Później miał sporą podsterowność i uderzył we mnie. Moje przednie skrzydło znalazło się pod bolidem i dlatego też rozbiłem się w zakręcie numer 5. Myślę, że Sebastian był zbyt optymistyczny. Gdyby był to ostatni zakręt, to w porządku, ale wciąż były 3 okrążenia do mety i naprawdę nie miał realnej szansy na obronę swojej pozycji, ponieważ ja byłem dużo szybszy. Obaj mieliśmy świetny weekend do tego momentu, a opuszczamy Melbourne bez niczego. To naprawdę wielka szkoda! Mój bolid sprawował się bardzo dobrze, szczególnie podczas drugiego przejazdu, kiedy wykręcałem najszybsze okrążenie. Jednak tak wygląda ściganie!"



BRAWN GP



Jenson Button: Co za niesamowity dzień. To było bajeczne zakończenie pierwszego wyścigu naszego zespołu. To mogło wyglądać na łatwe zwycięstwo, ale takie nie było, dowieźliśmy samochód do mety i to się liczy. Zwycięstwo jest dla mnie, mojej rodziny i zespołu. Ostatnie miesiące były traumatyczne i chce bardzo im wszystkim podziękować, że nie stracili wiary. W ten weekend osiągnęliśmy wszystko na co zasługiwaliśmy po ciężkiej pracy jaką musieliśmy wykonać przez ostatnie kilka miesięcy. A najbardziej ekscytujące jest to, że zarówno ja jak i zespół mamy ciągle duże rezerwy. Nie mogę się doczekać Malezji.

Rubens Barrichello: Muszę powiedzieć, że miałem popołudnie pełne różnych wydarzeń, targały mną różne emocje podczas wyścigu i jestem bardzo szczęśliwy, że dojechałem do mety na drugim miejscu. Start był bardzo trudny, gdyż procedura zapobiegająca zgaśnięciu silnika się włączyła przez co straciłem kilka pozycji, a później zostałem uderzony od tyłu w pierwszym zakręcie i myślałem, że dla mnie to koniec wyścigu. Na szczęście bolid przetrwał uderzenie i miałem szansę na przebicie się do przodu. Kiedy byłem na 4 miejscu skorzystałem dodatkowo z wypadku Vettela i Kubicy. To pokazuje, że nigdy nie można się poddawać. Gratulacje dla Jensona za fantastyczne zwycięstwo i dziękuję z głębi serca zespołowi, który przygotował tak świetny samochód. To jest początek bardzo ekscytującej dla nas podróży.



Vettel ukarany jednak za zderzenie z Kubicą
Wcześniej informowaliśmy, że Sebastian Vettel został ukarany za zachowanie niezgodne z warunkami bezpieczeństwa. Okazuje się jednak, że to kolizja z Robertem Kubicą jest przyczyną kary.

Vettel zostanie przesunięty do tyłu o 10 miejsc na starcie do Grand Prix Malezji (niezależnie od tego które miejsce zajmie w kwalifikacjach), które odbędzie się już za tydzień. Jak orzekli sędziowie kara ta została nałożona za spowodowanie kolizji z Robertem Kubicą.

Red Bull z kolei będzie musiał zapłacić 50 000 dolarów za kazanie Vettelowi jechać dalej, zamiast poinformować go o konieczności zaparkowania uszkodzonego bolidu na poboczu jak stanowi regulamin.



#16
Server and Application Updates  March 25, 2009

Sorry for the recent lack of communication, but we've been working on quite a few things behind the scenes here.

First, my new laptop just came in the mail, so I'll be able to seriously start working on a CUDA version of the milkyway application. We'll be developing this for OS X, Linux and Windows.

Second, we're going to be doing a few server-side changes to how things are run, which should significantly help with workunit reporting and work availability. We'll be splitting MilkyWay@Home into two separate applications/backends, Milkyway regular and Milkyway GPU. This will allow us to keep current workunit sizes for non-GPU applications, while farming a lot more work out to the GPUs (so they need to contact the server less frequently). We'll be doing different optimization methods on the regular Milkway and the GPU Milkyway so they'll both be doing equally valid research. In the next day or two I'll be posting the code that the application will be using for the GPU version. After testing to make sure that it's working correctly we'll swap to only awarding credit to the GPU applications for GPU milkyway (that way our servers wont be as bogged down, which will mean better work availability). Also, before a credit firestorm erupts again, we have no plans to award less credit/work to the GPU applications, so you don't need to worry about that.


