Możesz jeszcze zobaczyć: wpisać w uruchom msconfig=>uruchamianie=>zaawansowane opcje=>liczba procesorów, powinno być odznaczone pole
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Pokaż wiadomości MenuCytat: Troll81 w 20 Listopad 2010, 13:51
taaaaa. przez jaką część sekundy udało się go utrzymać??
CytatThis is the first time that scientists have been able to trap antihydrogen atoms for a long enough time to study them, keeping them at 9 degrees kelvin (-443.47 degrees Fahrenheit, -264.15 degrees Celsius), suspended in a magnetic field inside this Ghostbusters-style machine.
Cytat: goofyx w 10 Listopad 2010, 12:36Cytat: S6X w 10 Listopad 2010, 12:31Co na tym liczysz i ile pkt/dobę masz?
8800gt sprzedam, wracając do tematu przypuszczalna specyfikacja:
Cayman XT
- VLIW4 Architecture
- 30 SIMD: 1920 SP
- 96 TMUs
- 6 Modules
- * 1 Tessellator/Module
- * 5 SIMDs/Module
- * 16 TMUs/Module
- 4x 8 ROP
- 4x 64-bit GDDR5+ Memory Controller
http://global.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1526035&extra=page%3D1&page=5
Cytat: Tomasz R. Gwiazda w 10 Listopad 2010, 08:40
rozumiem ze juz kase odkladasz ? :) bo jestes najaktywniejszym obserwatorem/newsmanem od nowych kart ATI :)
Cytat"Antilles"
Market: Discrete GPUs
What is it? AMD Radeon™ HD 6000 Series graphics card for ultra-enthusiasts that will feature two GPUs on one board.
Planned for introduction: Q1 2011
Cytat"Cayman"http://blogs.amd.com/work/fadcodenames/
Market: Discrete GPUs
What is it? Second-generation DirectX® 11-capable GPU to launch in the "Northern Islands" family, will be branded AMD Radeon™ HD 69XX graphics processors.
Planned for introduction: Q4 2010
CytatNie jest prawdą, że układ GTX-a 580 pozbawiono elementów typowych dla kart z serii Tesla. Wszystkie dodatkowe funkcje, takie jak ECC, nadal ,,siedzą" w układzie GF110 i nie powinno być problemu z wprowadzeniem nowej serii Tesli opartych na tym układzie.http://pclab.pl/art43801.html
CytatKrótko:
kto chce to niech przychodzi do Polish National Team i tworzy nową jakość i oddycha świeżym powietrzem. Kto nie chce, niech dalej liczy w drużynie BOINC@Poland.
Jest to komunikat ostatni, sumujący całość sprawy
Pozdrawiam Peciak
Cytat: Tomasz R. Gwiazda w 01 Listopad 2010, 20:56
Grzegorzu takie moje zdanie podsumuwania
Cel , idea, wizja - BARDZO SLUSZNA
wykonanie, sposob zakomunikowania "propozycji" na zenujaco niskim poziomie.
Znamy sie nie od dzis i wiesz jakie bylo wczesniejsze stanowisko B@P na roznego rodzaju propozycje polaczenia.
Zamiast miec to na uwadze , wiedzac ze to delikatny i drazliwy temat, po raz kolejny "wasza" metoda jest proba rozbicia wewnetrznego B@P
W ten sposob ciezko cos wspolnie budowac
Poza tym mysle ze 100x prosciej/latwiej i bez straty bylo by zrobic tak ze to B@P zmienia nazwe i reszta chetnych sie do niego przylacza
dla wielu byloby to prostsze i latwiejsze do zaakceptowania
Cytat: Grzegorz Granowski w 01 Listopad 2010, 20:59
Tomasz skopiuję mój wceśniejszy post, uważam będący kwintesencją moich odczuć
apohawk napisał:
Jakbyście chcieli tworzyć naprawdę narodowy zespół, to odezwalibyście się do wszystkich zespołów, a tak olaliście największy zespół i zrobiliście team w 10 osób. Teraz jeszcze przychodzicie z pretensjami.
Może to nasza cecha narodowa, że połączyć potrafiła dopiero nienawiść do innych Polaków, w tym wypadku do B@P. Cóż, każdy naród ma taki national na jaki zasługuje...
EDIT
Może jakbyście mieli coś więcej do zaoferowania niż "rozwalić B@P", to było by o czym rozmawiać.
apohawk a dziwisz się??? w marcu rozpoczęliśmy projekt MPTA, idea szczytna, dobra, dobrze sobie radzaca w rywalizacji z bardzo mocnymi druzynami,
daliśmy odnośnik do Waszej strony, informację o tym, ze współtworzycie sojusz, i co???
i chcialoby się powiedzieć g.... co chciałoby się powiedzieć,
zostało to zupełnie przez Was olane,
PNT jest próbą wyjścia z obecnego stanu stagnacji, tzn. B@P moze i kiedyś był miejsce, które było rozwijane przez wielu z chęcią i przyjemnością?
natomiast teraz to mój odbiór jest taki, że wszyscy mają B@P całować po nie powiem czym, bo jest najwiekszy, z długą tradycją i we wszystkiem jest naj,
strona najlepiej spozycjonowana, wiki najlepiej rozwinieta
jak jest wszystko naj to nie che się nikomu z pasją i oddaniem pracować nad rozwojem,
PNT nie ma wszystkiego naj, natomiast wszyscy bardzo się bedziemy starać, zeby móc dościgną kiedyś druzyny jak Seti>usa czy Seti Germany
i w tej nadziei budowania czegoś pieknego i wiekliego zasadza się siła Polish National Team,
wg mnie w członkach B@P tej pasji i nadziei na coś niowego nie ma
Pozdrawiam,
Grzegorz Granowsk
CytatGF110 focuses on retail, without HPC functions
We have had a hard time seeing how NVIDIA would be able to activate its sixteenth SM unit without severe problems with the power consumption. But with GF110 NVIDIA made an active choice and sacrificed the HPC functionality (High Performance Computing) that it talked so boldly about for Fermi, not only to make it smaller but also more efficient.
According to sources to NordicHardware it can be as many as 300 million transistors that NVIDIA has been able to cut in this way. The effect is that GF110 will be a GPU targetting only retail and will not be as efficient for GPGPU applications as the older siblings of the Fermi Tesla family. Something few users will care about.
CytatWprowadzamy nowe pojęcie, 5 wątkowy, superskalarny procesor shaderowy. Układ AMD/ATI posiada 64 takie procesory. W każdym z nich znajdziemy 5 procesorów strumieniowych (SP), przy czym 4 wykonują operacje proste, a jeden specjalne. Problem w tym, że każdy SP wchodzący w skład procesora shaderowego może wykonywać tylko jeden wątek rozbity równolegle na 5 procesorów strumieniowych. Oznacza to, że R600 w jednym takcie zegara może wykonywać maksymalnie 64 wątki. To jeszcze nie koniec skomplikowanej architektury. Procesor Shaderowy u AMD pracuje w trybie VLIW (Very Long Instruction Word), pozwalającym rozbić jedną instrukcję na 5 równoległych operacji pod warunkiem, że operacje te nie są od siebie zależne.http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=413&rectr_str_numer=2
CytatActually it is already known how the VLIW4 units will be organized. The codepath for that arch in the driver is functional since Catalyst 10.4, I've posted some stuff about that over at B3D 10 days ago.http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=261195&page=14
The transcendental functions are done by the xyz units working together (just like it is done for double precision already now, only that it takes 3 slots), so 3 of the 4 slots of the VLIW unit are used to calculate a transcendental. The fourth slot (w) does not take part in that and is still free to use in the same cycle. That means a good part of the t unit got split up in three parts and is distributed to the x, y and z units.
Another function of the t unit was doing format conversions and roundings. This functionality got replicated to all subunits. That means for this kind of stuff Cayman will fly.
24bit integer arithmetics are now fully supported by Cayman and can be done in all 4 slots (Evergreen had only partial support which was not really used).
A 32Bit integer multiplication will unfortunately block all 4 slots (could be done by the t unit with the xyzw slots free for use by other instructions in Evergreen), but this is probably the price to pay to get some transistor savings from the change.
All other integer instructions can again be done in all 4 slots (as before).
Double precision instructions behave the same way as in Cypress. Everything involving a multiplication (MUL, FMA) takes 4 slots while the other stuff (like ADD and conversions) takes 2 slots. That means the DP:SP ratio is 1:4.
Cytat: 33oliver w 25 Październik 2010, 11:09
Czy do ASRock M3A785GXH/128M i Noctua NH-D14 potrzebne jest dokupienie backplate`u?
CytatPS. Čmuchám, čmuchám ...něco se nám chystá na 8.11.2010! - Kdopak to uhodne?
CytatOpenCL certainly seems limited compared to native algorithms as with CUDA on the NVidia cards. Have you thought much about trying to do the app in ATI's native Brook/CAL?Przypadkiem nie jest że panowie od gpugrid też nie dają sobie rady :wth:
Yes.
The Collatz project was able to do their app that way, but I have no idea how difficult it is to work with the ATI cards this way...
Well, I couldn't do it without buying an ATI card, and I don't want to buy an ATI card if it's going to be slower than an nVIDIA card. Catch-22!
Also, the current fastest algorithm on nVIDIA is very linear. ATI needs instruction-level parallelism, and evidently that's not easy to come by. So I'm not sure CAL could do much either. Certainly not sure enough to buy an ATI card.
On the other hand, the vectorizing I did on ATI only gave about a 33% speedup. It might be worth un-vectorizing it and applying the newest algorithm. But ATI/OpenCL is so unpredictable that I'm not inclined to try this soon.
Cytat: Krzysiak_PL_GDA w 22 Październik 2010, 11:51
Na 99% nowe karty nie posiadają modułu podwójnej precyzji
w pewnym stopniu jest to logiczne skoro są to karty linii HD5770
Cytat: [PBT] Horpah w 09 Październik 2010, 12:18
jeśli to prawda to oprócz powyższego, chodzi pewnie o zmniejszenie kosztów produkcji na jeden chip, bo będą w niższym procesie produkowane więc więcej chipów da się uzyskać z jednego wafelka krzemu,
Pobór mocy pewnie będą miały mniejszy, może podkręcalność lepszą.
Cytat: Krzysiak_PL_GDA w 09 Październik 2010, 12:11Cytat: Tomasz R. Gwiazda w 09 Październik 2010, 12:04
tak sie zastanawiam.. po co komu te karty skoro ich wydajnosc jest na poziomie 5850 ?
Marketing i lans
Co lepiej brzmi mam starego HD5850 czy mam najnowszego HD6870 ;D XD