Proszę o przetłumaczenie...
#17
Zdobycze / 15 000 000 [Milionerzy x 15,0]
18 Marzec 2009, 17:26
Witam,
.
.
.
.
.
.
.
Żegnam,
#18
Archiwum / Komputer Q9450 --- UFO!
03 Marzec 2009, 23:01
mam problem z kompem nie wiem co sie dzieje resety z bomby jak chce cos odinstalowac albo zainstalowac np mssql - reset

dane szrota

Q9450
ASUS P5E3 Premium
4x1GB DDR3 OCZ 1800 (14400)
XP


juz sam nie wiem co moze byc przyczyna komp jest na defaulu wszystko na auto
#19
Archiwum / HD4870x2 w NOTEBOOKU!!!
26 Luty 2009, 12:02



Najszybsza karta graficzna ATI Radeon HD4870×2  :parrrty: już wkrótce zagości w laptopach. Do nazwy dojdzie tylko wyraz "mobility". Pierwszy notebookiem z taką kartą ma być Asus W90.

Karta ma mieć swoją premierę już jutro (23. lutego) wraz z premierą laptopa. Podobno notebook wyposażony w płytę z chpsetem X38, procesor Intel Core 2 Quad T9400 podrkęcony do 4GHz oraz kartę 4870×2 ze standardowymi zegarami, uzyskał wynik 20,284 w 3DMarku.





Wygląda na to, że nowy produkt ATI jest szybszy niż najwydajniejsza do tej pory karta NVIDIA GeForce 9800M GTX SLI. XD
#20
witam,

mam pytanie bo nie moge zaskoczyc jak to zrobic.
chciałbym zeby projekt X liczył mi na 1 core a projekt Y na pozostałych 7 jak to wykonac?
dzieki
#21
Tak chciałem sie dowiedziec czy gracie w jakies gry a jak juz to w jakie. Jak zauwazyłem wiekszość użytkowników to goscie ok 30-stki wiec jestem ciekaw czy od normy nie odchodze...

Ja lubie FPP, FPS. Moja ulubiona gra:
1. Counter Strike Source
2. Call of Duty
3. F.E.A.R

Teraz gram w F.E.A.R 2 Project Origin i musze powiedziec ze mnie sie bardzo podoba...
#22
Archiwum / Optymalki GPU, CPU pod milke
08 Luty 2009, 14:52
Bede sie starał aby były najnowsze.

Optymalaka pod CPU, GPU ATI/AMD Radeon HD38xx i HD48xx

http://www.speedyshare.com/936791804.html


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16 luty 2009

Dzisiaj mam nowe optymalki ktore nie robia Compute Error sa sprawdzone i działaja dobrze pod XP32 i Vista64

optymali sa pod:
x86; SSE; SSE2; SSE3; SSSE3; SSE4.1

http://www.speedyshare.com/141346773.html

tylko pod 64bit prawdopodobnie tylko Vista64 oraz XP64
SEE3 GPU ATI RADEON HD38xx i 48xx

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17 luty 2009

nowe optymalki  0.19

http://www.speedyshare.com/913770438.html

optymalki sa pod SSE; SSE2; SSE3; SSSE3; SSE4.1; SSE4.2

#23
Archiwum / 2sek. na seti
04 Luty 2009, 21:19
szukaj a znajdziesz...
po tym jak odpaliłem milke na ati 4870x2 napaliłem sie na moj projekt seti...
szukalem i znalazlem ze przeszły pierwsze testy pod CTM - brook
wynik jest nastepujacy 2sek. na probke.
ja szukam dalej postaram sie znalezc cos dla nas moze uda mi sie zmodyfikowac konfiguracje z milki na seti, bo jak zauwazyłem liczy te same probki chyba ze cos exeku dodali aby uzywał brook.dll to juz musi sesef zajrzec w srodek.
ja nie potrafie tworzyc potrafie tylko niszczyc zarznac proce, płyty itp.
#24
Archiwum / Piekne darmowe temperatury
07 Styczeń 2009, 01:57
Własnie wywalilem kompa 8 corowego na balkon podkrecony do 3,6GHz a piekna pogoda dzisiejszej nocy -16C.
Obadamy jakie beda temperaturki...
#25
Archiwum / Plany Intela
03 Listopad 2008, 00:21
Do Sieci wyciekł niepotwierdzony plan wydawniczy Intela, zawierający prawdopodobnie informacje na temat układów, nad którymi trwają prace. Poszczególne tabelki, które prezentujemy poniżej, ewidentnie pokazują, że Intel ma zamiar uderzyć w rozmaite segmenty rynku komputerowego.











Nie pozostaje nic innego, jak czekać na reakcję AMD
#26
Archiwum / Nowe paczki 04se08xx.
01 Listopad 2008, 10:21
Co to za paczki 04se08ac.xxxx.... licza sie po 4-5min, mieliscie juz do czynienia z nimi?
#27
Archiwum / Dwa konta zamiast jednego
16 Październik 2008, 10:49
witam

zauwazyłem ze mam 2 konta w boincstats
jedno standardowe czyli wykazuje mi SETI, Enigma, Cosmoogy itp.
drugie to tylko Milkyway

jak je połaczyc? wogole jak sie utworzyły?
#28
Czeka nas rok czerwonego smoka? Firma ATI będzie gotowa z procesorami grafiki, zgodnymi z DirectX 11 na pierwszą połowę przyszłego roku. Jak dowiedzieliśmy drogą nieoficjalną, karty z procesorami R800 mają być zupełnie inne niż te, które znamy dziś. W mediach ostatnio trwają gorące dyskusje nad tym, czy dane na temat nowej generacji Radeonów, które wyciekły od jednego z partnerów ATI (AMD) są prawdziwe.

Wynika z nich, że na Radeonach HD serii 5000 możemy zobaczyć nie jeden, nie dwa, ani nawet nie trzy układy GPU. Najmocniejszy Radeon nowej generacji ma składać się z aż pięciu procesorów grafiki - jednego procesora typu Master i czterech typu Slave. Wszystkie układy komunikować się ze sobą mają przez opracowany przez firmę Rambus interfejs FlexIO.

Nowe Radeony mają być lepiej przystosowane do zastosowań takich jak: GPGPU (General Purpose GPU) i obsługi standardów wyświetlania ponad format Full HD (1080p).

Po przejściu na wymiar technologiczny 40 nm nowe układy mają być mniejsze, zwłaszcza procesory typu Slave. Jako że mają one być niemal w całości kopiami procesorów Master, wszystko to po zsumowaniu ma dawać znacznie niższe koszty produkcji, a zatem znacznie niższe ceny kart.

W sieci pojawiły się już nawet graficzne prezentacje nowych kart, opracowane na podstawie informacji, które wydostały się do mediów.

AMD nie zaprzecza, ani nie potwierdza zgodności z prawdą jakichkolwiek spekulacji na ten temat. To chyba akurat nikogo nie dziwi?

#29
Przetwarzanie rozproszone / Co sie dobrze liczy?
27 Wrzesień 2008, 00:21
Panowie mam pytanie co sie teraz dobrze liczy? Jakie projekty sa dobrze punktowane?
#30
Archiwum / ATI/AMD Radeon GPGPU i BOINC
21 Wrzesień 2008, 23:05
Witam,

Czy są jakieś projekty pod ATI GPU liczone w Boinc?. Folding@home jest dla mnie niereformowalny odpalanie go na 4870x2 to totolotek. Procesory nie pracują na maxa tylko na low mało tego to jeszcze na 1 procesorze mam 35% usage a na drugim 0% to co to za liczenie na gpu! Słysze ze wydajność tych kart jest niska noo teraz to sie nie dziwie ze Nvidia ze swoim 280 (0,95 TFlopa) wyprzedza HD4870x2 (2,4 TFlopa) jak liczy na pół gwizdka. Mam pytanie jest cos pod Boinca na gpu dla ATI?
i jak sie ma TESLA i ATI Streams Fire do liczenia np boinca? jak to ugryźć jak się będzie zachowywał taki akcelerator? czy tylko będzie jako dodatek do grafy? czy widziany jako CPU?,  jak nie to dla mnie bezsens bo mam grafe co nie jest wykorzystywana.

czekam na odpowiedzi.
#31
Wizytówki / OxyOne
07 Wrzesień 2008, 22:14
Witam wszystkich liczydlowych.... Wrocław sie kłania....
#32
Archiwum / Problemy ze statystykami
29 Lipiec 2008, 07:08
Witam,
Chciałbym zauwazyc ze ostatnio Seti ma problemy jak nie z probkami to teraz ze statystykami. Od 25 lipca wogole mi sie nie naliczaja (pokazuja) punkty w ststystykach BOINCstats itp. Tez macie problem?
#33
witam,
mam problem z cosmology@home wyskakuje u mnie ciagle taki bład co to moze byc?


2008-04-19 16:39:21||[error] Proposed work request 4049593.597858 bigger than max 3490560.000000
2008-04-19 16:39:26|Cosmology@Home|Sending scheduler request: To fetch work.  Requesting 3490560 seconds of work, reporting 0 completed tasks
2008-04-19 16:39:36|Cosmology@Home|Scheduler request succeeded: got 0 new tasks
2008-04-19 16:40:37||[error] Proposed work request 4050230.882797 bigger than max 3490560.000000
2008-04-19 16:40:37|Cosmology@Home|Sending scheduler request: To fetch work.  Requesting 3490560 seconds of work, reporting 0 completed tasks
2008-04-19 16:40:42|Cosmology@Home|Scheduler request succeeded: got 0 new tasks
2008-04-19 16:41:43||[error] Proposed work request 4050785.020952 bigger than max 3490560.000000
2008-04-19 16:41:43|Cosmology@Home|Sending scheduler request: To fetch work.  Requesting 3490560 seconds of work, reporting 0 completed tasks
2008-04-19 16:41:53|Cosmology@Home|Scheduler request succeeded: got 0 new tasks
2008-04-19 16:42:54||[error] Proposed work request 4051322.013310 bigger than max 3490560.000000
2008-04-19 16:42:55|Cosmology@Home|Sending scheduler request: To fetch work.  Requesting 3490560 seconds of work, reporting 0 completed tasks
2008-04-19 16:43:10|Cosmology@Home|Scheduler request succeeded: got 0 new tasks
#34
Witam,
Jakieś zawody w Seti się zbliżają albo jakieś inne zawody w którym B@P bierze udział. Jak tak to dajcie cyne ja jestem zawsze chętny wspomóc was. Moze wyników to ja nie mam ale zawsze coś się przyda.
#35
Witam,
Sa wam znane dobre optymalki pod E6600, Q6600, E6400 dla seti? Czym sie roznia optymalki pod SEE2 SEE3 SEEE3. Na co trzeba patrzec? na monitor wydajnosci? Seti na to patrzy - na benchmarki? Czy na czasy. Jedne optymali pokazuja mi w benchmarkach ok 11K i 20K na core inne np KWSN v2.4 - ~3k i 9K. Sam sie pogubiłem i nie znam juz rozwiazania aby jak najszybciej i najlepiej pracował.
#36
Witam,
Mam dziwne przeliczenie C2D 6400@3200GHz skok o ok 65000 punktów /dzień czy to mozliwe? Raczej to jakas pomyłka w tym dniu wrzuciłem nowe optymalizacje i tak namieszałem ze pomyliły mi sie optymalki z C2D z AMD. Sam sie wsciekałem bo optymalizowałem wszystkie swoje (13) kompów a mam AMD i  INTEL wiec sie pogubiłem co i jak bo AMD tez obsługuje SSE3 ale nie ma optymalek do nich pod SSE3 ale to nie wazne. Wazne jest to ze na C2D mam taki skok.


http://pl.boincstats.com/stats/boinc_host_graph.php?pr=bo&id=2999561[/url]
i
http://boincstats.com/stats/boinc_host_stats.php?pr=bo&st=54700#54717[/url]
#37
Zespół BOINC@Poland / Statystyki w podpisie
06 Grudzień 2007, 17:08
Witam,
Chciałbym sie dowiedziec co wykonuje zle wklejam swoje ID
[img:7fb9b68daf]http://www.boincstats.com/signature/user_1194098.gif[/img:7fb9b68daf]

tak jest podane w tutorialu na tym forum i ciagle dupa juz nie wiem co mam jeszcze zrobic aby sie staty wyswietlały.

Dzieki za odp. i pomoc.
#38
BOINC Manager / BOINCstats - problem
27 Lipiec 2007, 20:58
Witam,
Mam pytanie dlaczego w BOINCstats mam liczone tylko Rosette mam punkty wszystko pokazuje jak nalezy lecz mam rowniez SETI mam tam punkty i w BOINCstats nie ma zadnej wzmianki o SETI ani o Einstein - dlaczego? czy gdzies popełniłem bład podczas rejesytacji jezeli nie to w ktorym miejscu jest blad.
Pozdrawiam,
OHMTech